[Focus] Chip i wydech

sajmon87, 28.03.2016, 22:46 « poprzedni - następny »

sajmon87

28.03.2016, 22:46 Ostatnia edycja: 28.03.2016, 23:15 by sajmon87
Witam

Gdzie polecacie zrobić program w okolicach Katowic?

Co myslicie o wydechach MG motorsport?

Jakie klocki Hamulcowe polecacie do St które dają najlepsza efektywność hamowania.

« Dodane: 28.03.2016, 23:15 »

A odnośnie wydechu poprzedni własciciel usunoł  katalizator to czy jest sens zmieniać cały wydech?
W MG motorsport zaoferowali mi wydech z zaworami.

Pytanie auto na co dzień chce zeby ładnie brzmiało ale niechce zeby w środku było mało komfortowe.

Co polecicie?

T

Cytat: sajmon87 w 28.03.2016, 22:46Jakie klocki Hamulcowe polecacie do St które dają najlepsza efektywność hamowania.
Ferodo DS 2500.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

PyRsHaL

Hmm... Sama zmiana klocków dużo nie da jak seryjne zaciski są do bani :)

Co do wydechu - MG jest tą droższą opcją, a przynajmniej tak było jak ja robiłem wydech u siebie :)

Wszystko zależy od tego jaki efekt docelowo chcesz osiągnąć modyfikacjami...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

sajmon87

Chcialbym tak 280-300KM

strajkeras

To zmień intercooler tylko, bez katalizatora i z większym interoolerem 280-300KM będzie w zasięgu.

sajmon87

29.03.2016, 16:04 #5 Ostatnia edycja: 29.03.2016, 17:32 by sajmon87
A wydech kompletny duzo pomoze ?

« Dodane: 29.03.2016, 17:32 »

A u kogo polecacie zrobic program?

Pyzo

Kup gotowy soft od Pumaspeed :)
...we are standing here, at the edge of time...

jazzga7

A hamowanko u Heko  ;)

strajkeras

Cytat: sajmon87 w 29.03.2016, 16:04
A wydech kompletny duzo pomoze?

« Dodane: 29.03.2016, 17:32 »

A u kogo polecacie zrobic program?


Jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny i celujesz w 300KM to seryjny wydech to ogarnie.

ScorpioPL

Cytat: strajkeras w 30.03.2016, 19:32Jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny i celujesz w 300KM to seryjny wydech to ogarnie.
Nie no, DP to podstawa a wywalenie kata to konieczność :)
Programowanie Ford & BMW ElmConfig INPA NCS

heko

podstawa to decat, z DP bym dyskutował :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

ScorpioPL

Ale nie zaszkodzi... (sarkazm)
Programowanie Ford & BMW ElmConfig INPA NCS

PyRsHaL

Cytat: heko w 31.03.2016, 09:55
podstawa to decat, z DP bym dyskutował :)

Potwierdzam :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

ethernal

Przy wywaleniu katalizatora, jak wygląda sprawa z sondami lambda? Też się je jakoś obchodzi systemowo czy zostawia w gołej rurze np. z tulejkami?

heko

wywala się z softa, tulejki często też wystarczają
mowa o sondzie 2, pierwsza jest potrzebna :D
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning