Mondeo ST220 Performance Blue

alibizi, 06.12.2015, 17:48 « poprzedni - następny »

tomekka

Fabryczne masz po 10 sezonach i są Ok to czemu Eibachy miałyby być uszkodzone :)

alibizi

W sumie racja, zmęczenie się odbija i o tym nie pomyślałem...

st-power

Bierz i się nie zastanawiaj :) Seryjne sobie zostaw, jak nie będziesz zadowolony, zawsze możesz wrócić do oryginału - choć 10 letnie sprężyny nie mają już takich właściwości jakie powinny mieć ;)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

alibizi

13.12.2015, 00:12 #33 Ostatnia edycja: 13.12.2015, 16:35 by alibizi
Pytanie, jak wyciągnąć czarną kratkę z przedniego oraz tylnego zderzaka? Chciałbym je trochę odświeżyć, przednią najprawdopodobniej pomaluję fortepianowym czarnym.

« Dodane: 13.12.2015, 16:35 »

Eibach zamówiony od forumowicza :D Nie wiem tylko czy zakładać teraz do zimówek czy czekać na lato. Zimówki mam 16 cali ale z wysokim profilem a nie chcę żeby przypadkiem koła gdzieś obcierały.

fabio210

Czekaj do lata... Zimą bywa różnie. Sam to doświadczyłem.

yayko

Obniżaj ja teraz będę jeszcze niżej  :)

alibizi

Trochę niepokoi mnie profil opony, aktualnie jest profil 60 i z przodu jest miejsce ale z tyłu teraz jest trochę ciasno według mnie. Mam jeszcze tydzień do myślenia aż będę u mechanika.

Ven83

Ja postanowiłem że na seryjnym 12 letnim zawiasie nie będę obniża auta mniejszą oponą niż letnia 225/40/18. Strach o zderzaki i progi :)

caqerr

Cytat: tomekka w 12.12.2015, 17:58
Fabryczne masz po 10 sezonach i są Ok to czemu Eibachy miałyby być uszkodzone :)

Moje eibachy po 4 sezonach padły...
Auto siedzi troszkę bardziej... :D
Ale jakby nie patrzec prawie 100k km zrobione...

alibizi

Dzisiaj wymienione świece na Denso irydowe i filtry od gazu. Niepotrzebnie po zakupie auta zwlekałem z wymianą świec. Teraz samochód odżył, odpala z pierwszego strzału i jakoś tak lepiej się na obroty wkręca.

Co do gazu w końcu warsztat, który potrafił dobrze wyregulować tą instalację gazową nie tłumacząc się "ten typ tak ma".
No i przyszły sprężyny Eibach. Oj kusi, żeby jeszcze teraz je założyć i nie czekać do wiosny.

sseebbaa1

Cytat: alibizi w 13.12.2015, 00:12Pytanie, jak wyciągnąć czarną kratkę z przedniego oraz tylnego zderzaka?

Odnośnie tylnej środkowej kratki Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.zerknij do mojego tematu.
Wymieniałem właśnie środkową i opisałem układ zaczepów oraz sposób wypinania kratki.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

alibizi

Czas podzielić się kilkoma zmianami w ostatnim czasie.
Założone zimowe felgi wraz z oponami które zostały mi z poprzedniego auta, teraz żałuję że nie kupiłem opon na felgi 18 cali bo na małych kółkach nie wygląda ciekawie.
-kupione sprężyny obniżające Eibach Pro Kit - czekają do wiosny,
-kupione zaślepki progów, już pomalowane, myślę jak je zamocować żeby nie zginęły i jutro zakładam,
-wymieniona poduszka amortyzatora wraz z łożyskiem - niestety coś jeszcze przy dodawaniu oraz hamowaniu tak jakby przeskakuje, posprawdzane wszystko,
-zmienione świece na Denso irydowe,
-wystrojona instalacja LPG,
- wnętrze wyczyszczone APC + Poorboy's Natural Look
-wczoraj kolejne woskowanie woskiem Soft99, jest świetny.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


alibizi

Dzisiaj po tym jak Yayko zaaplikował u siebie Xado Stage 1 również zakupiłem dla siebie. Silnik chodzi dobrze i generalnie nie wykazuje jakiegoś większego zużycia (ma przebieg około 100 tys) ale profilaktycznie nie powinno to zaszkodzić silnikowi.
Jestem jednak umówiony na drugi tydzień stycznia do mechanika na diagnozę stuków przy ostrym dodaniu gazu więc wstrzymam się z aplikacją do tego czasu gdyż sprzedawca gdzie kupowałem wspomniał, iż przez co najmniej 1000 km trzeba pojeździć dość spokojnie gdyż może być wtedy zwiększone ciśnienie na tłokach. Cena preparatu niezła - po małym rabaciku 110 zł.
Może Yayko wypowie się w kwestii tego piłowania silnika.

yayko

Ja nie wiem co to znaczy pałowanie :) przez poerwsze 200km spokojnie a później normalnie jeździłem  :)
Też się przymierzam do tego wosku co Ty :)

alibizi

No i w końcu Eibach Pro Kit założony. Nie mogłem wytrzymać do wiosny. W końcu samochód nie stoi jak koza. Zawieszenie jest też zauważalnie sztywniejsze, nie spodziewałem się, że aż tak się utwardzi. Przejechałem dopiero może z 10 km, tempo spacerowe, więc ciężko mi bardziej teraz oceniać te sprężyny.
Do tego dzisiaj doszły klocki hamulcowe przód + tył. W środę wymiana poduszki silnika kabli oraz cewki zapłonowej, jednak padło na oryginalne.