[FOCUS] ST mk2 problem po wymianie FMIC.

Pawel19934, 30.05.2017, 09:19 « poprzedni - następny »

Pawel19934

Witam,
Jestem nowy na forum i mam nadzieję że temat został poprawie założony.

Posiadam od kilku tygodniu focusa St mk2. Auto kupiłem już z zrobionym programem na 253 km i 410 nm (duży IC, wydech i wkładka K&N).

Focus bardzo fajnie jeździł wskaźnik ciśnienia turbiny pokazywał doładowanie ponad 1.2 bara. jednak zaczęło spadać. Szybko okazało się że zrobiła się dziura w IC.

Kupiłem i zamontowałem taki IC który poprzez redukcje pasował do oryginalnego dolotu:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fmic.pl/ford/46766-ford-focus-st-25t-225ps-mk-ii.html?search_query=focus&results=54

Auto przy okazji wizyty u mechanika dostało nowy rozrząd świece olej itd.

Odebrałem ST-ka od mechanika i zauważyłem duży spadek mocy, ciśnienie doładowania utrzymuje się ale maksymalnie na poziomie 1.1 bara. Występuje spory lag.
Dodatkowo zaświecił się check (P0193) rano zgasł i przez ostatnie 2 dni nie świeci.


Pytanie co mógłbym z tym fantem zrobić? Potrzebna jest może korekta programu, IC jest za duży czy problem polega zupełnie w czymś innym.? 

Będę wdzięczny za radę .

Pozdrawiam
Paweł.




TAM

Przy wymianie IC na lepszy nigdy nie potrzeba korekty programu. P0193 wskazuje na padający czujnik ciśnienia paliwa. Żeby być całkowicie pewnym co się dzieje, trzeba podłączyć jakiś sensowny tester OBDII, bez tego mamy zgadywankę. Jest jeszcze możliwość, że rozrząd został źle ustawiony – to tłumaczyłoby spadek mocy.

Pawel19934

Panowie dla informacji problemy minęły po wymienię czujnika ciśnienia paliwa o nr 0 261 230 110. Pozdrawiam