Focus mk3 ST 2.0 projekt 450+

sanczo, 14.01.2020, 22:55 « poprzedni - następny »

sanczo

Wszystko na zero poskręcane
w przyszłym tygodniu jedziemy na strojenie zobaczymy co wyjdzie


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.picture to url

fajex

i co wyszło? dawno nic nie pisałeś :|

sanczo

Witam
Nie Pisałem bo nie było o czym

wygląda to tak

wsadziliśmy silnik kompletny od RS
nie udało się go wystroić chłopaki z Kingsoftu naprawdę się starali tak samo Firma COBB (problem z pompą paliwa) 1 miesiąc to robili
silnik chodzi ale tylko do 3500 obrotów bo brakuje paliwa
PCM Focus ST 2.0 nie jest wstanie  ogarnąć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej w silniku od RS 2.3
wczoraj rozebraliśmy rozrząd i wymieniamy wałek rozrządu w tym silniku od RS na ten od ST i wszystko wróci do normy będzie moc!!!!!
dziś może jutro skończymy


w miedzy czasie kupiłem jeszcze 2 silniki od RS i ST do zakucia
w sumie mam 4 zapasowe silniki tak na wszelki wypadek :)


fajex

Dobrze że są postępy :)
Jak widać tuning to nie prosta sprawa, początki są ciężkie ale jak już się wszystko ogarnie to będzie banan na ryju  :D  :D

sanczo

Witam

Banan już jest :)
operacja się udała klient przeżył
skończyli my wczoraj o 22.00
wgrałem mapę z ostatniego strojenia (jak widać niżej trochę map mam)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



później wypad na miasto no i się trochę działo


Teraz to widać tą moc (kurde jak to zapiernicza teraz) 370 KM wróciło
trakcja to i potrafi na 4 błysnąć kilka razy

później opiszę co i jak





sanczo

21.05.2020, 04:08 #95 Ostatnia edycja: 21.05.2020, 10:21 by sanczo
Kilka fotek z wymiany wałka

nie wiedziałem że silniki od RS mają niebieskie sprężyny zaworów

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Najbardziej się obawiałem złych luzów zaworowych po wymianie wałka ale wyszły idealnie  0.35 na każdym (tolerancja 0.29 do 0.41)
bo nie jest łatwo to ustawić jak głowica jest założona na bloku

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




a teraz wam pokaże jak zdrowy jest silnik od RS co go włożyłem
zmierzyłem ciśnienie na każdym cylindrze jak był ciepły silnik  (dodam że silnik RS ma przejechane od nowości 9000 KM)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



człowiek uczy się całe życie
mogłem od razu ten silnik włożyć i cieszyć się jazdą
a nie kuć silnika i iść w koszta ten spokojnie wytrzyma do 450 KM

mam teraz 3 silniki w rezerwie kompletne 2 ST i jeden od RS
oczywiście ten zakuty pójdzie do naprawy i to nie na mój koszt!
bo tuleja pęknięta to nie z mojej winy była

mam w planach zakuć 2 silników tak na wszelki wypadek!!!

a tu kupiłem 2 uszczelki Athena do ST i RS żeby je porównać
wykonanie jest super

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



dodam że od RS jest solidniejsza
zastanawia mnie to dziwne wytłoczenie przejście miedzy cylindrami w Uszczelce od St (ta z prawej strony na foto)

a tu siedziałem chwile i porównywałem instalację silnika od RS i ST czym dokładnie się różni

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



żona tego nie widziała w pokoju na podłodze :)

Teraz mam tak dużą wiedzę o silnikach RS i ST że mogę doktorat pisać

Nazbierało się silników to takie fajne wózki porobiłem żeby można było je szybko przestawiać

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





sanczo

Co do dalszych planów
jeszcze nie wiem jakie będą
na razie chcę się nacieszyć jazdą bo auto więcej stało niż jeździło

ale na pewno będzie odbudowanie zakutego silnika
zmiana turbiny i odpalenie dodatkowej listwy paliwowej żeby złamać 450+
ale nie wiem kiedy

Teraz mogę powiedzieć mam jednego z najmocniejszych ST MK3 w PL (jeżdżący)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




fajex

Super że w końcu Foka jeździ 😁 gratuluje.
Jak masz tyle silników to szukaj Rs-a z uszkodzonym silnikiem 🤣🤣🤣🤣🤣

bishop

Cytat: sanczo w 21.05.2020, 04:08bo tuleja pęknięta to nie z mojej winy była
Wiadomo co było? Fajnie że firma przyjęła na klatę. I gratulacje.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

MAG


Absolutnie jestem pełen podziwu!
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

sanczo

Cytat: bishop w 21.05.2020, 08:24Wiadomo co było? Fajnie że firma przyjęła na klatę. I gratulacje.

Nie wiadomo jeszcze dokładnie
ale powiedziano mi że na 1000 tulei zdarzy się 2 szt złe
muszę dodać że to mogło się tak stać w końcu oni ją schładzają do - 300 stopni a blok podgrzewają do +100 stopni
i następuje szok termiczny przy wkładaniu tulei więc mogło powstać mikropęknięcie
nie mam pretensji najważniejsze że powiedzieli że to naprawią

sanczo

Dziś po testowałem na autostradzie no i wow mogę powiedzieć

Ładnie działa
ale muszę coś przeprogramować
chodzi o licznik za dużo zaniża
pewnie to przez koła 19 calowe

tempomat ustawiam na 200 na liczniku pokazuje 192
na liczniku pokazuje 250 a na GPS 265
za dużo obniża

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




jestem zdziwiony jak olej zachowuje niską temperaturę
średnio 84 stopni

przy 250 pokazywało 108 stopni
chłodnica oleju naprawdę robi robotę

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



w przyszłym tygodniu jadę do Kingsoftu na sprawdzenie mapy z tym silnikiem czy wszystko jest tip top
zobaczymy ile wypluje

 

MAG

Jaki masz rozmiar opon?
To że 19-tka nie ma znaczenia pod warunkiem prowidłowo dobranej wielkości opony - w Foce Mk3 powinno być 235/35/19

U mnie w Mk2 na 235/35/19 licznik pokazuje minimalnie wiecej niż GPS - przy 140 na liczniku jest ok 135 wg GPS
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

sanczo

Ja muszę sprawdzić jak jest  w configu ustawiony forscanem

a mam 235/35/19

dodam że na 18 takich rozbieżności nie miałem

fajex

Ja też mam 235/35 R19 lato i 235/40 R18 zima i jest wszystko ok