zawieszenie gwintowane do ST220 mk3

zajc, 26.03.2014, 11:59 « poprzedni - następny »

zajc

czytalem na tym forum wiele na temat zawieszenia do ST220, widze ze polecacie komplet sprezyn Eibach Pro Kit + amory Bilstein B6/B8, cenowo wychodzi to ok 3000zl, moze troszke mniej, szukalem innej opcji, mianowicie zawieszenia gwintowanego, wielkiego wyboru nie znalazlem, na ebayu jest AP Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ebay.pl/itm/AP-GEWINDEFAHRWERK-FORD-MONDEO-ST220-TURNIER-BWY-/221094762561?pt=DE_Autoteile&hash=item337a465841 i Vogtland w podobnej cenie (do 3000zl) i teraz moje pytanie:
1. czy jest cos tanszego? mialem do czynienia z gwintem FK, TA Technix, bylem zadowolony ze stosunku ceny do jakosci a przede wszystkim z mozliwosci regulacji wysokosci i jezeli mialbym zmieniac zawieszenie to tylko na gwint
2. dlaczego nikt nie decyduje sie na gwint tylko na Eibach/Bilstein (nie wierze ze wszyscy oczekuja torowych osiagniec zawieszenia itd, w codziennym uzytkowaniu jesli bylaby roznica pomiedzy wspomnianymi przeze mnie gwintami a E/B to niewielka, na torze mysle ze podobnie, a wizualnie roznica bedzie kolosalna na korzysc gwintu), cenowo wychodzi prawie to samo
3. czy ktos z was ma u siebie w ST220 gwint i czy moglby cos na ten temat powiedziec, cos polecic, odradzic

wiem ze temat zawieszenia byl poruszany nie raz i nie dwa ale o gwincie nic nie piszecie, pozdrawiam ;)

JAM

Sprawdż jeszcze gwint firmy Weitec. Jest sklep w Warszawie. Na stronie Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.weitec.pl można było kiedyś sprawdzić cennik ale teraz juz chyba tej opcji nie ma więc pozostaje telefon.
Pamietam, ze sprężyny mieli chyba ciut taniej niż Eibach.


zajc

weitec cenowo rowniez podobnie, hmmm trzeba przemyslec sprawe...

NeroN

Bo ST220 to nie torowy szatan tylko auto na co dzień i gwint mu zbędny a E/B zaspokaja 98% potrzeb userów.

CO chcesz tym gwintem regulować w STku ? Podnieść go wyżej niż seria ?
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

zajc

nic nie chce podnosic tylko zglebic jak trzeba (w zimie wiadomo ze mozna podniesc), mialem do czynienia z zestawami amory plus springi (wielu znajomych montowalo), zakladalem tez same sprezyny obnizajace (jak i inni) i w obu przypadkach efekt jaki?? lipa!!! tyl siadal w miare dobrze a przod slabo, trzeba bylo uciac zwoj lub dwa a to juz jest druciarstwo! jak mam dac 3000zl za zawias to ma siedziec jak mu rozkaze a nie znosci jego humory

sseebbaa1

Argument o podnoszeniu auta na zimę trochę do mnie przemawia.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

linkgrabber

Na mkp są dwa mk3 z gwintem więc ich podpytaj:

GumaMK3:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/126552-Kolejnie-(już-trzecie)-Mondeo-mk3-Gumy-ST220-Prawie-leży

Glinek:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/97000-BMW-e30-v8-4-4L-25litrów-100km-pojazd-do-koscioła