Focus rs ultimate green 2.5 t :-D

carlosc, 26.04.2014, 18:27 « poprzedni - następny »

TAM

A cóż to za śmieszne znaczki w tekście? Francuska klawiatura się włączyła?

ST

Cytat: paweleczek666 w 08.04.2016, 23:00
Nice!
Skąd dorwać taki short-shifter oraz radio? podaj linki i ceny jak możesz ;)
Radio tu masz to samo bodaj i jeszcze taniej: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/ford-focus-mondeo-radio-nawigacja-gps-tel-android-i6091805985.html

fabio210

Też sceptycznie podchodzę do short shiftera, wiadomo, fajne, szybko biegi wpadają, ale jeśli ten mod może spowodować, że po dwóch latach jazdy będzie skrzynia do remontu, hmmm... Pozostanę jednak przy tym co mam.

sseebbaa1

14.04.2016, 16:39 #168 Ostatnia edycja: 22.04.2016, 10:20 by sseebbaa1
Short shifter powoduje tylko i wyłącznie skrócenie ruchu drążka (gałki) zmiany biegów. Nie ingeruje w żadne inne mechanizmy skrzyni.
Po jego zamontowaniu po prostu potrzebny jest krótszy ruch ręką, aby zmienić przełożenie.

W większości testów samochodów każdy testujący chwali krótkie skoki pomiędzy biegami, jeżeli auto akurat już w fabryce zostało tak skalibrowane. Więc co do zasady jest to korzystna modyfikacja.

Zatem short shifter w rzeczywistości daje MOŻLIWOŚĆ szybszego zmieniania biegów, ale to od kierowcy zależy czy z tej możliwości korzysta. Kierowca może nadal zmieniać biegi w identycznym tempie, jak dotychczas.
Natomiast przy wypadzie na tor, albo przy ściganiu się z kolegą z forum :) szybka zmiana biegów może przesądzić o wygranej - w takiej sytuacji konieczność wykonywania ręką dłuższego ruchu może być ograniczeniem w sprawności zmiany przełożeń. Short shifter to rozwiązuje.

Oczywiście jeżeli przy zmienie biegów większym ograniczeniem dla woźnicy jest chociażby szybkość wysprzęglania i ponownego załączania sprzęgła połączone z nieodpowiednim operowaniem gazem, to short shifter takiemu kierowcy nic nie pomoże.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

carlosc

Ja polecam przy scigankach jest lepiej :-) polecam kazdemu :-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

carlosc

Panowie mam plan kupic kolektor dolotowy alu... plus wtryski 550cc..
jak sadzicie moc 400 plus jest bezpieczna dla ori silnika bez zakucia?
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

TAM

Zależy co rozumiesz przez ,,plus", ale 400 jest jak najbardziej ok, oczywiście pod warunkiem rozsądnego softu – dobrej kontroli EGT i żadnych absurdów typu 550 Nm przy 2000 obr.

weksla

Dokładnie jak napisał Tam.  Aha no i użytkowanie auta z głową. Także Karol wskaźnik EGT musowo
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

carlosc

max 420km program z pumaspeed ok przemysle I zobacze jak to wyjdzie teraz mam 372km I 513nm obawiam sie ze jak to zrobie to szybko sprzeglo pojdzie... wiec moze najpierw sprzeglo nalezaloby wymienic wloze jednomas o Tomasa ;-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

steveno

Pogadam z Krissem on ma 400 plus to ci coś podpowie jakie sprzęgło itp
Do przodu!!!

KrisSz

Ja mam seryjne oryginalne sprzęgło przy prawie 70 Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.tys.km i dalej działa ;-)
Prosiłem tylko o zmniejszenie Nm do 540 bo nie chciałem bawić się w inne sprzęgła. Imho jednomasy, sportowe sprzęgła, mocniejsze dociski etc w daily driverze to słaby pomysł no i ich żywotność będzie na pewno nie 70k km. Poza tym nie tylko peak momentu ale bardziej przebeg krzywej momentu się liczy żeby było szybko w realu a nie na hamowni.

Imho przepis na cywilne 420+koni to:

Icek, dp i decat /sportowy kat 3 cale, większe wtryski, kolektor dolotowy alu, turbo hybryda np perun i program od stroiciela. U mnie to działa
Pozdrawiam

K

T16user

12.05.2016, 17:14 #176 Ostatnia edycja: 12.05.2016, 17:17 by T16user
Jakos sie nie spotkalem z przypadkiem zeby na wyspach, czy u mnie ktos ladowal hybryde aby osiagnac 420 koni, za to np Mountune wymienia pompe paliwa, turbo, wstawia kucizne i reszte wymienionych cukierkow.

KrisSz

Bo ja chciałem zmiany charakterystyki a nie tylko cyferki. U mnie max mocy jest przy koło 6800. Moment rozwija się płynnie na dole i trwa dłużej. Służy to żywotności sprzęgła, półosi etc. Setup sprzętowy który mam starcza na 450km ale ja tym jeżdże do pracy, w delegacje i po bułki. Setup jest bezawaryjny to po co mam się bić o więcej koni ? Na gumie 265 i tak może się uślizgnąć na 3ce. W fwd po co więcej bez customowej kontroli trakcji etc. Dla mnie jest nawet za szybki ;-)
Pozdrawiam

K

lolomanolo

No co Ty, na 265 ślizga Ci się na trójce? Na suchym?

KrisSz

Goodyear f1 Assymetric 3... Trzeba sie postarać ale da się ;-)
Pozdrawiam

K