Mondeo mk3 ST220 hatchback po drugim lifcie

sseebbaa1, 18.09.2013, 21:47 « poprzedni - następny »

bishop

hahah....Seba, proponuję Ci zakupić jakąś samochodową kamerę i nagraj jak Ty jeździsz bo nie mogę sobie wyobrazić tego. Jak można jeździć aby nówki opony wyglądały tak jak teraz :D ...Chyba cały Gorzów zna Twoje srebrne ST :D
ps. kurna..mam kuzyna policjanta w Gorzowie;] spytam się go heh

« Dodane: 07.12.2013, 17:14 »

Cytat: sseebbaa1 w 06.12.2013, 20:02To leci na śmietnik (mowa o oponach  Cheesy )
Ej, pamiętam że szukałeś slicków;] ..już masz:D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Cytat: bishop w 07.12.2013, 17:11ps. kurna..mam kuzyna policjanta w Gorzowie;] spytam się go heh
Ani mi się waż!!!  :stupid:

Po prostu nie jeżdżę jak kapelusznik w Tico  ;)

Cytat: bishop w 07.12.2013, 17:11Ej, pamiętam że szukałeś slicków;]...już masz:D
Serio zastanawiałem się czy nie zostawić zajechanych letnich opon na jakieś dobijanie na torze, bo tam przecież nie ma znaczenia bieżnik (jeżeli tor suchy). Ale ostatecznie wyrzuciłem je.

Prawdziwe slicki i tak chciałbym kiedyś wypróbować. Nigdy nie miałem takiej okazji.
Założenie slicków, zwłaszcza do własnego samochodu, który się dobrze zna, jest na pewno fajnym doświadczeniem. Można wówczas dokładnie ocenić ile takie slicki dają.
Chciałbym w przyszłym sezonie sprawdzić to.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

No to wpadaj na zlot mondeoklubpolska...
Mam nadzieję ,że się w tym roku techniczny odbędzie...

linkgrabber

Cytat: sseebbaa1 w 06.12.2013, 21:48A u Was chłopaki, to opony niby łatwiej mają, co?


ja będę trzeci sezon jeździł na letnich kapciach a to pewnie nei będzie jeszcze ich ostatni... :D

caqerr

Ja prawie nowe conti csc5 załawiłem w poł sezonu ... :p

sseebbaa1

Cytat: linkgrabber w 08.12.2013, 17:32ja będę trzeci sezon jeździł na letnich kapciach a to pewnie nei będzie jeszcze ich ostatni...

To już nie Twoja wina, że jesteś na emeryturze i nie masz siły naciskać pedału gazu  :stupid: :stupid: :stupid:

Może powinieneś się przesiąść z dieselka (nawet mocnego) na ST220?
Uwierz mi - na pewno wówczas odżyjesz!
Zachce Ci się zdzierać kapcie.
Ja sam miałem przez 4 lata rozbrat z benzyną. To było zło konieczne.


Cytat: caqerr w 08.12.2013, 21:16Ja prawie nowe conti csc5 załawiłem w poł sezonu.... :p
Gimme five!!!
:evil:
A jaki przebieg to oznaczało?



Cytat: caqerr w 08.12.2013, 09:53No to wpadaj na zlot mondeoklubpolska...Mam nadzieję,że się w tym roku techniczny odbędzie...
Ja to też taki trochę "techniczny" jestem w tym sensie, że bardzo lubię techniczne zagadnienia naszych smoków.
Lubię o tym pogadać i cały czas mnie korci, żeby coś pomodzić.

Dlatego chętnie będę śledził temat spotów nawet na innych forach. Chociaż wolałbym, aby były to spotkania ST/RS maniaków -z możliwością obgadania i pooglądania innych ST/RS.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

linkgrabber

Cytat: sseebbaa1 w 08.12.2013, 21:07Może powinieneś się przesiąść z dieselka (nawet mocnego) na ST220?Uwierz mi - na pewno wówczas odżyjesz!Zachce Ci się zdzierać kapcie.Ja sam miałem przez 4 lata rozbrat z benzyną. To było zło konieczne.

Mam dwadziescia kilka lat także do emerytury daleko :P

Do szybszej jazdy mam moto, tdci jest tylko do jazdy, ma mało palić i tyłek wozić, osiagi ma wystarczajace ;)

Często jeżdże autami o mocy 200 KM+ tyle, że diesle i chętnie na takie coś zmienie ale takie jak chce to kosztują minimum dwa razy wiecej niż mk3 także na spokojnie :D

caqerr

Cytat: sseebbaa1 w 08.12.2013, 21:07A jaki przebieg to oznaczało?


ok 20k km

Cytat: sseebbaa1 w 08.12.2013, 21:07Ja to też taki trochę "techniczny" jestem w tym sensie, że bardzo lubię techniczne zagadnienia naszych smoków.
Lubię o tym pogadać i cały czas mnie korci, żeby coś pomodzić.

Dlatego chętnie będę śledził temat spotów nawet na innych forach. Chociaż wolałbym, aby były to spotkania ST/RS maniaków -z możliwością obgadania i pooglądania innych ST/RS.


Szkoda ,że tak daleko masz na śląsk :(
Tutaj ST jest pełno i co chwile z kimś się widzę :-(

sseebbaa1

09.12.2013, 22:23 #173 Ostatnia edycja: 23.09.2019, 07:53 by sseebbaa1
Z uwagi na przeniesienie opisu ostatniego modu dokonanego w moim ST220 do działu "Jak to zrobić?", w tym miejscu wklejam jedynie link.
Chodzi o dodatkowe obniżenie fotela Recaro.

LINK:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,3557.0.html

:)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

sseebbaa1

11.12.2013, 16:00 #174 Ostatnia edycja: 23.09.2019, 07:55 by sseebbaa1
Cytat: caqerr w 08.12.2013, 23:07Szkoda, że tak daleko masz na Śląsk
Tutaj ST jest pełno i co chwile z kimś się widzę
No trochę daleko. Ale może kiedyś uda się połączyć jakiś i tak planowany wyjazd ze spotem?
Zobaczymy. Mam włączoną subskrypcję działu ,,Zloty i spoty" więc będę czuwał.


Cytat: linkgrabber w 08.12.2013, 22:19Często jeżdże autami o mocy 200 KM+ tyle, że diesle i chętnie na takie coś zmienie ale takie jak chce to kosztują minimum dwa razy wiecej niż mk3 także na spokojnie
Oprócz mojego ST220, to nie miałem okazji za bardzo pojeździć mocnymi brykami.
Chociaż raz zdarzyło się np. że kierowałem obecną generacją Nissana GT-R.
Fajny samochód, tylko ma jedną zasadniczą wadę...







...po przejażdżce nim przestaje się podobać własny samochód   ;(



A odnośnie moich autek jakimi jeździłem, to opisałem je na FCP (bo dotyczyło to też innych Fordów niż ST):

Moje wcześniejsze samochody ---> Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://forum.fordclubpolska.org/showpost.php?p=1942659&postcount=246

Opis moich samochodów dotyczy wyłącznie Fordów, więc mam nadzieję, że będzie do strawienia dla użytkowników tego forum.

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

st-power

Przyjemnie się to czyta - coś w tym jest,że jak się zacznie przygodę z Fordem to się w tym tkwi :)
Poza tym,niech ktoś znajdzie tańsze auto od Forda,oferujące to co ta marka-nie ma konkurencji :D
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

T

Chciałbym zobaczyć jak jeździsz, biorąc pod uwagę stan Twoich opon po 10 tys. i spalanie. Właściwie nie mam pojęcia, jak można osiągnąć takie rezultaty. 25 litrów udało mi się spalić wyłącznie trzymając cały czas gaz w podłodze (lub hamując), a tak się przecież nie da jeździć cały czas, nawet gdyby ktoś chciał, to po prostu nie ma na to miejsca. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Tomasz - jak nie ma miejsca, to właśnie spada do 20 hehe.


Z innej beczki:
Moje nowe hamulce (tarcze Zimmermann gładkie i klocki Hawk HPS - zestaw z Focusa) zaczęły od kilku dni lekko piszczeć.

Te piszczenie pojawia się po dłuższym postoju auta. Wtedy na początkowym odcinku - przez pierwsze hamowania (zwłaszcza te delikatne) słychać piszczenie.
Po mocniejszym przyhamowaniu piszczenie ustaje i wtedy w dalszej części jazdy już nie piszczy. Ale po dłuższym postoju znowu to samo...
Jest to o tyle denerwujące, że wyjeżdżając z osiedla muszę przecież spokojnie jechać i nawet nie ma jak mocniej przyhamować, żeby usunąć piszczenie.

Ale z drugiej strony, co ciekawe, wydaje mi się, że od momentu jak zaczęły piszczeć, to hamulce zyskały na skuteczności.  :o
Myślę, że klocki naniosły materiał na tarczę (tak rzeczywiście się dzieje!) i to ta warstwa jest odpowiedzialna zarówno za piszczenie, jak i za większą siłę hamowania.

Więc w sumie to się cieszę, bo więcej jeżdżę pełnym ogniem niż delikatnie.
Ale jakby piszczenie ustało, to też fajnie by było...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

sseebbaa1

Pięknie k... pięknie...

Kobieta zmieniając pas (na którym ja jechałem) zajechała mi drogę w taki sposób, że nie mogłem już bardziej zjechać żeby uniknąć kontaktu.
W ogóle nie patrzyła w lusterka.

Moje autko zatem ma przymusowy postój. Masakra.

No i po cholerę dbać o samochód? A właśnie wracałem z warsztatu, gdzie przykręcili mi brakującą osłonę w lewym nadkolu przy silniku.





ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Cytat: sseebbaa1 w 17.12.2013, 15:40Moje autko zatem ma przymusowy postój.
Wszystko ok? Duże zniszczenia?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html