Zakupy w j-w-racing.co.uk

snafu, 01.12.2014, 11:34 « poprzedni - następny »

weksla

DV dzis doszly do mnie wygladaja ok
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

No i to mnie cieszy, bo po co przepłacać za forge .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

TAM

A może to JEST Forge? ;-)

Kris1976

Do mnie też dotarły. Wszystko gra. A tak na marginesie to do ilu barów ten chiński forge ma niby działać  (1.6 czy więcej ?) bo w ferworze walki nie doczytałem takiego info ...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

thomas198

A ciekawe skąd weźmiesz 1.6bar czy wiecej w STeku .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

W tym DV jest fabrycznie zabudowana zielona sprezyna. Dodatkowo dodana jest żółta + 2 oringi.
Która sprezynę zalożyć do swojej specyfikacji samochodu i zamierzonych parametrów?
Te oringi są rozumiem że zapasowe?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Kris1976

Cytat: thomas198 w 17.02.2015, 21:50
A ciekawe skąd weźmiesz 1.6bar czy wiecej w STeku.
A potrafisz odpowiedzieć na pytanie ?  bo nie w tym jest rzecz skąd wezmę tylko do ilu ma to być teoretycznie barów skoro jest lepszy o Ori to wnioskuje że min.  do 1.2 (+ powiedzmy 20% zapasu)  powinien znosić , tak ?
Forge podaje takie info
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7257/2598/forge_motorsport_piston_recirc_valve___ford_focus_st
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

weksla

Pieron wie, wygląda identycznie jak Forge, poza tym dziesiątki angoli go kupują wiec nie sądze aby dawali coś gorszego niż ori. Ale to tylko moja sugestia,
to która spężyna?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

georgus

W forge jest tak:
Green   -    6-8 PSI  czyli 0,41 do 0,55 bara
Yellow  -    10-12 PSI  czyli 0,68 do 0,82 bara
Blue     -    14-16 PSI czyli 0,96 do 1,1bara
Red      -    18-20 PSI czyli od 1,24 do 1.38 bara

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0007&product=FMDVSU110

FF I 1.6 2000r. 5D   FF II 2.5 ST 2008r. 5D

weksla

Czyli wg mnie powinna być min niebieska, bo Heko przy strojeniu puszcza turbo do 1.2 bara, zresztą nei wiem czy nie dalej bo skala wskaźnika się kończy.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

georgus

A mi się wydaje że zielona Ci wystarczy, przykład ze strony:
"An example of this, would be when using a FMCL007P valve on a 1.8T engine as found in the TT 225hp. The boost pressure on a "chipped" car can peak at 26psi. The recommended spring would be the Green or Yellow"

26 psi to ok 1,8 bara
FF I 1.6 2000r. 5D   FF II 2.5 ST 2008r. 5D

weksla

Skoro tak pisza to sprawdzimy.
Założę żółtą na początek.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

Panowie, TYLKO żółta! Te ciśnienia, które podał georgus to ciśnienia, przy których otwiera się DV. Nie mają one NIC WSPÓLNEGO, a w każdym razie bardzo niewiele, z rzeczywistym ciśnieniem doładowania. DV reaguje na RÓŻŃICĘ ciśnień przed i za przepustnicą. Jako bardzo ogólną zasadę można przyjąć, że wartości ciśnienia, przy których DV się otwiera, powinny być w granicach ciśnienia wstępnego, ustawionego aktuatorem. Dla aktuatora Forge'a z żółtą sprężyną jest to właśnie 0.65–0.75 Bara.

georgus

Panowie
Może ktoś kto nabył chce go odsprzedać to chętnie potestuję.....spóźniłem się na ostatnią paczkę z Uk :)
FF I 1.6 2000r. 5D   FF II 2.5 ST 2008r. 5D

weksla

w weekend zaloze DV mysle ze sam sprostam zadaniu
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps