[Mondeo] [b] Dolot Carbonowy Pipercross do ST 220 [b]

Falubaz 1, 09.12.2012, 20:45 « poprzedni - następny »

Falubaz 1

Znalazłem coś takiego z wykresem, jestem tylko zszokowany ceną samego dolotu ok 2000 zł.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


ST 220 hamowano-testowano dnia 22.06.2006. Zmiany kolektor wydechowy Mongoose wyścigowy, Bluefin oprogramowanie, miejsce testów DEKRA moc 182,0 kW (248 KM) przy 6310 obr / min i moment obrotowy 292 Nm przy 5210 obr / min.

Do tego znalazłem w tego samego Tunera zestaw hamulcowy do St 220 . Cena w EUR 3850.00

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Raczej nie mój zakres finansowy. Dolot fajny i może coś pogrzebię w necie może znajdę taniej, bardzo mi się podoba.

platiniumm

a gdzie zamontujesz przepływke ? 

linkgrabber

Cytat: Falubaz 1 w 09.12.2012, 19:45Do tego znalazłem w tego samego Tunera zestaw hamulcowy do St 220

Zaciski kup sobie od focusa ST i koszt będzie duuuużo mniejszy

wilhelm

Cytat: platiniumm w 11.12.2012, 23:05a gdzie zamontujesz przepływke?

Pewnie na końcu tej rury, ale nie ma sensu płacić za to 2k zł. Wyspawanie kolanka i 2 rur wyjdzie duuużo taniej.

Falubaz 1

Cytat: wilhelm w 11.12.2012, 23:28
Pewnie na końcu tej rury, ale nie ma sensu płacić za to 2k zł. Wyspawanie kolanka i 2 rur wyjdzie duuużo taniej.

Jasne że tak, ale podobno Carbon jest bardziej odporny na temperaturę co jest bardzo ważne przy dolocie. Nawet jak bym miał taką kasę to i tak bym nie kupił, a zaciski raczej od RS Turbo zamontuję.

« Dodane: 12.12.2012, 00:01 »

Cytat: linkgrabber w 11.12.2012, 23:16
Zaciski kup sobie od focusa ST i koszt będzie duuuużo mniejszy


Sądzisz że zaciski od Focusa ST są lepsze niż w moim ST 220??? Mondeo jest cięższe więc hamulce powinny być dostosowana do mocy oraz masy pojazdu. Więc zaciski od RS Turbo już szukam.

wilhelm

Cytat: Falubaz 1 w 11.12.2012, 23:58Sądzisz że zaciski od Focusa ST są lepsze niż w moim ST 220? Mondeo jest cięższe więc hamulce powinny być dostosowana do mocy oraz masy pojazdu. Więc zaciski od RS Turbo już szukam.

Tu nie ma co sądzić, ford dał dupy ponieważ w każdej wersji nadwozia i silnikowej są takie same zaciski i tarcze. Bez znaczenia czy to jest 1.8 czy ST :D

Sporo osób zakłada do mondków właśnie te z foki st mk2, ja też takie miałem. Pisząc RS turbo co masz na myśli? RS mk2? Jeśli tak to bez sensu bo to nadal jeden tłoczek a dużo droższe niż te z ST

Falubaz 1

Cytat: wilhelm w 12.12.2012, 00:33
Tu nie ma co sądzić, ford dał dupy ponieważ w każdej wersji nadwozia i silnikowej są takie same zaciski i tarcze. Bez znaczenia czy to jest 1.8 czy ST :D

Sporo osób zakłada do mondków właśnie te z foki st mk2, ja też takie miałem. Pisząc RS turbo co masz na myśli? RS mk2? Jeśli tak to bez sensu bo to nadal jeden tłoczek a dużo droższe niż te z ST

Jak to fajnie że jesteście, mam kolegę który też ma ST 220 w sedanie i zamontował od Focusa RS i jest rewelka, ale może coś dopasuje innego, może masz jakąś sugestię.

linkgrabber

Piszemy przecież Focus ST, zaciski są te popularnie nazywane ASBO, poszukaj bo bylo o nich na tym forum, te same są np przy volvo V50 (ale tylko niektorych bo byly tez mniejsze)

Komplet samych zaciskow kupisz od 300 do 600 zł, do tego jeszce wieksze tarcze i klocki dochodza