Foka ST - przepływka od RS'a

paweleczek666, 18.01.2017, 21:32 « poprzedni - następny »

paweleczek666

Witam,
Poprzedni właściciel auta wraz ze wszystkimi przeróbkami na RS'a podmienił także przepływkę od RS'a. Z tym, że jest to brzydki custom, tzn metalowy kawałek rury, w to wtopiona przepływka i tyle. Problem polega na tym, że muszę to bardzo precyzyjnie ustawić przy skręcaniu (precyzyjnie, tzn przekręcić o tyle w lewo lub o tyle w prawo) żeby nie wyskakiwał mi błąd przepływki. W sumie ostatnio znowu mi wyskoczył. Oryginalną przepływkę od ST'ka mam w kartonie. Czy mogę to przełożyć plug&play i już? czy potrzebny magik od strojenia niestety? (w ten sposób pozbędę się "srania" z dokładnym ustawianiem itp tej RSowej żęby błąd nie wyskakiwał - wiadomo, że mam program i obd pod bt, ale wiadomo, chcę pozbyć się błędu raz na zawsze..) ..

weksla

Nie da się tak poprostu przekładać przepływomierza. Może poprostu zmień tą rurę na oryginalną
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Po jakiejkolwiek modyfikacji w obrębie przepływomierza należy przynajmniej przejechać się na hamownie z AFR, nawet jeśli auto jeździłoby subiektywnie dobrze.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TAM

Przepływka z RS-a jest kompletnie inna niż z ST. Nie można jej tak sobie przełożyć, bo nic nie będzie działać. Jeśli masz program napisany pod przepływkę z RS-a, to zrób jak pisze weksla – załatw sobie oryginalną rurę z RS-a, w której przepływka siedzi. To jedyne sensowne rozwiązanie. Jeśli chcesz, mam taką rurę do sprzedania.

paweleczek666

podaj foto tej rury, i czy podejdzie u mnie plug&play?
u mnie wygląda to tak...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://get.google.com/albumarchive/104007317209634359326/album/AF1QipNfmLSCluWR2TKDEtOBkl7XauybOiZbhHoAhftS/AF1QipPmBtl3JBSsNV6SlBd_gUdhGttT1WSqI8HqjmTW?authKey=CIC3haXTy6Sm-wE

Jaka cena?

TAM

Nieee, nie podejdzie, bo Ty masz cały dolot z ST, choć oczywiście przerobiony. Skąd wiesz, że to jest przepływka z RS-a, wyciągałeś ją? Po co miałaby taka być? Na zdjęciu wygląda to tak, że zmieściłaby się oryginalna przepływka z ST, która wystarcza do prawie 350 KM. Dziwny jakiś ten patent.

paweleczek666

25.01.2017, 17:33 #6 Ostatnia edycja: 25.01.2017, 17:35 by paweleczek666
tak poptrzedni właściciel auta powierdział, mogę oczywiście się jeszcze upewnić, poza tym mam oryginalną przepływkę z stka mojego.. tyle że teraz z stka była by na granicy, więc podejrzewam, że dlatego wrzucono rsową..

« Dodane: 25.01.2017, 17:35 »

a gdybym końcówkę dolotu dorobił, do tej rury od rsa...chodzi o ten kawałek (którego by brakowało) gdzie jest obecnie moja przepływka..

TAM

Dopóki masz moc poniżej 350 KM nie ma sensu wymieniać przepływki. Na Twoim miejscu pozbyłbym się tej całej partyzantki i wróciłbym do oryginału. Z tego co widzę, oryginalna przepływka powinna się zmieścić. Druga kwestia to co masz za program? Kto to pisał i w jaki sposób kalibrował przepływomierz? Taka kalibracja jest zadaniem bardzo trudnym i czasochłonnym, trzeba wykonać dziesiątki (a najlepiej setki) pomiarów dla różnych wartości prędkości przepływu. Chodzi nie tylko o przepływomierz, ale o średnicę rury w której siedzi, jak daleko jest od ostatniego kolanka, jak daleko do następnego itp itd.

paweleczek666

tutaj robione było moje auto:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://promotormocy.pl/mods/ford-focus-st225

weksla

Dajesz rade jezdzić z takim przebiegiem momentu obrotowego?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

paweleczek666

Ciężko a czemu?

weksla

Że taki fatalny "szpic"
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

Trzeba przyznać, że przebieg jest rzeczywiście fatalny.

paweleczek666

26.01.2017, 20:00 #13 Ostatnia edycja: 26.01.2017, 20:02 by paweleczek666
w sumie to podoba mi sie kopniak w plecy i ostry ciąg do przodu już na samym początku, ładnie wtedy się nawet wyprzedza..nie wiem jak byłoby przy innym przebiegu momentu..

« Dodane: 26.01.2017, 20:01 »

tak to u mnie obecnie wygląda, zielone to lpg,
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://photos.google.com/album/AF1QipNfmLSCluWR2TKDEtOBkl7XauybOiZbhHoAhftS/photo/AF1QipOruxmyFZMfEZwE-mB27HrIbYNK35UcW4Sx7UYz?key=CIC3haXTy6Sm-wE


« Dodane: 26.01.2017, 20:02 »

na dole jest przebieg afr na benie i lpg, jakbyście coś dobrego mieli doradzić, to czekam na info

MAG

Coś nie teges z linkiem...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0