tarcze ebc Turbo Groove i klocki ebc green stuff

GaBB, 06.08.2010, 14:16 « poprzedni - następny »

boro

Cytat: GaBB w 06.08.2010, 23:43
no ale Ty piszesz Boro o redach a ja o greenach...moze jest roznica? :)
Wiem, wiem, ale zastanawiałeś się czy nie brać samych tarcz i nie dokupić do nich Redów.

Cytat: Tomasz w 06.08.2010, 23:43
No tak, ale nie ma DS-ów do mk3. A jakby były, to by kosztowały więcej niż GaBB musiałby dać za te TG+Green (te moje pod zaciski od ST225 kosztowały ponad 400 zł za komplet na przód).
Za te francowate Red'y zapłaciłem chyba trochę więcej...

GaBB

Po tym co mi opowiadałeś o swoich przejściach - szybko mi przeszło :P nawet bardzo szybko.
-----
Pozdrawiam,
Marcin

T

Redy "słyną" z tego, że na zimno nie hamują. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

GaBB

A też wyczytałem jak pisales Tomasz - koni i vogtland to rozne firmy :P
Jutro się wyjaśni...wydaje mi sie ze chodzilo mu o amortyzatory koni i sprezyny vogtland'a bo pisal ze fioletowe...by pasilo...
Ale to jak bede wiedzial dokladnie jakie to to napisze i poprosze o opinie :)
-----
Pozdrawiam,
Marcin

T

Cytat: GaBB w 06.08.2010, 23:55
Jutro się wyjaśni...wydaje mi sie ze chodzilo mu o amortyzatory koni i sprezyny vogtland'a bo pisal ze fioletowe...by pasilo...
To zupełnie niezły zestaw by był. Zastanawiałem się nad Koni. Ostatecznie przegrały z Bilsteinem bo można z nim robić co sie chce w Zerkopolu, a z Koni jest już gorzej. Pytanie tylko, czy zawieszenie nie ucierpiało przy dzwonie...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

GaBB

No jeśli sie to potwierdzi (zestaw) to będę szczęśliwy... No ale to bede wiedział w weekend. A co do dzwona to szlif prawej strony i przod ucierpial do chlodnicy...przestawione podluznice ale ponoć zawiaz nie ruszony. I tutaj znow pytanie - jak sprawdzic czy amorki i sprezyny ucierpialy czy nie? jest jakas metoda poza organoleptyczna juz w aucie lub przy np. wylanym oleju z amorka?
-----
Pozdrawiam,
Marcin

boro

Wszystko ok, tylko dlaczego EBC i w EBC wprowadzają ludzi w błąd? Na stronie EBC była tabelka wyraźnie pokazująca, że zakres pracy zimnych redów nie odbiega od greenów.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



EBC Polska jest w Krakowie i tam polazłem po klocki. W zasadzie poszedłem po greeny, ale jak mi powiedzieli, że redy na zimno będą hamowały tak samo jak każde inne klocki, to wziąłem redy...

T

Cytat: boro w 07.08.2010, 00:07
Wszystko ok, tylko dlaczego EBC i w EBC wprowadzają ludzi w błąd? Na stronie EBC była tabelka wyraźnie pokazująca, że zakres pracy zimnych redów nie odbiega od greenów.
A dlaczego Mikoda nazywa swoje tarcze GT skoro one w tej wersji tylko wyglądają, a nadają się jedynie do delikatniej jazdy? ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

boro

Mikoda to tylko Mikoda, a od EBC moim zdaniem można więcej oczekiwać jeśli chodzi o rzetelność...

T

Cytat: boro w 07.08.2010, 00:12
Mikoda to tylko Mikoda, a od EBC moim zdaniem można więcej oczekiwać jeśli chodzi o rzetelność...
Może i tak ale zasada ta sama... sprzedać więcej, sprzedać więcej...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

boro

Wiesz, jakbym kupił te klocki za cenę taką za jaką kupujesz tarcze Mikody w stosunku do np. tarcz Motorcrafta, to bym nie miał pretensji do nikogo tylko do siebie, że dałem sie nabrać na tani szajs. Ale wywalasz prawie 500 zł za klocki jakby nie nie było uznanej firmy, jedziesz na przegląd, a gość Ci mówi, że nie podbije przeglądu, bo hamulec ręczny jest silniejszy niż hamulce z przodu...  :o

T

A jesteś pewien, że układ hamulcowy masz w pełni sprawny? I że tych klocków rzeczywiście nie przegrzałeś?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

boro

Co do układu hamulcowego - płyn hamulcowy nowy, wszystkie przewody elastyczne nowe, odpowietrzany dwa razy po wymianie i po tym wszystkim robiłem ten przegląd, którego mi gość nie chciał podbić. 
A co przegrzania, to nie sądzę. Przez pierwsze kilkaset km obchodziłem się z klockami jak z jajkiem więc nie podejrzewam, żebym je załatwił w okresie docierania. Co prawda na samym początku zaraz po założeniu wydawały dziwne dźwięki i trochę śmierdziało, ale wszystko umilkło jak się ułożyły. A potem czasem się pewnie zdarzały jakieś pojedyncze mocniejsze hamowania, ale znowu bez przesady, a po drugie przecież od tego one są... W rajdach czy wyścigach na nich nie jeździłem  :)

weksla

ty masz boro mikody tarcze??
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

boro

Tak

Dodam jeszcze, że klocki Ferodo DS po ponad 30 tkm mają więcej okładziny jak klocki EBC Red po kilku tkm... Oczywiście Ferodo i EBC jeżdżą na tych samych tarczach Mikody...