[Focus] Focus ST MK2 360 KM / 500Nm Performance Blue 3D

barti87, 01.04.2015, 13:30 « poprzedni - następny »

barti87

Na sprzedaż:

Focus II ST 2.5 T,
3 drzwiowy
100% Bezwypadkowy (długo szukałem takiego który będzie w 100% bez wypadkowy/ bez kolizyjny) Oryginalny lakier.
Za mojej kadencji został pomalowany przedni zderzak w ASO Forda był porysowany i schodził lakier bezbarwny(przypadłość tych aut)

Kolor jeden z ładniejszych czyli Performance Blue

Dane o aucie:
- rocznik 2006 (pierwsza rejestracja 06.04.2006)
- salon Polska
- przebieg 170000km
- III właściciel - w moich rękach od 2008/2009,
- pełen serwis FORD z tego co kojarzę do 100tyś, reszta w nieautoryzowanym serwisie,
- przegląd techniczny ważny do 02.12.2015
- wyposażenie fabryczne: podgrzewane fotele, grzana przednia szyba, 2 strefowy klimatronic, pełna elektryka, otwieranie i domykanie szyb z pilota, radio SONY cd/mp3 6 lub 8 głośników, poduszki i kurtyny boczne, oraz poduchy w fotelach, czujnik zmierzchu, skrętne soczewki z przodu, sensor deszczu i pewnie wiele innych o których zapomniałem. Ale jest wszystko oprócz skóry, xenonów i navi.

Modyfikacje:

- pełny układ wydechowy Milltek Sport 3'' (cat back non resonated, downpipe i decat), kupiony w UK
- IC AIRTEC GEN3 kupiony w UK
- Turbina Focus II RS
- Zmienione przyłącze olejowe
- Wtryski Bosch 550cc
- Kompletny dolot Ford Focus II RS (rura dolotowa aso, przepływomierz aso (drugi mam w zapasie), puszka dolotu)
- Obecnie dolot zakończony dużym filtrem stożkowym (puszka z RS'a jest wyjęta ale ją posiadam)
- Wtyczka do przepływomierza z Focusa RS (jak coś dokładam bo mam całą wiązkę silnika z RS'a)
- Ecu Holder Focus II RS
- Chłodniczka oleju Focus II RS
- Szpera Quaife
- Sprzęgło Helix
         Zestaw sprzęgła do 646 Nm. obejmujący:
           * lekkie stalowe koło zamachowe (jednomasowe)
           * docisk sportowy Helix 1- tarczowy do 646 Nm.
           * tarcza sprzęgła spiekowa 5-łopatkowa (cerametallic)
           * łożysko oporowe z wysprzęglikiem
-  hamulce przód i tył Klocki EBC red stuff (przód i tył) Tarcze Zimmermann Standard CoatZ (przód i tył)
- Zawieszenie Gwintowane Regulacja 30-80mm JAMEX
- Wymiana wszystkiego co możliwe w zawieszeniu na nowe (tuleje, gumy drązki itp. itd.)
- Poduszki silnika twarde
- Poducha pod skrzynie Vibra-technics
- Korek oleju aluminiowy Auto Specialist
- Spojler Focus II RS tylnej klapy
- Zmieniona membrana
- Wyrzucony został symphoser
- Dodatkowy wskaźnik Boost Auto Gauge
- Felgi seryjne 18'' pomalowane w czarny połysk
- Dodatkowo zimówki na 16'' w białym połysku
- Dach oklejony w czarny połysk to samo lusterka i "dyfuzor"
- Wszystkie elementy zderzaka przód i tył w czarny połysk
- Zmieniony przedni dolny grill bez miejsca na tablice rejestracyjną (odsłonięty dostęp dla IC)
- Olej na którym jeżdzę to Motul 8100
- Olej w skrzyni również Motul
- Zmieniony komputer na nowy (seryjny, poprzedni odmówił posłuszeństwa) W zapasie może jakieś 2 mam jeszcze


Część rzeczy robiona w PROMOTOR-ze, częśc przez mojego mechanika. Wystrojone przez Promotora/poprawione troszkę przez VTG.

Mam jeszcze nie zamontowane
- wloty na makę z RS-a (oryginalne)
- Gałka i mieszek z RS-a
- Znaczek ST na przedni grill

Samochód przeszedł w firmie g-force detailing kompletne czyszczenie wewnątrz z zewnątrz + pranie tapicerki. Pełen detailing. Z korektą rys itp. FULL

Auto dysponuje teraz mocą 360Hp i 500Nm
Z tego co pamiętam ładuje 1,5bara
Lata niemiłosiernie.
Auto na prawdę bardzo szybkie,prowadzi się pewnie sztywno.

Stan auta oceniam na bardzo dobry wręcz idealny. Wszystko dopracowane i wykonane jak należy. Zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Nie wymaga żadnego wkładu chyba że ktoś chcę coś dołozyć Wink

Samochód można obejrzeć w Warszawie.
Zgadzam się na przegląd w ASO i "nie-ASO" na koszt kupującego. Nie mam nic do ukrycia.


Cena 50.000 PLN

PS. Mogłem zapomnieć o kilku rzeczach ale przy tak obszernych modyfikacjach i wieloletnim użytkowaniu mogło mi coś umknąć.

Oprócz tego sporo częsci jeszcze mam, np. seryjna turbina, kompletne seryjne zawieszenie, wiązka z Focusa RS'a, seryjny IC, seryjny dolot ST i pewnie wiele innych o których nie pamiętam.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)


kubańczyk

rozumiem, że przesiadka na coś równie mocnego ? :D ps. doobre mody :)

barti87

Właśnie nic z tych rzeczy. Póki co nic mocnego mnie nie interesuje. Troszkę się wypaliłem ;)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

GIZIU

Nie popełniaj mojego błędu, po Evo IX i 335d E90 kupiłem Merca C200 i to była katorga. Sprzedałem po kilku miesiącach w cholerę i  wróciłem z powrotem do ST-ka.

snafu

A jak oceniasz E90? Muszę nasze drugie (żony) auto odświeżyć i w zasadzie jestem bliski zakupu E90/91 330xd z planem na ok 290KM.

GIZIU

335d E90 to było najlepsze auto jakie miałem. Jak trafisz fajną sztukę to nic tylko brać, szczególnie z AWD. Ja niestety musiałem się pożegnać przedwcześnie z moją zabawką.

MAG

E90 335d chyba nie było nigdy dostepne z xdrivem - co prawda od dawna nie siedze juz w BMW, ale do momentu liftu na 1000% nie było napedu 4x4 w 335d.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Nie było. Dopiero nowy model od zdaje się 2012 dopiero dostał. Dlatego piszę o 330. GIZIU też nie wspomniał nigdzie, że miał w 335 :) Wręcz oznaczył odpowiednio z samym d.

GIZIU

Wiem że nie było ale snafu planuje 330xd ;) Tak w ogóle to uważam że RWD ssie i najlepsze jest AWD.

MAG

Znam jedno fajne i bardzo mocne E90 335xd ...

Tyle, że z fabryki oczywiscie wyszło jako RWD ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0


MAG

McGrab ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Czyli to z nitro. Tylko tam zdaje się silnik niedawno się poddał. Ale jak próbował sprzedać, też przez chwilkę o nim pomyślałem. Tyle, że ja potrzebuję niezawodnego cywila.

MAG

Z tego co pamiętam, to miał problem z pompa paliwa ściaganą ze stanów, ale chyba juz ogarnieta.
Jak byłem u Niego w zeszłym tygodniu, to auto stało pod warsztatem.

Sprzedawał natomiast druga brykę - tez 335d, też szara, ale RWD.
Długo ją składał (duże obłożenie warsztatu), bo miała przód robiony, ale widziałem ją gołą w grudniu, to musze powiedzieć, że blacharka i lakierka zrobiona super profi...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0