Focus 2 ST , problem po wgraniu softa.

KrzysiekM, 24.12.2016, 23:03 « poprzedni - następny »

Zip

akurator ?
to czemu Krzysiek chcial dv ke?
St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

TAM

Bo dv to inna historia :-) A aktuator można ustawić. Oczywiście docelowo też by się przydało go wymienić, ale na razie ori wystarczy, trzeba tylko przywrócić ustawienie fabryczne.

KrzysiekM

Mam nadzieje, ze po wymianie DV pokaze cos wiecej, chodz moment jest na prawde ok! No i od razu przy wymianie DV aktuator wroci do ustawien fabrycznych tak jak Tomek mowi.

Zip

25.02.2017, 09:09 #33 Ostatnia edycja: 25.02.2017, 09:11 by Zip
orgi akurator nie ma regulacji, chyba ze kots krecil srubka ktora nie jest od regulacji a od wstepnego napiecia i ma tylko jedno prawidlowe polozenie :D. Regulowane aq robi np turbosmart tam mozna zoczyc jak wyglada regulacja.
Co do dv mowilem Krzyskowi ze przeplaca za forge bo nasz polski properfekt zalatwi sprawe  a jest za 1/3 ceny

« Dodane: 25.02.2017, 09:11 »

co do wykresu  to dowalone z dolu  a pozniej leci na leb na szyje , nie tak to powinno wygladac
St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

KrzysiekM

DV za chwile bedzie zalozony w aucie, zamowilem properfekt, zwlekalem z tym tylko dlatego, ze nie mialem potwierdzenia od kogos kto ma go w samochodzie, jeden z kolegow z forum potwierdzil ze jest ok i zamowilem. Co do wykresu to pewnie jakas mala korekta w planach bedzie.

TAM

Cytat: Zip w 25.02.2017, 09:09orgi akurator nie ma regulacji, chyba ze kots krecil srubka ktora nie jest od regulacji a od wstepnego napiecia
Chodzi właśnie o regulację wstępnego napięcia, co jeszcze można by w aktuatorze regulować? Wymiana sprężyny na mocniejszą też koniec końców sprowadza się do regulacji wstępnego napięcia i ciśnienia potrzebnego do pełnego ruchu cięgna.

Zip

wstepne masz okreslone w intsr montazu ,nie mozna sobie regulowac na oko
St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

TAM

Powiedz mi coś, czego nie wiem. Nie ja to ,,ustawiałem".

KrzysiekM

Tak dla aktualizacji tematu. W aucie zostaly wymienione pierscienie i panewki. Samochod dostal turbo od RSa, przeplywke, map sensor i chlodnice oleju tez z RSa. Dodatkowo zostal zalozony stozek. Za pomoca Tomka z FSV Performance auto zostalo wystrojone i zhamowane na 310KM i 465NM.

weksla

Można wykres zobaczyć?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

KrzysiekM

24.10.2017, 10:05 #40 Ostatnia edycja: 24.10.2017, 10:06 by KrzysiekM
Pewnie. Tylko prosilbym o podpowiedz jak to tutaj wrzucic bo kompletnie nie wiem jak to zrobic