[Mondeo] Pompa wspomagania?

Essio, 26.09.2012, 13:30 « poprzedni - następny »

Essio

Auto stoi i ruszając kierownicą zaczynają rosnąć obroty. Czy to jest normalny objaw. Przy innych autach nigdy tego nie zauważyłem. Pompa umiera?
Czy pompy są dedykowane do danego motoru, czy można szukać od innych silników?
Oberslejzen!

T

U mnie zawsze tak było.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

normalne


« Dodane: 26.09.2012, 14:22 »

Szeroki lać, duż mocy potrzebuje pompa i podpbija obroty :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

weksla

Dokładnie mam to samo także raczej norma.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Essio

To się cieszę, bo już widziałem kolejny wydatek.
Dzięki za info. :)
Oberslejzen!

linkgrabber

Mocno Wam rosna te obroty? U mnie w klekocie to bardzo delikatnie sie podniesie i to musze mocno bujnąć keirownicą

weksla

Nie mówię że jakoś mega mocno, ale jest to widoczne na obrotomierzu. Podobnie jak wrzuce wsteczny bieg to też ciut obroty rosną.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

NeroN

ze 200-300 rpm ? W sumie to też zależey czy jest klima czy nie, czy gwałtownie kierą czy powoli. Generalnie o ileś tam sobie podskakują :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Essio

Cytat: NeroN w 27.09.2012, 17:13
200-300 rpm?
Teraz sprawdzałem i jest jak piszesz.
Choć mam wrażenie jakbym bardziej słyszał wspomaganie. Ale nie szukam problemu. :)
Oberslejzen!

linkgrabber

jak nie masz pompy obrzyganej płynem, nie słychać takiego chrobotania metalicznego z pompy to nie szukaj dziury w całym, możesz kupic uzywke lub zregenerowana i może pochodzić krócej niż ta co masz...

Essio

Nic nie zgrzyta, chrobotów metalicznych nie słyszę. Dziury absolutnie nie szukam.  8)
Oberslejzen!

linkgrabber

Przyjdzie na nią czas to będziesz mógł wymienić a póki co możesz zainwestować w co innego :P


Sam chyba za często czegoś szukam na siłe co można poprawić w aucie, powoli robi sie to dziwne.. :/

weksla

Nie będę zakładał nowego wątku dlatego napiszę tutaj. Problem dotyczy mojego auta, bowiem od jakiegoś czasu zauważyłem że kręcąc kierownicą w lewo (tylko w lewo) nieważne czy to na postoju czy podczas jazdy zauważam lekki opór, ciężko to wytłumaczyć, ale jest to dla porównania taki opór jak np. ruszasz autem które stało w garażu na zaciągniętym ręcznym a dzień wcześniej padało, wtedy jak spuścisz dźwignę ręcznego to tylne zaciski trochę trzymają i jest opór który w końcu puszcza - ale porównanie wymyśliłem. Dodam iż nie dzieje się tak zawsze aczkolwiek dość często i nie jest to duży opór. Dodam iż płyn wspomagania wymieniałem niedawno, myślałem że to ustanie a nie ustało. Kręcąc w prawo nic takiego nie ma miejsca.
Teraz pytanie czy to koniec pompy czy jakaś inna rzecz?

Jak ktoś miał podobnie lub wie co może być grane piszcie.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

roki

Drogi kolego ;) mam ten sam problem i z tego co sie orienruje ma go wiele Mondeo...i z tego co sie dowiedzialem wystarczy :Dlo by dokrecic 2 sruby na przekladni ale z tego co mi znajomy mechanik powiedzial zeby sie tam dostac trzeba bylo by duzooo demontowac...dokrecenie pomaga niektorym a innym tylko i wylacznie Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.wymiana.To jest maglownica albo przekladnia...i koszt wymiany jest b.duzy wiec najlepiej przyzwyczaj sie...mozna z tym jezdzic ;) pozdrooo
roki

weksla

Ha no ale jei sa niedokrecone sruby to raczej jest to srednio bezpieczne. A z tego co sie orientuje to regenerowane maglownice kupie za 500zl
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps