[Mondeo] ST220 Panther Black tournier

tomekka, 01.02.2015, 22:57 « poprzedni - następny »

tomekka

02.10.2015, 14:01 #105 Ostatnia edycja: 02.10.2015, 17:30 by tomekka
To może poczekamy bo ja tez szykuje się do wymiany wydechu i wtedy zrobimy hamowanko :) ale wtedy też na 100 oktanowym paliwie :P

T

Cytat: tomekka w 02.10.2015, 08:14To może inaczej, jaki albo jak duży wpływ ma paliwo na wynik pomiaru?
Niewielki, co nie znaczy, że żaden. Trochę dodały Ci też warunki atmosferyczne, bo na wykresie nie widać, żeby korygowali wyniki. Myślę jednak, że jest to różnica rzędu kilku KM, nie sądzę, żeby to było więcej niż 10. Decat jednak sporo daje w tym aucie. Katalizatory są niestety umieszczone bardzo blisko silnika, co nie jest korzystne z punktu widzenia osiągów.

Muszę się kiedyś wybrać do Kreatora, opinie o wynikach z ich hamowni są podzielone, chętnie bym się przekonał, jak jest naprawdę. :)

Cytat: st-power w 02.10.2015, 10:53Ze swojego doświadczenia niestety Kreator mocno podnosi na duchu, zwłaszcza przy temp. 11C  Smiley Najlepiej jakbyśmy w kilka STejków umówili się w Piasecznie na hamowanie wtedy wyniki można by dobrze porównać - może w przyszłym tygodniu?
Ja też tam hamowałem, więc nasze wyniki są porównywalne. Te moje 240 KM były z palącym się checkiem i na 95 ze Statoila, aczkolwiek nie sądzę, żeby zrobiło to jakąś wielką różnicę.

Hamowałem tam no i właśnie -- jakkolwiek hamownie mają dobrą (w tym nawiew i korekcję pogodową), to atmosfera tam panuje cokolwiek dziwna. Pierwszym razem myślałem, że mają zły dzień, ale za drugim było jeszcze gorzej. Nie chce mi się wdawać w szczegóły, ale generalnie miałem wrażenie, że robią wielką łaskę, że hamują auto, które nie ma 500 KM. Nigdy do tej pory się z czymś takim nie spotkałem (nie tylko w odniesieniu do tego samochodu, ale w ogóle) i trzeci raz na pewno się tam nie pojawię. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

Cytat: tomekka w 02.10.2015, 14:01To może poczekamy bo ja tez szykuje się do wymiany wydechu i wtedy zrobimy hamowanko  ale wtedy też na 100 oktanowym paliwie

To właśnie dobry moment by się hamować,przynajmniej będziesz wiedział ile dał wydech ;)
Tomasz Ty masz blisko na hamownię w Piasecznie - może Ty byś się ze mną przejechał?  :) Może bym jeszcze JAMa namówił to byłoby odniesienie do seryjnego ST220.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

T

Cytat: st-power w 03.10.2015, 14:52Tomasz Ty masz blisko na hamownię w Piasecznie - może Ty byś się ze mną przejechał?
Zobacz co napisałem wyżej. :) Moje wykresy są stamtąd.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

Myślałem,że to opinia o Kreatorze :) To prawda w Piasecznie może nie są zbyt mili,ale wyniki mają realne a o to mi chodzi ;)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

tomekka

panowie, czas podjąć męską decyzję (pojawiła się okazja kupna innego znanego mi auta)- wystawiam więc STeka na sprzedaż. Przygotuję tylko jakiś opis. Oferta będzie ważna przez ok dwa tyg. jeśli nie sprzedam, dalej będę modził :)

tomekka

trwa kompletowanie "gratów"
tarcze zimmerman, klocki motorcraft - wpadną w końcu zaciski asbo, które czekają i czekają :)
uszczelki pokryw głowic, napinacz paska alternatora, pasek, nowy korek zbiorniczka płynu hamulcowego, stary się rozszczelnił
zregenerowany rozrusznik i alternator. Zdecydowałem się również na nowe wahacze tylnego zawieszenia (6 szt.) nie chcę mi się bawić w piaskowanie i tuleje. (oczywiście ori  :D)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



opony zimowe czekają, ale patrząc na pogodę chyba ich nie założę :) No i te nieszczęsne bixenony... kiedy one będą. Będzie full black razem z czarną osłoną soczewki + białe kierunki.

Tigerbart

Czyli zostaje ST 220 zamiast nowej okazji :) bardzo dobrze.

Zupełnie nie potrzebny był epizod z oplem kiedyś hehe

yayko


tomekka

13.11.2015, 22:25 #114 Ostatnia edycja: 13.11.2015, 22:45 by tomekka
zostaje :) jednak będą tarcze i klocki Forda.
wahacze:
poprzeczny dolny - 440 zł
poprzeczny górny: 220 zł
poprzeczny przedni: 310 zł
ale walczę jeszcze z cenami bo miało być dużo dużo taniej i chyba zły kosztorys dostałem:P bo w internecie w promocji taniej wychodzi.

tarcze: 560 zł
klocki: 228 zł

jak coś to półosie ori są po 1300 zł :P

kubek

Tarcze i klocki ASBO w tych pieniądach ori ford?

T

Tarcze jeszcze ujdą, ale klocki Motorcrafta są słabe (szczególnie ta tańsza wersja). Lepiej byłoby zmienić same tuleje w wahaczach (nie trzeba raczej piaskować) i dać np. Ferodo DS 2000.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

tomekka

Która to tańsza wersja ?:) 1368558 normalnie kosztują 495 zł wiec 228 zł to cena przyzwoita, ate o 30 zł tańsze. Teraz mam ori kpl i całkiem się spisuje, mam nadzieje ze na Asbo  gorzej nie będzie :P

Tigerbart

Powiem ci że inwestycja w hamulce 320mm daje wielką różnicę w hamowaniu. Ja mam tarcze i klocki Zimmermann 320mm i jest znacznie lepiej ;) mówię o tym bo cenowo jest podobnie nie licząc zacisków oczywiście

yayko

Ja miałem ferodo i trw i nie wytrzymaly 8 tys km :) tetaz mam zimmerman i ds i super się  sprawują  :)