Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


V6 vs TDCI

weksla, 19.07.2010, 22:55 « poprzedni - następny »

KLUSEK

Cytat: weksla w 21.07.2010, 18:58
sądzę że potem cię dogonię i później też z tył nie zostanę, ja mam średni moment obrotowy w całym zakresie obrotów od 1000 do 4500 313Nm więc nie przez krótką chwile. Nie gadaj pierdół klusek. A poza tym czy wasze "V" nie sa dłubane??? SVT Lite, TB 65, K&N to nie dłubanie. Skończmy już ta bezsensowną dyskusję, ja i tak pozostanę przy swoim, kolejnym moim samochodem tez będzie diesel, a dla was lepsza będzie V i niech tak zostanie. pozdro

Masz wiecej sredniego momentu, ale w okresie 3 tysiecy obrotow, a falka duzo dalej, tam jest jej przewaga. Moja Vka nie jest dlubana, jedynie ma filtr Pipercrossa wsadzony.

weksla

przyjedz chętnie się z Tobą zmierzę:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Petersan

Cytat: weksla w 21.07.2010, 21:26
przyjedz chętnie się z Tobą zmierzę:)

i to jest argument żeby zrobić I ogólnopolski zlot, może nawet w tym roku  ;)
pzdr
Peter

eng

Proponuje gdzieś pośrodku polski. Częstochowa np :D

weksla

a ty jeszcze nie wyjechałeś kolego??:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

eng

Nie. Wyjeżdżam jutro nad ranem.

weksla

To napisz jak dojedziesz ja się tam pofatyguję jak będziesz miał ochotę:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

wojoo

Cytat: eng w 21.07.2010, 21:35
Proponuje gdzieś pośrodku polski. Częstochowa np :D

faktycznie, Czestochowa bym powiedzial nawet ze jest w samym centrum  :rotfl2:
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

KLUSEK

Cytat: weksla w 21.07.2010, 21:26
przyjedz chętnie się z Tobą zmierzę:)

A jak dostaniesz po okopconym tylku to znajdziesz wymowki typu ze zalozylem niedozwolone dyfuzory i zapasu w bagazniku nie wiozlem i w ogole MK2 jest lzejszy od MK3 ;)

T

Od wojoowego mk3 to wszystko jest lżejsze. :wojoo:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

moj w tej chwili jest lzejszy o wage tylnego zderzaka ktory niestety odpadł na autostradzie :D
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

wojoo

Cytat: Tomasz w 21.07.2010, 22:45
Od wojoowego mk3 to wszystko jest lżejsze. :wojoo:

od ciebie samego tez jest wszystko lzejsze  :fuck:
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

weksla

to że jest lżejsze to fakt - powinieneś się zmierzyć jak jesteś taki szczegółowy mk3, ale niech ci będzie.
Ale uważaj żeby ten mój okopcony tyłek nie oddalał Ci się zbytnio.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Cinkciarz

wszyscy sie czepiają tych okopconych silników pewnie mojego "jelcza" nie widzieli :D ten to dopiero daje czadu ;)
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Cytat: wojoo w 21.07.2010, 22:57
od ciebie samego tez jest wszystko lzejsze  :fuck:
Ty akurat podobnie ważysz. :wojoo:

« Dodane: 22.07.2010, 09:46 »

Cytat: weksla w 21.07.2010, 18:58
sądzę że potem cię dogonię i później też z tył nie zostanę, ja mam średni moment obrotowy w całym zakresie obrotów od 1000 do 4500 313Nm (...)
Daj mi swój wykres i powiedz jakie masz przełożenia na poszczególnych biegach i przełożenie główne to Ci narysuje wykres momentu na kołach w skali prędkości w porównaniu z jakąś V-ką.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club