[Focus] St 06 W-wa

steveno, 07.02.2014, 11:17 « poprzedni - następny »

yayko

i tu się problem zaczyna :) czemu subaraków jeździ więcej niż evo ? bo evo droższe w utrzymaniu :)

steveno

Kwestia jak drogie:)

« Dodane: 14.11.2014, 10:02 »

Sti bym kupił ale z 2.0  a nie 2.5
Do przodu!!!

yayko

kup suprę :)

skoti79

nie wiem jak amory, ale "kolega" wymieniał w evo X ostatnio klocki i kosztowało go to 2500 zeta. Kupił niedawno, przerzucił się z golfa R i narzeka, że dużo pali :)

yayko

na początku każdy sportowy samochód dużo pali :)
jak emocje opadną to i spalanie spada :)

steveno

Spalaniem się nie martwie St pali 9 w trasie PÓKI yrubo nie chodzi wiec ten tak samo a powyżej ile się wleje tyle zje pazyra heheh Chodzi mi ogólnie o całokształt eksploatacji. Zarejestrowałem się na forum evo zobaczymy co tam powiedzą. .
Do przodu!!!

skoti79

Twierdzi, że przy spokojnej jeździe na trasie pali 14-15l. Może wersja swoje robi, bo jest to ten słaby automat i wersja 350-360 kucy seria.
Ap ropo Twoich 9l na trasie, to u mnie po zmianie wtrysków spalanie na trasie spadło z 13 na 11 :)  

« Dodane: 14.11.2014, 11:38 »

przy spokojnej jeździe (czytaj nie daj się wyprzedzić  :P )

PyRsHaL

Parę miesięcy temu rozmawiałem z gościem, który przesiadł się z STi tej w hatchbacku na EVO X... Prawie jak z deszczu pod rynnę, bo przy upalaniu te auta długo nie wytrzymywały - nie wiem tylko jak ten gościu upalał, ale mówił, że 4 razy silnik w STi wymieniał (po modach i po zakuciu - auta robił w 4Turbo), przy EVO też ma jakieś problemy, ale już nie dopytywałem, bo czułem, że wstępuję na grząski grunt... Wiem, że może to być czcze gadanie, ale zawsze to jakaś opinia
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

szaman696

Lancer jest dużo droższy w utrzymaniu niż STi.

Mój kuzyn ma w sumie kilka subarek i evo. Pytałem ostatnio czemu buduje nowe subaru do upalania skoro ma przygotowanego lancera i powiedział, że lancer jest tak drogi, że lepiej mu zrobić nową subarę.


steveno

Cytat: szaman696 w 14.11.2014, 13:14
Lancer jest dużo droższy w utrzymaniu niż STi.

Mój kuzyn ma w sumie kilka subarek i evo. Pytałem ostatnio czemu buduje nowe subaru do upalania skoro ma przygotowanego lancera i powiedział, że lancer jest tak drogi, że lepiej mu zrobić nową subarę.



Każda opinia się liczy. Szukam konkretów spalanie 13l w góre, klocki,tarcze sprzędło co 60. tysi trochę często. Oleje dyfry ,silnik itp często i mało serii większość mocno dłubnięte he a na codzienną jazdę może być troche to uciążliwe.Może RS kwestia czy warto dopłącić za szperę i 40 kucy.
Do przodu!!!

szaman696

"Każda opinia się liczy. Szukam konkretów spalanie 13l w góre, klocki,tarcze sprzędło co 60. tysi trochę często. Oleje dyfry,silnik itp często i mało serii większość mocno dłubnięte he a na codzienną jazdę może być troche to uciążliwe.Może RS kwestia czy warto dopłącić za szperę i 40 kucy"

prezpraszam ale nie rozumiem tego posta....

skoti79

W lambo sprzęgło wymiana co 15 tysi km :).
Jak chcesz evo do upalania, to lepiej IX, jest podobno bardziej "odporny"

steveno

Cytat: skoti79 w 14.11.2014, 14:04
W lambo sprzęgło wymiana co 15 tysi km :).
Jak chcesz evo do upalania, to lepiej IX, jest podobno bardziej "odporny"
Raczej X bo są z Pl z USA i tym podobne padła.
Do przodu!!!

vtec

Cytat: szaman696 w 14.11.2014, 13:51
"Każda opinia się liczy. Szukam konkretów spalanie 13l w góre, klocki,tarcze sprzędło co 60. tysi trochę często. Oleje dyfry,silnik itp często i mało serii większość mocno dłubnięte he a na codzienną jazdę może być troche to uciążliwe.Może RS kwestia czy warto dopłącić za szperę i 40 kucy"

prezpraszam ale nie rozumiem tego posta...

powiem tak. nie mam evo czy STI, ale w forach troszkę poczytałem, z nie jednym uzytkownikiem rozmawiałemi, nie ukrywam że nęcą te autka 4x4, ale... za 60 kPLN to same ulepy (jezdziłem ostatnio kilkoma takimi na sprzedaż), czyli z wejscia szukamy bliżej 80-90 kPLN.
Druga sprawa, na tor/trening focusem/clio/itp jedzies z 500PLN w kieszeni, z subaru/EVO tą samą kwotą... tylko z dodatkowym zerem. mowię oczywiście o naprawach "po wyjedzie". foką byłem ileś razy na "treningu", nie jednego RSa widziałem, ile ich eksploatacja kosztuje, każdy wie... praca silnika/wydechu w fokach bez porownania z EVO czy STI, nie jedna osoba to mowi na torze, a czy warto wydawac na 4x4? to już pytanie do ciebie i twojego portfela, druga sprawa wygląd, myśle że moja foka robi większe wrażenie, nie wspominając o groszku RS, niż każde inne Evo czy STI ... natomiast jesli miałbym miec auto które tylko toczy sie po drogach a nie wpada na tor, to już wolałbym nic sportowego nie miec, bo i po co :)

weksla

tak jak ktoś wcześniej napisał, auo pali za dużo poki emocje nie opadną, mi już powoli spadają to i przepał akceptowalny. Tak czy inaczej moja foczka nie jest autem do jazdy dla mnie na codzień, gdyż nie wyrobiłbym na paliwo robiąc około 30.000km rocznie.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps