[Focus] ST MK2 pomaranczowy diabel by thomas

thomas198, 13.04.2014, 22:36 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

15.06.2015, 09:26 #165 Ostatnia edycja: 15.06.2015, 09:27 by sseebbaa1
Cytat: thomas198 w 15.06.2015, 09:21
A zmieni idziemy w dół. Lepszy mocniejszy motur!
2.3?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

thomas198

Zgadles , tylko ze hybryda 2.3-2.5.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

sseebbaa1

Czytałem, że to bardzo wytrzymałe silniki.
W Stanach występuje bardzo dużo części tuningowych.

Zwiększenie pojemności dzięki stroker kit czy overbore?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

MAG

To volvowski motor?
Ta wcześniejsza wersja o mniejszej pojemności?

Tu w Szwecji jak chcą mocniej grzebać 2,5T to głównie wkładaja blok z volvowskiego diesel'a 2,4 ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

thomas198, choć powiem szczerze że nie przekonuje mnie ten mod, to mocno trzymam kciuki!

thomas198

Co Ci nie pasuje w tym modzie ??
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

sseebbaa1

Po pierwsze to powiedz dokładnie co to za silnik. Bo nie jestem pewny o czym dokładnie rozmawiamy.
Bądź trochę bardziej wylewny w swoim opisie :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

thomas198

Powiem tak z tego silnika ford sobie zaadaptowal troche czesci do RSa np. korby , scianki cylindrow są dużo grubsze , także nie ma obawy ze cos szczeli . A reszta opisu bedzie później oczywiscie troche rozwiazan zostawie dla siebie , jak by ktos chciał taki myk to moge mu zrobić. Oczywiscie nie bedzie tanio.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

Cytat: thomas198 w 15.06.2015, 16:39
Co Ci nie pasuje w tym modzie?
Nie to, że coś mi nie pasuje, nie w tym rzecz. Jestem najdalszy od jakiejkolwiek krytyki. Po prostu jakoś nie trafia do mnie mod polegający de facto na zmniejszeniu pojemności. Zgadza się, że ścianki cylindrow są grubsze i nie popękają, ale czy nie lepiej byłoby dać tuleje Dartona do standardowego 2.5? Z takiej konfiguracji wyciąga się ponad 600 KM i 600 Nm. Domyślam się, że za Twoim rozwiązaniem przemawiają niższe koszty...

thomas198

Koszta zaden problem , za to co wydam kupił bym drugiego st ,nie wiem jak z 2.5 ale 2.3 odpreżę do okolo 7.5 a wtedy bez problemu mozna nadmuchac 2 bary , w 2.3 zakutym można bez problemu osiagnac 600KM na ori jakieś max 480-500 , chyba ze tuner będzie dobry i zbije Nm bo korby nie wytrzymaja , o tloki i głowice sie niemartwie bo wystarczy trzymac AFR na poziomie 11 i temp spalin nie przekroczy 1000°C.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

custom

Oj bedzie sie dzialo :)

Chyba jeden z najpowazniejszych modow w st ? W polsce europie?

Maly

No ciekawie się zaczyna ;]

snafu

Będzie dobrze. Trakcji tylko zabraknie jeśli to będzie szybciej niż przy 4 tys wstawało :)

thomas198

Obiecane fotki zrobione na szybko .

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I tak przy okazji fotki filtra powietrza który u mnie zagości .

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

thomas198

No i mamy gwint z tylu , powód obcierające opony o zderzak , oczywiście nie obyło się bez obcięcia amorów żeby sprężyny nie powypadały .

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/