Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

Focus mk3 ST 2.0 projekt 450+

sanczo, 14.01.2020, 22:55 « poprzedni - następny »

weksla

Masz że tak powiem samozaparcie ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sanczo

nie problem dla mnie
2 dni później autko już  jeździ
nowy silnik 2.3 od RS z przebiegiem 6000 km wsadzony
jeszcze mam 3 szt. w zapasie

bishop

Co Ty z nimi robisz? Nie zalewasz olejem?  ;)

sseebbaa1

Najpierw tłok się poddał? Czy coś innego było wcześniej, a dopiero na skutek tego urwało półkę tłoka?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  moje wcześniejsze Fordy

sanczo

Upalam

pewnie półka pękła i tak chwile się jeździło

olej zmieniam co 5000

po prostu  słabe półki mają te tłoki w st i rs

weksla

Generalnie słabe te ecoboosty w mk3 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Rijndael

Cytat: sanczo w 18.12.2020, 15:32muszę napisać następny silnik nie wytrzymał tym razem oryginalny od RS 2.3

Jak Ty to robisz? :)

sanczo

Nie wiem jak ja to robię

ale tak upalaliśmy bo chcieliśmy żeby korba bokiem wypadła a tu nic przez 6 miesięcy
tylko półka poszła w tłoku
a mówili na forach zagranicznych że ST ma słabe tłoki a korby mocne a RS tłoki mocne a korby słabe jednak nie
jedna to nie prawda


sanczo

Dziś zakupiłem nowe turbo

Garrett G25-660 Turbocharger 0.72 A/R WG
877895-5005S

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



będziemy dużo dmuchać na wiosnę

kbk

Czytałem ale do końca nie rozumiem - tłoki w tym 2.3EB z RSmiałeś seryjne ? To samo wcześniej w 2.0EB z ST ?

Niestety seryjne tłoki wytrzymują tylko lekki program (przynajmniej w ST, w RS nie wiem....).

sanczo

Mogę Potwierdzić
graty skompletowane
będziemy dmuchać mocniej na wiosnę

G25-660
przepustnica większa 63mm
zewnętrzny Blow off Turbosmart
i większe orurowanie IC 2.5 cala

no i szpilki do głowicy od
SPEED PERF6RMANC3 Custom Age 625+
(bo ARP 2000 są za słabe)

myślę że wydmucha 550KM



sanczo

Flansza pod turbo

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




a tu dokupiłem kilka niezbędnych rzeczy do zakucia 2 silnika tak na wszelki wypadek
Tłoki,Korby,Szpilki

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



tu można zobaczyć jaka jest różnica w samej nakrętce 625+
nie wspomnę jaka jest różnica w szpilce

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


bishop

Cytat: sanczo w 17.01.2021, 10:35tu można zobaczyć jaka jest różnica w samej nakrętce 625+
nie wspomnę jaka jest różnica w szpilce
Rodzaj materiału też jest inny?

sanczo

Tak jest inny prawie o 50% mocniejszy ale i dożo droższe od ARP2000
Odporność na rozciąganie 280,000 psi
ARP 2000 to około 200,000 psi

Ecoboosty mają tendencję do podnoszenia się głowic przy większym doładowaniu

zrobiłem fotki
całkiem inny materiał

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




sanczo

witam

z przykrością muszę stwierdzić że projekt 450+ został zakończony
niestety nie udało się osiągnąć 450+

Na stan dzisiejszy jest 400KM i tak sporo jak na ST mk3

mam w planach  nowy projekt Audi RS3 500+

będzie dużo nowych gratów do sprzedania
tak z grubsza
3 silniki w tym 2 zakute Nowe!
nowe turbo G25-660
listwa paliwowa do RS lub ST Nowa

No i oczywiście Focus ST w stanie takim jak jest teraz lub bez modów

a na dziś mamy tak

FOCUS ST 400HP
2017r
35000km

Silnik od RS 2.3L
Skrzynia biegów z szperą QUAIFE ATB LSD DIFFERENTIAL,
wzmocnione półosie do 700KM
COBB Accessport V3,
Launch Control & Flatshifter,
Cały dolot cobb
Wagner Tuning Intercooler
Mishimoto chłodnica oleju
19 koła kute od RS
hamulce od RS
Front 350mm DBA 5000,
Rear  302mm DBA 4000 series T3,
sportowy katalizator MGmotorsport
cały kompletny wydech 3 inch MGmotorsport,
pilot do klap wydechu

myślę że to będzie w rozsądnych pieniądzach