Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Nowy RS??

auchim, 07.02.2013, 19:01 « poprzedni - następny »

Piotrjr

31.01.2017, 19:39 #540 Ostatnia edycja: 31.01.2017, 19:42 by Piotrjr
Kris1976
są zabezpieczenia fabrycznie od temp. silnika/dolotu
-5
-15
-25% mocy


Tego nie wiedziałem, choć na mapach Revo w tych samych warunkach (temp. zewnętrzna), na tym samym podjeździe, silnik a dokładnie temp. oleju nie dochodziła mi do tego samego poziomu jak na mapach fabrycznych z tego co pamiętam. W każdym bądź razie dziwię się że Ford fabrycznie nie ogranicza obrotów przy niedogrzanym oleju. Mniejsza zresztą z tym - nawet standardowy RS MK3 to genialny samochód, szczególnie na mokrym,

« Dodane: 31.01.2017, 19:42 »

gaiden
Bez problemu można wrócić? Jak? Przed przeglądem zmieniasz na oryginał i poprzeglądzie na REVO? Jak to się robi?

Bez problemu.
Wizytując autoryzowanego dilera Revo Technik - przed i po przeglądzie.

Roberttt

01.02.2017, 00:36 #541 Ostatnia edycja: 01.02.2017, 00:46 by Roberttt
Cytat: Artex RS w 12.01.2017, 18:02
Pierwsza akcja serwisowa zaliczona. Przeprogramowali soft i poprosili enigmatycznie by baczniej przyglądać się olejowi przy częstszych wizytach na torze. :S

« Dodane: 01.02.2017, 00:46 »

Tez byłem dzis na akcji serwisowej.
Nowy soft wyboru trybu jazdy.
Po odbiorze auta przy pierwszym odpaleniu
odrazu pojawił sie komunikat: konieczna
wymiana oleju. Auto ma przejechane 16tys.
Olej wymieniłem przy 5 tys. pierwszy raz.
"Doradca serwisowy" twierdzi że to zbieg
Okoliczności że komunikat pojawił sie akurat teraz.

gaiden

Cytat: Roberttt w 01.02.2017, 00:36

« Dodane: 01.02.2017, 00:46 »

Tez byłem dzis na akcji serwisowej.
Nowy soft wyboru trybu jazdy.

Czy coś było nie tak z tym wyborem trybu jazdy? Ogólnie czy z autem było coś nie tak?

Kris1976

01.02.2017, 19:52 #543 Ostatnia edycja: 01.02.2017, 20:02 by Kris1976
Akcja serwisowa to przeprogramowanie PCM czyli sposobu sterowania odmą w taki sposób aby dystrybucja oliwy dawała 100% pewności że w trakcie jazdy torowej nie zabraknie smarowania w pewnych zakamarkach silnika. Obrazowo.
Do tego aktualizacja objęła zmianę sposobu sterowania zaworem w wydechu. Efekt jest taki że częściej strzela (od niższych obrotów )  i w sposób bardziej naturalny i mniej przewidywalny.


« Dodane: 01.02.2017, 20:02 »

Prostszy sposób na podnienie mocy bez ryzyka utraty gwarancji to box od Heko.
Max na seryjnych gratach to w zależności od serii 360 do 370km. Tylko tyle bo niestety seria to nie 350 tylko od 315 do 335km. Box może zawierać parę map. Dla przykładu
Moc co 15KM/ NM co 30
Moc zatrzyma sie max na 370 za to moment można podnosić do ok 600nm. Przy czym 540 wydaje mi się jest rozsądną górna granicą żeby nie zabić napędów.
Większe przyrosty KM...po ogarnięciu turbo-hybrydy plus icek plus DP.
Sam DP plus icek nie da wiele w stosunku do wzrostów na seryjnych gratach
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

steveno

wymiana ic ,wydechu dawała w mk2 30 kucy może i tu tak będzie bez modów softów itp
Do przodu!!!

Kris1976

Rozsądny Icek do RS mk3 czyli np Wagner to min 3800 pln-a, dedykowany DP + cat 200 CPI to min 2500-3000 lub więcej ...
także ja wolę box za 1500
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

steveno

heko mówi ,ze icek w serii  mk3 jest zaślepiony i można zdjąć i mieć wydajniejszy :)
Do przodu!!!

Kris1976

Nie do końca. To zaślepienie jest tam z konkretnego powodu. Jeśli nie czipujesz to powinno zostać na swoim miejscu
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Piotrjr

heko mówi,ze icek w serii  mk3 jest zaślepiony i można zdjąć i mieć wydajniejszy

Powodem zastosowania nakładki zasłaniającej część IC jest fakt że IC jest na tyle wydajny
iż może powodować w niektórych sytuacjach (przy wysokiej wilgotności powietrza) tak intensywne
schładzanie że z powietrza wytrąca / skrapla się woda która tym samym dostaje się do silnika.
W miejscach / krajach o suchym klimacie można pokusić się o demontaż - u nas raczej bym tego nie robił.

Kris1976

Oo to to...właśnie to samo wyczytałem ale nie pamiętałem źródła i wszystkich szczegółów...pamiętam za to że zaślepka jest od jakiegoś poprzedniego modelu Transita :)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

sseebbaa1

Best Handling Car 2017
(Mega-Test mit 12 Sportwagen in L'Anneau du Rhin | sport auto)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=GItYpRzzYhE

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

ST

20.02.2017, 16:57 #551 Ostatnia edycja: 20.02.2017, 16:59 by ST
 Teścik fajny, szkoda, że tam jeszcze nie dołożyli jakiegoś Leona Cupry, Hondy Type R, Golfa R32...bardziej zbliżone cenowo do RS-a.

ST

Ale ta nowa Honda type R, która zadebiutuje w marcu to jak dla mnie wygląda o klasę lepiej od RS-a MK3  :Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://tophondacars.com/2018-honda-civic-type-r-release-date/

Kris1976

Z gustami jest jak... hemoroidami. ..każdy ma swoje. Wg mnie festyn do potęgi,  bardziej nakombinować się już nie dało...poza tym to nadal tylko ośka na suchą nawierzchnię czyli na mniej więcej połowę roku w warunkach PL
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

vtec

widzę kris że szybko przestawiłeś się z poglądami na 4x4 ;)