Mondeo mk3 ST220 hatchback po drugim lifcie

sseebbaa1, 18.09.2013, 21:47 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

19.05.2015, 15:17 #690 Ostatnia edycja: 19.05.2015, 15:31 by sseebbaa1
Cytat: caqerr w 19.05.2015, 16:03Tylko kto Ci sensowny ogarnie strojenie 3.0v6?
Caqerr - zaskoczyłeś mnie tym pytaniem. Do tej pory myślałem, że powszechnie poważany na forum kolega heko takie cuda wyprawia.
Sugerujesz, że jest inaczej?

A ten nasz Duratec to aż tak inna konstrukcja, że nie da się tego ogarnąć przez "nieFordowca"?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

Cytat: sseebbaa1 w 19.05.2015, 15:17Sugerujesz, że jest inaczej?

Nic nie sugeruje. Tylko nie widziałem żadnego sensownego strojenia w PL...  Heko robi mase TDCi, 2.5T i innych. Ale może przeoczyłem albo coś innego ale po prostu nie widziałem strojonego 3.0v6...
Mało kto stroi nasze padaki...
Mojego stroił Piro, jak i pare innych ST... Ale to było kiedyś. I jak rozmawiałem z Heko ten wykres co mam to sobie mogę wsadzić :P
Nie mniej podobno Piro się kiedyś zapierał ,że ST220 idzie bez problemu do 250koni odblokować...
Za chwile wrzucę bardzo stary wykres mojej padaki, strojonej u Pira.

sseebbaa1

Cytat: caqerr w 19.05.2015, 16:36Za chwile wrzucę bardzo stary wykres mojej padaki, strojonej u Pira.
Chętnie zerknę.

A mówił coś o przesuwaniu w górę punktu odcięcia? I czy ma to sens, czy może już osprzęt nie nadąża za takimi obrotami?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

caqerr

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Co było robione poza programem nie wiem, na pewno było coś gmerane przy przepustnicy...

sseebbaa1

19.05.2015, 16:11 #694 Ostatnia edycja: 19.05.2015, 16:12 by sseebbaa1
Ciekawy ten wykres.
Zysk jest tylko w górnej części obrotów i to nie dzięki wyższym obrotom (przesunięcia odcięcia).

Ale coś nie wierzę w moment obrotowy z wykresu. Standardowo z reguły ST220 wychodzą w okolicach 260 Nm, a tu 284.
A biorąc pod uwagę, że moc to wartość momentu przemnożona przez obroty, wygląda to na zawyżony wynik mocy niestety.

Jednak nawet jeżeli potraktujemy ten wynik jako zawyżony, to i tak bardzo ciekawie prezentuje się ten wzrost zaczynający się od 4.500 obr/min.
To tam najlepiej czuje się silnik eSTeka i tam z punktu widzenia przyśpieszenia maksymalnego fajnie mieć dodatkowe konie :)




« Dodane: 19.05.2015, 16:12 »

Aaaaa!
A czemu taka różnica w oporach przy jednym i drugim pomiarze? Patrz na dwie najniższe linie.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

arkadius73

19.05.2015, 17:38 #695 Ostatnia edycja: 19.05.2015, 17:44 by arkadius73
Jakiej firmy jest ecu?
to ja wrzucę swój po zmianach w przepustnicy
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=2974146#p2974146
albo grubo albo wcale

MAG

Piro miał thinblade'a w swoim aucie.
Nie wiem jakim cudem wyciągnął 250 kucy tylko przy takim modzie, ale żaden inny ST220 nigdy nie zblizyl sie po strojeniu do tej granicy.
Mój przy dużej przepustnicy i lekko odblokowanym wydechu poszedł z 216 na 229KM i plus 19Nm co niby dużo nie było, ale reakcja na gaz i to ze przyrost momentu był w całym zakresie obrotów powodowało, ze różnica pomiędzy seria a programem była naprawdę odczuwalna...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

arkadius73

19.05.2015, 18:34 #697 Ostatnia edycja: 19.05.2015, 18:37 by arkadius73
u mnie sam thinblade i thru-wot dał 30 hp i coś tam Nm na seerii totalnej
albo grubo albo wcale

TAM

W cuda co prawda wierzę, ale w taki akurat nie. Sorry...

JAM

19.05.2015, 19:07 #699 Ostatnia edycja: 19.05.2015, 19:09 by JAM
Wstępnie zamówiłem zestaw przewodów wysokiego napięcia firmy Magnecor - zestaw o numerze 65153.
Podobno niezniszczalne.
Cena ok. 860 zł, ale skoro niezniszczalne... to chyba warto :D
[/quote]


Zamawiałeś prze Ebay'a UK czy gdzieś w PL?
Mógłbyś link podesłać? Była jeszcze niedawno pod Wawą firma która sprowadzała Magnecory jako autoryzowany przedstawiciel ale dzwoniłem do nich i już niestety nie mają tego w ofercie

sseebbaa1

JAM - kolega bishop podpowiedział jak teraz najwygodniej kupić
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,2270.msg45101.html#msg45101

Zapisałem się do kolejki :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

JAM

 Dzięki! :)

Falubaz 1

Hey a po co wydawac tyle kasy na przewody skoro przy ich dlugosci i tak nie odczuje sie nic? Chyba ze faktycznie sa niezniszczalne to moze warto ale wtedy bym zamontowal swiece jakies lepsze Ford Racing, lub Bosch Motorsport.

sseebbaa1

Falubaz 1 - ostatnio podczas odpalania samochodu (zwłaszcza po dłuższym postoju, np. po nocy) silnik pracuje nierówno. Tak jakby jeden z cylindrów nie palił. Czuć wyraźne wibracje. Po kilku maksymalnie kilkunastu sekundach samo z siebie to przechodzi i silnik pracuje już równo.

Pomyślałem sobie, że to może cewka, albo te przewody? Dlatego chcę wziąć nowe. A czemu górna półka? Bo jak wypali mój projekt, to dobre kable na pewno się przydadzą. Nie jest to wyrzucenie kasy skoro mają 10 lat gwarancji 8)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

mnich80

Cytat: sseebbaa1 w 19.05.2015, 21:26
Falubaz 1 - ostatnio podczas odpalania samochodu (zwłaszcza po dłuższym postoju, np. po nocy) silnik pracuje nierówno. Tak jakby jeden z cylindrów nie palił. Czuć wyraźne wibracje. Po kilku maksymalnie kilkunastu sekundach samo z siebie to przechodzi i silnik pracuje już równo.

Pomyślałem sobie, że to może cewka, albo te przewody? Dlatego chcę wziąć nowe. A czemu górna półka? Bo jak wypali mój projekt, to dobre kable na pewno się przydadzą. Nie jest to wyrzucenie kasy skoro mają 10 lat gwarancji 8)

seba mam takie pytanko bo może przegapiłem śledząc wątek. Jak skończył się temat cykaniem w twoim St?

Pozrawiam i trzymam kciuki za mody :)