Focus mk3 ST 2.0 projekt 450+

sanczo, 14.01.2020, 22:55 « poprzedni - następny »

sanczo

Jeździ fajnie
co do mocy jest ok ale to mapa do docierania bardzo restrykcyjna
czyli mam limiter do 5000 obrotów i doładowanie tylko do 1 bara

powiem tak co mi mówili w Kingsofcie
robili wiele silników i jeszcze nie widzieli tak fajnie zrobionego silnika
chodzi o jego prace jak płynnie działa 0 nie równości pracy
silnik zapalił na dyk po włożeniu
mają podobny silnik zrobiony jak ja ale w RS z blokiem 2.0 i masakra jak silnik nie równo pracuje

bishop

Cytat: sanczo w 19.03.2020, 20:29poprawiony dolot AIR intake
Coś więcej niż big mouth??
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sanczo

nie wiem zobaczymy
w Poniedziałek focus jedzie na finalne strojenie
silnik ma już przejechane 820km do poniedziałku zrobię pewnie z 1200km
dziś zrobiłem 500km :)

wszystkie wskazania są w normie

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


sanczo

Dziś kolejkne 500km zrobione
można już stroić

Dzięki uprzejmości HEKO który odsprzedał mi fajną rzecz (dzięki za to)

Fransa do turbiny dedykowana do RS
teraz można praktycznie każdą turbinę założyć z V-band i z zewnętrznym westgate

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.us bank near me open now

weksla

No to czekamy na efekty z niecierpliwością😁 Docelowo jakie turbo wpada?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sanczo

22.03.2020, 10:32 #65 Ostatnia edycja: 24.03.2020, 09:54 by sanczo
czekam na wynik testu w tym tygodniu
ktoś testuje takie turbo w RS

prawdopodobnie będzie

Garrett G25-550 Turbolader 0.72 A/R Reverse
lub
Garrett G25-660 Turbolader 0.72 A/R Reverse

ale bardziej to drugie


lub jeszcze jedna opcja

Precision Turbo dedykowane dla RS 2.3
to turbo które wykorzystuje twin scroll jak w serii

sanczo

Witam

Mogę napisać pierwszy etap zakończony!
Autko wystrojone wyszło 326 Whp (coś koło 370 kucyków)
438 Nm Whp ( 500 Nm) musieli to wygładzić bo tylko jedna ośka
doładownie w szczycie 1.65 bara
Wynik przy seryjnej turbinie z RS i seryjny cat z RS
jak to zasuwa masakra!
silniczek się kręci do 6900

mogę napisać chyba jeden z najmocniejszych ST MK3


Muszę jeszcze coś napisać bo już miałem brak nadziei  z wystrojeniem
ale Kingsoft dał rafę spędzone wiele godzin na hamowni chyba coś koło 16  (wielki szacun dla nich)
mają ogromną wiedzę w strojeniu a łatwo nie było
było kilka problemów bardzo poważnych

fajex

Ładny wynik  :D  gratulacje  ;)
a powiedz jak z trakcją?
u mnie w całkowitej serii na suchym i nie rozgrzanych oponach na 3 biegu potrafi delikatnie zgubić przyczepność.

sanczo

Jest Ok z trakcją żadnych kłopotów
moment jest dość łagodny zrobiony niema nigdzie szybkiego piku
tylko pasuje uważać na szperę zwłaszcza przy wyprzedzaniu jak autko wpada w koleiny na asfalcie

ale mam też złe wiadomości
niestety wydmuchało uszczelkę pod głowicą miedzy 3 i 4 cylindrem
i siączy się płyn chłodniczy na 3 cylinder jakaś feralna była ta uszczelka OEM
nie wiem czemu założyłem tak kiepską uszczelkę
to jest ten sam problem co focusy miały spalały płyn chłodniczy
zamówiłem już Athene uszczelkę

można zobaczyć krople płynu na tłoku dziś zrobiłem inspekcję (mam taką kamerkę wsadziłem przez świecę)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




czasami jest pod górkę ale nie podaje się
w przyszłym tygodniu ściągamy głowicę




fajex

jak to się mówi:  "jak nie urok, to sraczka"😒
czasami tak bywa zwłaszcza przy tak grubym projekcie pozdro😀

sanczo

Mały Update

no i jednym słowem masakra!
to nie uszczelka pod głowicą
tylko pęknięta tuleja na 3 cylindrze

sanczo

tu są fotki

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




a już myślałem ze to tylko uszczelka pod głowicą dlatego kupiłem lepszą

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




przed rozebraniem silnika zrobiłem jeszcze test kompresji
no i były jaja bo straszna kompresja nie równa


spreżanie
cylinder 1 12.400
cylinder 2 11.700
cylinder 3 10.300
cylinder 4  9.100

weksla

Masakra. Gdzie to pęknięcie?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sanczo

Ta czarna smuga na 2 zdjęciu od góry na dół leci
zaczyna się pęknięcie od kołnierza tulei

weksla

A widzę dopiero jak otworzylem foto. Nieźle
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps