[S-Max] czarnuch ST - autobus pośpieszny

custom, 09.03.2014, 00:37 « poprzedni - następny »

custom

Pytanko

Czy sama dokladka będzie pasowała bez jakis dziur wolnych przestrzeni od wersji titanum s bez tej osłony przedniej.
Chciałbym zamontować sama dokladke bez przodu.

MAG

Poszukaj temat o modach zewnętrznych eSa na FCP  - tam ktos zamieścił fotkę z samą dokladką.
Moim zdaniem nie wyglądało na fotce zle, ale szczegółow nie było widać.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

custom

co do dokładki mocno myślę bo wygląda to całkiem całkiem
zapożyczone foto Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://zapodaj.net/9fb0e558e4fb4.jpg.html

a tu nowy zestaw letni.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


MAG

Ciekaw jestem jak te opony będą się sprawować, bo tak jak patrzyłem na testy, to Nexen na mokrym słabawo się prezentował ...

Alusy zmieniłeś, czy mi sie wydaje?

O mały włos prawie identycznych 19-tek nie kupiłem, ale niestety opony na które miałem chrapkę, sprzedały się pół godziny przed moim przyjazdem do warsztatu - minąłem się z gościem który wykupił oba komplety w interesującym mnie rozmiarze ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

custom

03.03.2015, 15:37 #109 Ostatnia edycja: 03.03.2015, 19:30 by custom
Zmieniłem koła :)

OEM koła znudziły mi się więc ktoś kupił  ;)
te koła są bliźniaczym produktem do breyton spirit - a breytony kosztują duży worek pieniędzy
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=248944&stc=1&d=1237164888
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.tev-tuning.de/media/baf4094f2e2ca808f413a67d9f81de5f/Wue_e92_a402a.jpg

Sa to koła powystawowe nie jeżdżone za dobre pieniądze.
Może rant polakieruje na przyszły sezon na czarno proszkiem -  :)


Opony GIT

mam 2 kolegów którzy mają te opony
1. - subaru sti - tor i drogi
2. VW touareg 4.2v8

są bardzo zadowoleni a kolega od sti kupił 2 raz na kolejny  sezon ( ma 450 hp  :evil:) dość mocno samochód eksploatauje

poniżej test - wypadły naprawdę dobrze
Test opony letnich (2014 Auto Bild) 225/50/17

Hamowanie na mokrym / suchym (m):

1 Pirelli Cinturato P 7 Ecoimpact 46,3 /   36,0
2 Hankook Ventus Prime 2 46,9 /   35,7
3 Michelin Primacy 3 47,2 /   35,6
4 Continental SportContact 5 47,5 /   35,4
5 Goodyear EfficientGrip Performance 47,7 /   35,6
6 Bridgestone Turanza T001 47,6 /   36,0
7 Point S Summerstar Sport 2 47,7 /   36,3
8 General Altimax UHP 47,9 /   36,5
9 Fulda SportControl 48,4 /   36,1
10 Sava Intensa UHP 49,0 /   35,5
11 Dunlop Sport Maxx RT 49,1 /   35,5
12 Atlas Sport Green 48,6 /   36,6
13 Kumho Ecsta LE Sport KU 39 48,5 /   36,8
14 Nexen N'Fera SU 1 48,2 /   37,2
15 Apollo Aspire 4G 49,3 /   36,3
16 Nokian zLine 50,2 /   35,6
17 Yokohama Advan Sport V105 49,2 /   36,9
18 Uniroyal RainSport 2 49,8 /   36,4
19 Matador MP 46 Hectorra 2 49,2 /   37,3
20 Fortuna Sport F 2900 49,5 /   37,1
21 Platin RP 410 Diamant 49,1 /   37,5
22 BF Goodrich g-Grip 50,2 /   36,5
23 High Performer HS-3 50,8 /   36,7
24 Kleber Dynaxer HP3 50,8 /   37,2
25 Toyo Proxes T1 Sport 51,1 /   37,0
26 Wanli S-1063 50,2 /   38,0
27 Vredestein Ultrac Cento 51,6 /   36,9
28 Maxxis Pro-R1 52,8 /   35,9
29 Semperit Speed-Life 50,7 /   38,0
30 Meteor HP Sport 52,9 /   36,3
31 Landsail LS988 52,9 /   36,6
32 Star Performer TNG UHP-1 52,4 /   37,5
33 Sunny SN3970 51,6 /   38,4
34 Firestone Firehawk TZ 300 alpha 52,3 /   37,8
35 Goodride SV308 52,6 /   37,5
36 Nankang NS-20 53,2 /   37,5
37 Falken Azenis FK453 53,9 /   36,9
38 GT Radial Champiro UHP1 54,4 /   36,7
39 Avon ZV5 53,9 /   37,5
40 Minerva F105 54,5 /   37,0
41 Riken Maystorm 2 b2 55,2 /   36,4
42 Cooper Zeon CS6 54,5 /   37,5
43 Sonar SX2 52,4 /   41,0
44 EP Tyres Accelera Phi 55,7 /   37,7
45 Hi Fly HF 805 55,4 /   38,7
46 Federal Super Steel 595 56,4 /   37,7
47 Sunew YS618 56,7 /   37,6
48 Pace PC 10 56,8 /   37,6
49 Sunitrac Focus 9000 56,2 /   38,4
50 Marangoni Verso 60,8 /   39,7

sseebbaa1

Test szczegółowy pierwszych piętnastu opon z tego zestawienia:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.motoricus.com/pl-PL/test-opon-letnich
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

MAG

Nie maluj rantu - tak jak jest teraz wyglądać będzie na aucie lepiej.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

Co test, to wyniki... Niestety jedyne miarodajne testy to takie, w których testujący kupuje opony w standardowym sklepie, a nie dostaje od producenta. Bo te od producenta najczęściej mają poza nazwą niewiele wspólnego z tym, co można kupić. Dla porówniania pierwsza dziesiątka wynikow European Tyre Test 2015 (bez szczegółów punktacji):
1. Michelin Primacy 3
2. Goodyear Efficient Grip Performance
3. Continental Premium Contact 5
4. Dunlop Sport Blue Response
5. Pirelli Cinturato P7 Blue
6. Bridgestone Turanza T001
7. Fulda EcoControl HP
8  Hankook Ventus Prime
9. Semperit Speed Life
11. Vredestein Sprtrac 5.

sseebbaa1

Trzeba wyciągać średnią z tych testów :)
Teoretycznie ADAC tak robił z kupowaniem opon w oficjalnej dystrybucji. Ale też wiemy, że i im udowodniono ostatnio dziwne manewry przy testach i zaufanie do ADAC spadło.
Ja akurat nie wziąłbym Nexenów, ale każdy dopasowuje to do swojej jazdy :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TAM

Niestety "dziwne manewry" to od pewnego czasu standardowa praktyka nie tylko ADAC. Producenci opon szybko zrozumieli, że warto wykładać ogromne łapówki za dobre miejsce w takich testach, bo ludzie je czytają i w nie wierzą, a jeszcze przekazują taką wiedzę dalej, co bezpośrednio przekłada się na sprzedaż. Ale poza oczywistym oszustwem jest jeszcze jedna bardzo ważna kwestia - jaki sens ma robienie testu nowej opony, przed chwilą założonej na samochód? Według mnie niewielki, bo opona musi mieć czas na dopasowanie się do geometrii auta, a na to potrzeba minimum kilkuset km jazdy w różnych warunkach. Z praktyki wiem, że na nowych oponach jeździ się nienajlepiej i dopiero z czasem pokazują co naprawdę potrafią (lub nie potrafią). Dlatego najwartościowsze są testy zamieszczane przez rzeczywistych użytkowników, którzy przejeździli na danych oponach sezon lub więcej, co z kolei oznacza, że nie warto kupować opon będących na rynku krócej niż 2-3 lata.

custom

03.03.2015, 18:33 #115 Ostatnia edycja: 03.03.2015, 18:41 by custom

Tam podpisuje się pod tym co napisales w 100%

Sseebbaa a jak ty jezdzisz.? Upalasz jakieś -600 HP auto i masz problem z trakcja?

Masz jakieś zle doświadczenia z nexenem itp,

Widzisz ja obracam się w kręgu moto od dawna, niedzielne track day itp, pracuje w serwisach przyjmuje reklamacji na opony, mam inne doświadczenia widocznie od Ciebie po wyzabkowanych Fuldach, rozwarsrwiajacych się Michelinach po jednym okrążeniu na torze Poznań w  BMW m3 cls, i bankach na Conti sport contact 5, zmienilem zdanie na temat opon premium z wyjątkami np Potenza itp.
Znam ta oponę bo smigaja na niej znajomi wiec kupile bo komu mam ufać sponsorowanym testom lub chwilowej modzie jak było z motulem Toyo T1r.





sseebbaa1

Cytat: custom w 03.03.2015, 18:33Sseebbaa a jak ty jezdzisz.? Upalasz jakieś -600 HP auto i masz problem z trakcja?Masz jakieś zle doświadczenia z nexenem itp, Widzisz ja obracam się w kręgu moto od dawna, niedzielne track day itp, pracuje w serwisach przyjmuje reklamacji na opony, mam inne doświadczenia widocznie od Ciebie po wyzabkowanych Fuldach, rozwarsrwiajacych się Michelinach po jednym okrążeniu na torze Poznań w  BMW m3 cls, i bankach na Conti sport contact 5, zmienilem zdanie na temat opon premium z wyjątkami np Potenza itp.Znam ta oponę bo smigaja na niej znajomi wiec kupile bo komu mam ufać sponsorowanym testom lub chwilowej modzie jak było z motulem Toyo T1r.
Niestety nie upalam tak mocnych aut.
Przyznaję, że kieruję się testami. I tak jak już napisałem wcześniej, że mam świadomość konieczności czytania ich ze zrozumieniem i czujnością :)
Wydaje mi się custom, że między Twoją, a moją wypowiedzią nie ma sprzeczności. Ty podajesz przykłady opon, które padły na torze lub coś im dolegało. Ja akurat nie szukałem opony na tor, bo w taki sposób ich nie męczyłem. A szkoda :)
Ja szukałem opony jak najlepszej na mokrym. Na to zawsze zwracałem największą uwagę. Z testów (i doświadczeń kierowców) wynika, że opony dobrze radzące sobie na deszczu są również dobre na suchym (może nie najlepsze, ale zawsze ścisła czołówka). Używam auta codziennie, a nie od święta i potrzebuję opony, która mnie nie zabije w deszczu. Zdarzało mi się, że musiałem gonić 200 w deszczu, bo już byłem spóźniony służbowo. Dlatego wybrałem inne opony, niż Nexeny, które nie poradziłyby sobie z takim zadaniem. Twardsze opony zawsze będą lepsze na torze i tu zapewne masz rację, że nie rozpadną się tak szybko przy mocnym aucie i na torze. Ale jestem przekonany, że na mokrym będą zbyt słabe (w mojej ocenie).
To dlatego napisałem, że
Cytat: sseebbaa1 w 03.03.2015, 17:50każdy dopasowuje to do swojej jazdy :)

PS. Bardzo chciałbym mieć drugi komplet opon (najlepiej od razu z drugim kompletem felg) przeznaczonych wyłącznie na suchy tor i tam je pomęczyć. Wówczas na pewno wybrałbym twardsze opony. Nie przejmowałbym się wówczas, że na mokrym wykazują słabości.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

custom

Nexen nie jest torowa opona tylko w uhp, cicha komfortową o dobrych parametrach w ciekawej cenie  i tyle. I niech na tym stanie.

Szukajac pomysłu na przednim zderzak natknąłem się na ez lip - uniwersalna naklejana dokladka .
Ciekawy pomysł z uszczelki od bram garażowych :-)


yayko

Miałem nexeny na suchym ok ale szybko znikały ;)
Teraz mam jako zimowe i złego słowa nie powiem ;)

sseebbaa1

Wstaw koniecznie później zdjęcia z nowymi felgami. Jestem ciekaw jak jasna krawędź felgi będzie komponowała się z całym autem.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy