[S-Max] czarnuch ST - autobus pośpieszny

custom, 09.03.2014, 00:37 « poprzedni - następny »

cliner

Z wieksza turbina,przelot itd....
Tomek

sseebbaa1

Cytat: snafu w 10.01.2015, 10:43
Czekaj na nową wersję. 4x4 + swap silnika z nowego RSa )
No tylko nie wiadomo do jakich wersji silnikowych będzie napęd 4x4. W Mondeo mk5 taki napęd (jeżeli wierzyć obecnym katalogom) będzie tylko w połączeniu z dieslami. A to może oznaczać trudności z podłączeniem benzyniaka pod 4x4. Oczywiście to tylko gdybanie.

Moc ponad 300 KM i napęd na wszystkie koła, byłby w S-Maxie rzeczywiście bardzo pożądany! :)
Z pewnością wszyscy posiadacze S-Maxów będą czekali na premierę nowej generacji.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

MAG

Cytat: cliner w 10.01.2015, 11:35
Z wieksza turbina,przelot itd...
No ale w naszym silniku też taki setup jest potrzebny żeby 3-kę z przodu uzyskać ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

custom

z nowych rzeczy
- wymieniłem płyn do wspomagania  ford Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Olej-plyn-do-wspomagania-DP-PS-1-L-zielony-FORD/52
- nakleiłem dodatkowe zabezpieczenia na dól drzwi tylnych celem zabezpieczenia przed dalszym piaskowaniem lakieru.
po 2 dniach foli prawie nie widać.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


snafu

A to po założeniu dystansów tak zaczęło piaskować?

MAG

Cytat: snafu w 14.01.2015, 23:16
A to po założeniu dystansów tak zaczęło piaskować?
U Ciebie nie ma takiego efektu?
Na każdym, szczególnie ciemnym lakierem, nawet przy fabrycznych felgach pojawia sie te piaskowanie - w poprzednim miałem bez tych osłon z folii, to była masakra...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

custom

15.01.2015, 08:33 #51 Ostatnia edycja: 15.01.2015, 08:59 by custom
dokaldnie jest tak jak mówi MAG.
Dystansy  nie mam ale mogą spotegowac efekt.
Snafu masz jakakolwiek folie naklejona wspomne ze ta na błotniki jest naklejana fabrycznie

snafu

Mam dokładki / progi  + biały kolor, może dlatego. Ale folii tam żadnej nie ma. Jeśli to przy serii też się miałoby dziać, to nie widzę efektów a więc spoko. Bałem się, że dystanse założę i będzie problem.

ethernal

Cytat: MAG w 10.01.2015, 11:26
Z 2,0 EcoBoost tragedii nie ma, bo patrząc po hekowym ST mozna z niego osiągnąć 300+...
Ale dźwięk już niestety nie ten sam.... R5 robi robotę... :D

custom

27.01.2015, 16:16 #54 Ostatnia edycja: 27.01.2015, 16:25 by custom
Widzą zę coraz częściej wklejacie swoje filmy więc też ulegnę modzie i tak na szybko nakręcone.
Jakieś  2 krótkie jak pracuje taki sobie mimi VAn
Następne będą profi
oczywiście najlepiej słuchać na dobrych słuchawkach.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=C4o0GUI9iQQ
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=_ll6-H4rFwA

snafu

Strasznie głośno w okolicach 2,5 tyś jak schodzisz z obrotów :) U siebie będę z tym walczył bo jest wręcz przesadnie bucząco.

custom

da się przyzwyczaić   ;) nie jest to 100 % oddanie dźwięku w środku - słaby sprzęt  :P
to zejście zrobiłem specjalnie dla Ciebie Snafu  :)

snafu

27.01.2015, 20:36 #57 Ostatnia edycja: 27.01.2015, 20:39 by snafu
Mam identycznie jak ty i nie przejdzie to u mnie. Jadę na wyciszanie. Między 1-3tyś obrotów przy odpuszczaniu gazu lub lekkim przyspieszaniu jest po prostu głośno. Miałem Golfa 320KM z przelotowym wydechem i tam to było znośne, wręcz przyjemne, tutaj tak nie jest. Za to powyżej 3tyś już się robi duużo ciszej.

Oczywiście to tylko subiektywne :) Kto co lubi, wiadomo. U mnie to typowo rodzinne auto więc nie przejdzie/ nie przeszło.

skoti79

Cytat: snafu w 27.01.2015, 20:36
Mam identycznie jak ty i nie przejdzie to u mnie. Jadę na wyciszanie. Między 1-3tyś obrotów przy odpuszczaniu gazu lub lekkim przyspieszaniu jest po prostu głośno. Miałem Golfa 320KM z przelotowym wydechem i tam to było znośne, wręcz przyjemne, tutaj tak nie jest. Za to powyżej 3tyś już się robi duużo ciszej.

Oczywiście to tylko subiektywne :) Kto co lubi, wiadomo. U mnie to typowo rodzinne auto więc nie przejdzie/ nie przeszło.
Ja trochę temat załatwiłem dodatkowym tłumikiem i wyciszeniem bagażnika

snafu

Wczoraj byłem w Wawce na spotkaniach więc od razu temat lekkiego wyciszenia tych basów ogarnąłem. Jest dużo lepiej. Teraz tydzięń testów z rodzinką, bo niby dużu bardziej przytłumione ale charakterystyka basów podobna. Jak temat zmaknę finalnie to puszczę wątek cały.