Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Focus 3 ST Ecoboost 250

heko, 04.07.2013, 03:09 « poprzedni - następny »

Kris1976

Czyli jednak obsuwa? Miał  być przełom luty/marzec...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

pawle

Cześć,
macie gdzieś tu na forum opisane i ofotografowane te wasze RSki?
pawle

vtec

A gdzie tam, wszyscy sie kryją, podobnie na forum focusa. A juz zmówić sie, przejechać z takim wlascicielem RSa III na spocie to juz naprawde musi zdarzyć sie  cud ;)

pawle

Cytat: vtec w 29.09.2016, 17:40
A gdzie tam, wszyscy sie kryją, podobnie na forum focusa. A juz zmówić sie, przejechać z takim wlascicielem RSa III na spocie to juz naprawde musi zdarzyć sie  cud ;)
No nie bądźcie samolubami:) obiecuję czteropak:)
pawle

Kris1976

Cytat: pawle w 26.09.2016, 16:07
Cześć,
macie gdzieś tu na forum opisane i ofotografowane te wasze RSki?
Aut jest/będzie ok 100 szt na całe PL...a Ruska mafia samochodowa na bank już dostała zlecenia...nie ma się co za dużo chwalić i obnosić... :evil:
A serio to trza się oczywiście zgadać na spot, ale ja po mieście nie będę zapitalał...za dużo pkt mi się nazbierało a lejce są mi potrzebne w pracy ;)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

pawle

Cytat: Kris1976 w 02.10.2016, 20:38
Aut jest/będzie ok 100 szt na całe PL...a Ruska mafia samochodowa na bank już dostała zlecenia...nie ma się co za dużo chwalić i obnosić... :evil:
A serio to trza się oczywiście zgadać na spot, ale ja po mieście nie będę zapitalał...za dużo pkt mi się nazbierało a lejce są mi potrzebne w pracy ;)
Bywasz w ciągu dnia w Galmoku? Masz taki szary jak w avatarze?:)
pawle

Kris1976

W galmoku nie bywam, ale do Marek z Tarchomina mam już w miarę niedaleko. RSik magnetic grey
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

pawle

Cytat: Kris1976 w 03.10.2016, 19:14
W galmoku nie bywam, ale do Marek z Tarchomina mam już w miarę niedaleko. RSik magnetic grey
Zapytałem, bo widuję takiego właśnie tam:) Chętnie bym popatrzył:)
pawle


heko

możliwe :)
nie mogę znaleźć mojego VIN

Reju

Właśnie chcę go kupić i miałem się pytać czy Twój.
Jeśli masz jeszcze umowę kupna sprzedaży to tam będzie vin.

robbert

Tak, to jest fura heko. Tak przynajmniej powiedział mi obecny właściciel.

heko

ooo, no to łezka mi się zakręciła, doskonale go wspominam :D