problem z doładowaniem - wykres z hamowni

MAG, 09.01.2017, 16:45 « poprzedni - następny »

MAG

09.01.2017, 16:45 Ostatnia edycja: 09.01.2017, 16:48 by MAG
Panowie

Co może być powodem problemów z doładowaniem na załączonym wykresie?

Pojechałem na wykonanie poprawek programu bo w trakcie poprzedniego strojenia wariował MAC-owski BS.
Po wymianie na standardowy auto zaczeło jeździc prawieże normalnie - tylko na samej górze szybko sie kończyło (patrz wykres zielony).

Po wjechaniu w zeszłym tygodniu na rolki auto zastrajkowało - znaczy zastrajkowało zapewne w ciagu paru ostatnich dni przed wizytą na hamowni, bo było podłaczane wczesniej przy innej okazji do kompa (wymiana uszkodzonych czujników parkowania) i poza błedami od PDC plus problemem z katem (juz nie wraca - wymieniony) było czysto - teraz wywala bąłd zbyt niskiego doładowania... grrrrrrrr

Podejrzewałem, że problemy może robić BS, wiec po pierwszym pomiarze zamieniliśmy MAC'a na fabryczny i jak widać po wykresie, jest na nim lepiej niż na niby lepszym MAC'u, ale różnice nie sa istotne, więc to nie jest przyczyna...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wykres czerwony - Test 1 - fabryczny BS
Wykres niebieski - Test 2 - BS firmy MAC
Wykres zielony - Test 3 - stary wykres wstawiony dla porównania.

No i teraz pytanko - czy taki wykres i bład zbyt niskiego doładowania może powodować puszczający DV?

A może coś sie pomieszało z wężykami od BS'a?


Niestety na hamowni byłem tak pewny że pierwotne podłączenie jest OK, że nie wpadliśmy na pomysł, żeby przesledzić czy aby na 100% jest ono dobrze zrobione...

Dla uściślenia - nie pokazuje checka na zegarach, ale błąd niskiego doładowania powraca po każdorazowym wykasowaniu i ponownym odpalaniu auta.

Jakies pomysły co i jak sprawdzić?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0