[Focus] ST MK2 pomaranczowy diabel by thomas

thomas198, 13.04.2014, 22:36 « poprzedni - następny »

MAG

Snafu - świnką chcesz obejść ograniczenia ECU?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Tak, tą drogą idę.

weksla

Jakies szczegóły?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Niech Snafu moze w swoim watku te rzeczy opisuje, a nie spamujmy tu u Thomasa...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

thomas198

Opiszę wam jak to działa wieczorem bo są 2 różne modele.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

No to czekamy
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Za dobre pieniądze możemy zrobić mody sterownika na 2 sposoby , oczywiście ze jak poszukamy to można znaleźć inne sterowniki ale ceny od 4500 w górę   
1 Komputer stand alone Ecumaster EMU 2600PLN , tym sterownikiem zastępujemy nasz ori sterownik , oczywiście żeby odpalić na tym samochód to już wyższa szkoła jazdy , ale kiedy już to zrobimy to mamy nie ograniczone możliwości modyfikacji map , doładowania ,afr i inne ,  działa z szyna can   
2 Komputer piggy back Ecumaster 618PLN tym sterownikiem oszukujemy parametry czujników , możemy zwiększać lub zmniejszać odczytane sygnały , np. sonda lambda możemy oszukiwać sterownik tak żeby przylać benzyna , i wiele innych . 
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

snafu

Przy czym w S-max 1 odpada. Za dużo rzeczy siedzi w ori sterowniku.
Przy 2 przetrę szlaki :)

steveno

Jesteś wariat :) Pogratulować wiedzy i zapału.
Do przodu!!!

thomas198

Staram się jak mogę , a od przyszłego roku bedzie taki mały warsztat jakieś 500m2 , także zapraszamy wszystkich z dużymi i małymi przerubkami , oczywiscie wszystkie inne naprawy eksploatacyjnej też bedziemy ogarniac , co do dużych modow to cała grupę forda , volvo i subaru , oczywiscie z innymi markami też damy radę.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

snafu


PpabloS

I jak tam moce bo jestem bardzo cirkawy a cisza?
Jaki jest koszt zamkniecia bloku takie 5 cylindrow z volvo?

thomas198

Moce , jeszcze nic bo jestem na dotarciu, a co do bloku sam blok 2500, a jak musiałbym zrobić wszystko ja, to znaczy wyciągnąć, rozebrać, złożyć i włożyć do samochodu silnik, to wychodzi około 8000, w cenie sa wszystkie części potrzebne do złożenia silnika włącznie z olejem czy nawet regulacja luzów zaworowych. Ta cena zawiera całą operacje bez niespodzianek typu posiadane zawory głowicy czy zniszczone panewki lub wał. Taki blok wytrzyma spokojnie 700KM.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

PpabloS

Wiesz moze jakie sa roznice w silnikach z s60r czyli b5254t4 a tych z rs bo tloki dales z rs. Chodzi mi o korby,tłoki,głowica

thomas198

Powiedz mi co kombinujesz ??
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/