[S-Max] "customizowany" - Kocur - nowa przygoda...

orzel_man, 03.02.2016, 12:25 « poprzedni - następny »

orzel_man

Ok. Dzięki. Tylko ze tam jest info dotyczące średnicy. 14 mm... Rozumiem ze to dotyczy świecy / gwintu aa nie rozmiaru klucza.
Bo to 16

TAM


orzel_man

No i się posralo
Kolejna awaria  
Tym razem poszedłem na parking, odpalilem, pojechałem pod dom,
Zapakowalem żonę, dzieciaki, psa... przekrecam kluczyk...tynk... nawet nie zakręcić.
Tylko zgasło i błąd oświetlenia z przodu się pokazał  
Dwie kolejne próby? To samo. Nawet nie kręci.aktu się rozladowalo.... teraz prostuje.
Co obstawianie? Rozrusznik?
Może stacyjka?
Mogę na pych odpalac?

sseebbaa1

Cytat: orzel_man w 07.08.2016, 21:48Dwie kolejne próby? To samo.
Niemożliwe, aby akumulator całkowicie padł po dwóch, trzech próbach nawet jeżeli były długie. Na pewno masz dobry akumulator?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

orzel_man

07.08.2016, 21:13 #94 Ostatnia edycja: 07.08.2016, 23:09 by orzel_man
Całkiem nie padł  ale mial juz napięcie 8v  
Dla forda to za malo

Może właśnie aku padło 
Polecacie coś  bo nawet nie wiem do końca jakie wartości ma i rozmiary 
Może jakąś centra .
Nie wiem kiedy i czy był wymieniany 

sseebbaa1

W dzisiejszych czasach akumulatory, to praktycznie jednorazówki. Jak już padnie, to "prostowanie" raczej nic nie pomoże.
A jeżeli nie wiesz czy i kiedy był wymieniany, to raczej od tego właśnie musisz zacząć. Słaby akumulator będzie bowiem generował w systemie wręcz losowe błędy i jeżeli coś oprócz tego szwankuje, to będzie bardzo trudno to ustalić poprzez odczytywanie błędów.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

orzel_man

08.08.2016, 06:14 #96 Ostatnia edycja: 08.08.2016, 09:02 by orzel_man
Odpalił po ladowaniu  przez 10h
Kwestia na ile starczy 
Aku do sprawdzenia 


« Dodane: 08.08.2016, 09:01 »

Temat załatwiony.
Winowajcą okazał się akumulator.
Chyba cela padła, albo wody nie miał... sam nie wiem.
Po podłączeniu urządzenia diagnostycznego i wypięciu z auta prąd uciekał z minuty na minutę....
jest nowy aku. NA RAZIE wszystko śmiga. Oby tak dalej.

Dziura... po starym akumulatorze...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Nowy w trakcie instalki

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wielkie dzięki za pomoc... zacząłem od aku wedle wskazań kolegi... sprawdziło się.
Bardzo dziękuję.

orzel_man

W sobotę udało się poprawić przerwy na świecach...
faktycznie ustawione były między 0,9 a 1,1 mm.
powinny być na 0,8 mm w moim silniku.
co do dokręcania, to ustawiłem klucz na 23Nm i to wg mnie było bezpieczne dokręcenie,
Volvo podaje 30 ale tutaj było to wg mnie zdecydowanie za dużo.
23Nm to było dokręcenie na maxa palcami +1/8 obrotu. Tak też na świecach było napisane
Po ustawieniu przerw autko jakby równiej pracuje zarówno na jałowym jak i w trakcie jazdy... przynajmniej tak mi się wydaje.
poniżej kilka fotek.
Polecam szczelinomierz kółkowy do świec.... świetna sprawa, można super ustawiać przerwę a oczkiem w razie czego odginać elektrodę nie dotykając tej środkowej.Sprawdziłem jakość wykonania suwmiarką, było naprawdę ok.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


TAM

Fajny ten szczelinomierz, gdzie i za ile go kupiłeś?

orzel_man

Na necie ze sklepu redshield 
Cena  6,5 zł :) za szt  + wysyłka
To wziąłem dla taty jeden i dla kumpla  bo latają motorami to im się przyda

TAM


orzel_man

Możliwe żeby po sklepaniu przerw wzrosło spalanie ?
Auta używam jak zwykle  A skoczyło od weekendu z 11,7 na 12....
Chociaż z tankowan 12 jest tuż bliższe prawdy 
NA RAZIE to kilka dni  oby za daleko nie rosło ...

TAM

Raczej nie, a po ustawieniu właściwej przerwy może się nawet poprawić.

orzel_man

17.08.2016, 22:48 #103 Ostatnia edycja: 18.08.2016, 08:25 by orzel_man
No zobaczymy jak komp pokładowy się zachowa
Na razie pokazuje 12 
Aplikacja fuel monitor wskazuje 12.1  tankuje non stop do fulla.
Możliwe że swiece za słabo dokrecilem...
Są na moment dokrecone  autko pracuje świetnie

« Dodane: 18.08.2016, 08:25 »

Baran ze mnie... aż miło...
za dużo na głowie ostatnio...
czemu rośnie spalanie ??? się zastanawiam...
a to zwyczajnie wyzerował się licznik po odpięciu akumulatora prawdopodobnie...
i teraz kalkuluje od nowa średnie spalanie... a że ostatnio tylko miasto więc mamy dzisiaj już 12,1....

orzel_man

01.09.2016, 11:45 #104 Ostatnia edycja: 01.09.2016, 11:49 by orzel_man
Koledzy, małe pytanko,
stuknęło już jakies 10tys od momentu zakupu auta...
trzeba by wymienić olej...
umówiłem się do Forda, przy okazji na przegląd bo kończy się za tydień.
Obecnie latam na Mobilu 0W40 wszystko ok.
Po wymianie oleju w fordzie (który potraktuję jako płukankę), chciałbym zalać nowy olej.
Lać to samo? gdzie najbezpieczniej zamówić olej żeby nie było podróby.
no i ile teogo oleju wchodzi do silnika....
z góry dzięki za pomoc