Focus mk2 ST

amator, 07.02.2016, 18:03 « poprzedni - następny »

paweleczek666

Cytat: amator w 23.02.2016, 09:13Nie unos się tak i zachowaj odrobinę kultury piszac:tobie i ciebie...cos ciezko z TWOJA gramatyka...Pisze że swojego doświadczenia nie jestem gazownikiem i próbuje pomóc chłopakowi i dac kilka wskazówek a nie zniechęcić od zakupu bo ST ma wbudowany gaz...Głowica była robiona w Wolf Racing w Niemczech i jej mechanicy stwierdzili przyczynienie się gazu do jej udzkodzenia...czyli ma to jakiś wpływ tym bardziej trzeba być ostrożnym bo ten egzemplarz ma już na gazie zrobione 60-70 tys...zamiast weryfikować tak nadmiernie moje wskazówki postaraj się pomoc A nie skaczesz jak Pies...

« Dodane: dzisiaj o 06:54 »

I to nie jest piękne stwierdzenie poparte własnymi przemysleniami tylko Opinia profesjonalnel firmy zajmujacej sie tuningem tych samochodow od wielu lat...jesli TWOJE doświadczenie jest większe to życzę powodzenia ☺



teraz będziemy się obrażać wzajemnie? Nie mam zamiaru.

Firma stwierdziła że przyczyną padniętej głowicy był gaz, bo na przykład tak było najłatwiej... wina nie lezy po ich stronie jeżeli to oni wcześniej podkręcali auto... tak sobie gdybam (podobnie jak ty), bo nie mam dostatecznych informacji, tak samo w sumie jak i pewien ty nie możesz być tego że to na 100% była wina gazu, bo po prostu tak stwierdzili..



Moje poprzednie auto to corsa opc, która miała dużo więcej mocy niż producent przewidywał, połowę życia (80 tys) przejechała na lpg (z tą wyższą mocą) i nic się nie działo. Kiedy posiada się dane auto, wtedy przeszukuje się fora, stąd natrafiłem na kopalnię wiedzy na forum angielskim odnośnie wersji opc, po ichniemu vxr. Tam naczytałem się o wielu przypadkach padających tłoków w tych autach, nie tylko w podkręconych egzemplarzach. Po zagłębieniu się w temat przestałem obawiać się o problem który może mnie dotknąć, ponieważ zrozumiałem jak Anglicy użytkują te auta (a dokładniej co dla nich znaczy rozgrzewanie auta przed mocniejszym wciskaniem gazu).

Dlatego uważam, że przyczyną problemów jest częściej sam użytkownik, który nieodpowiednio traktuje auto.. stąd nie zwalałbym winy od razu na np LPG, co najwygodniej po prostu każdemu stwierdzić.

T

Ale niestety faktem jest, że LPG podwyższa temperaturę spalania, poza tym masz dodatkowe elementy, które mogą ulec awarii i spowodować problem w samym silniku. Więc nawet przy idealnie zestrojonej instalacji trwałość silnika powinna statystycznie spaść.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Dybek_87

24.02.2016, 09:26 #17 Ostatnia edycja: 24.02.2016, 09:29 by Dybek_87
Nie powiedzieli że to była 100% wina gazu Ale że gaz przyczynił się do uszkodzenia...Jesli temperatura spalania w komorze jest większą to głowica dostaje po du..ie..auto bylo seryjne nic nie było modzone..chciałem pomóc chłopakowi aby właśnie na to zwrócił uwagę bo dziwne jest ze na przestrzeni 7 lat auto miało 5 właścicieli i to może jest grunt...jesli gaz nie był dobrze zestrojony mógł narobić szkód i ktoś szybko chcę sprzedać bo koszta zrobienia głowicy nie są male...dla tego też napisałem aby sprawdził korek oleju czy nie ma nadmiaru masla...bagnet oraz zbiornik do płynu chlodzacego...jesli tam wszystko jest ok to dobrze mega plus ze instalacja jest bo zaoszczędzi sporo kasy na paliwie...napisałem też dla czego silnik zjada wiecej oleju...tego nie zwerufikuje w ciagu jednego dnia ale po zakupie moze sie okazac ze to jest litr na kazde 1000 km...i WTEDY trzeba szukac magika ktory nie zrobi ponownie autoadaptacji tylko manualnie wszystko skonfiguruje...a to są kolejne koszta...

paweleczek666

sam fakt że auto miało 5 włąścicieli odstrasza, poza tym w sumie gdyby głowica była do roboty, a kolega już by to auto miał, to pal go licho, zrobić i jeździć. Więcej zapłaci za instalację.. zobaczymy co wyjdzie jak kolega się odezwie.

ccLot

Cytat: Tomasz w 23.02.2016, 23:20Ale niestety faktem jest, że LPG podwyższa temperaturę spalania,

Niestety to kolejny urban legend na temat lpg. Prawidłowo zestrojona instalacja lpg da niższe egt niż na nopb.

amator

Chciałbym poznać jeszcze Wasze zdanie na temat żywotności tych silników. Wiem, że to pytanie jest nieco głupie, ale potrzebuję Waszej opinii. Samochodem dojeżdżać będę do pracy ok 150 km codziennie. Stąd rozglądam się za Focusem z LPG. Czy przy regularnych przeglądach i ewentualnych naprawach mogę liczyć, że auto posłuży mi przez kilka lat? Podkreślam, że interesujący mnie egzemplarz ma już przejechane 152 tys. km. Dzięki za pomoc  :)

Dybek_87

Testowane auto Subaru Forester

Podczas normalnej jazdy temperatura na benzynie utrzymuje się w okolicach 600-620 stopni, na gazie 615-640.

Przy dużych obciążeniach (nagłe przyspieszanie prawie do zamknięcia "szafy" rosnie na benzynie do 820-840 stopni, na gazie 840-860.

Różnice są nie wielkie Ale sa...Gaz był bardzo dobrze wystrojony...

Natomiast jeśli mieszanka będzie za uboga...temperatura wzrasta i to stanowczo...

Dlatego tak uczulalem zainteresowanego ta Foka aby zwrócił szczególną uwagę na instalacje...




yayko

Dla tego od lpg trzena mieć ogarnietego speca w wawie znam tylko jednego :)

amator

Niestety interesujący mnie egzemplarz został sprzedany. Za długo się nad nim zastanawiałem. Szukam dalej. Oczywiście jeśli, któryś z forumowiczów będzie planował sprzedaż to proszę o kontakt  :)

paweleczek666

trochę jest jeszcze egzemplarzy na allegro:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/ford-focus-st-2-5-turbo-220km-po-oplatach-i5997084104.html

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-st-2-5-turbo-225km-zadbany-faktura-vat-23-ID6yeVfb.html

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-st-220-km-recaro-klima-super-stan-ID6ydP7B.html

jechać, obejrzeć, wybrać, kupić, cieszyć się!

ccLot

Cytat: yayko w 25.02.2016, 10:51w wawie znam tylko jednego

Podzielisz się kontaktem?