S-Max Titanium 2,5T r.2007, 7-miejsc, xenony, panorama, Webasto ...

MAG, 16.01.2020, 11:36 « poprzedni - następny »

MAG

Postanowiliśmy wspólnie z żoną ponownie wystawić Smokusa do sprzedaży - a nuż ktoś zechce go kupić w satysfakcjonującej nas cenie g:D

Auto będzie fizycznie dostepne pod koniec lutego i będzie można je oglądać w serwisie Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.warsztatowcy.pl w Chwaszczynie koło Gdańska.


Ford S-Max 2,5T Titanium, czarny metalik, 7 miejsc, tapicerka materiałowa

VIN WF0SXXGBWS7C10500

Produkcja - Styczeń 2007
1-sza rejestracja - Marzec 2007

Przebieg zbliża sie powoli do 230 tys km, ale UWAGA - w listopadzie 2016 była zrobiona wymiana silnika. Cała historia z tym związana opisana w Smokusowym wątku, tutaj na forum.

Wymiana zrobiona przy ok 185tkm (nowy silnik razem z turbo z przebiegiem ok 88tkm, czyli ma mniej więcej 100tys km mniej niż buda)
Wymiana była wykonana w warsztacie FordFach w Szczecinie - jest to warsztat polecany przez kolegów z zachodnio-pomorskiego tutaj na forum.


Samochód w moich rękach prawie 6 lat - zakupiony w kwietniu 2014 z przebiegiem ok 148tkm.

Ostatni przegląd techniczny - Marzec 2019 przy przebiegu ok. 216 tys km (nie wykluczam zrobienia kolejnego przeglądu jeszcze w lutym, tuż przed przyjazdem do Gdańska)
Ostatni serwis - końcówka czerwca 2019 przy przebiegu ok. 221,5 tys km

Ważniejsze wyposażenie fabryczne:
- Xenony z doświetlaniem zakretów
- Panoramiczny szklany dach
- Webasto
- Tempomat
- Sterowanie głosowe (angielski)
- Czujniki cofania
- Czujniki ciśnienia powietrza w oponach (obecnie funkcja zdeaktywowana - brak czujników w kołach)
- Lusterka el. regulowane, podgrzewane i składane
- Podgrzewane fotele z przodu, fotel kierowcy el. sterowany
- Schowki pod fotelami kierowcy i pasażera z przodu,
- Stoliki w oparciach foteli
- Rolety w tylnych drzwiach
- Przyciemnione fabrycznie tylne szyby
- Hak holowniczy ze zdejmowaną kulą

Ważniejsze wymiany i modyfikacje:

- Szyba przednia wymieniona (chyba 2017 - musze sprawdzić w papierach), bo dostała kamykiem. Założona Pilkington w pełnym wypasie, podgrzewana, iR, akustyczna

- Rozrząd wymieniony przy okazji wymiany silnika w listopadzie 2016 i przebiegu ok. 185tkm

- Sprzęgło kompletne z Focusa RS, wymienione razem z dwumasą w 2015r.

- Hamulce z przodu z Focusa RS (tarcza 336mm), nowe tarcze Zimmermmann i klocki GalferSport na obu osiach (2019)

- Sprężyny Eibach + amortyzatory orginalne Ford dedykowane do zawieszenia sportowego (2015) – Uwaga - fabrycznie w samochodzie były amortyzatory aktywne IVDC, więc po tej wymianie komputer pokazuje usterkę IVDC

- Wszystkie tuleje gumowe w zawieszeniu wymienione na poliuretanowe (2018)

- Wymieniony fabryczny InterCooler na bardziej wydajny FMIC, a w dolocie pojawił sie dodatkowo ECU-spacer

- Zmodyfikowany wydech - DP3", sportowy katalizator 200cpsi, brak środkowego tłumika, końcowe tłumiki fabryczne z wymienionymi końcówkami.
Wydech bez żadnego natarczywego basu i tylko delikatnie głośniejszy od serii. Na trasie bez żadnych rezonansów i buczenia, co jest zmorą w tych silnikach przy modyfikacjach wydechu (dłuuuugo z tym walczyłem - teraz jest jak dla mnie idealnie).

- Wystrojony na 240KM i prawie 400Nm (oczywiście wszystko udokumentowane wydrukami z hamowni)


- Zmiany zewnętrzne: spojler przedniego zderzaka i nakladka grilla z pakietu MS Design, spojler dachowy, lakierowany tylny zderzak, ściągnięte wszystkie oznaczenia i napisy, ciemne kierunki w lusterkach.

- Zmiany wewnętrzne: konsola środkowa wymieniona na poliftową pianolack + poliftowe radio Sony 1CD. Czarny panel klimy i czarne przyciski ogrzewania foteli.


Blacharka:

W momencie zakupu miałem pęknięcie lakieru na rancie maski. Zostało to naprawione, pomalowane podkładem, a rant maski razem z górnym wlotem powietrza oklejony został czarną folią.

W 2016-tym, przy manewrowaniu na ciasnym parkinu zahaczyłem o niski murek (nie zauważyłem go w lusterku) i przerysowałem tylne drzwi oraz kawałek progu. Lakierowane było to z polisy AC w ASO Ford w Szwecji.

W 2018-tym lakierowane były oba przednie błotniki (usuwanie rdzy w dolnej części), przedni zderzak (mocno porysowany) i progi (nalot rdzy na dole – profile zamknięte zostały dodatkowo zabezpieczone antykorozyjnie). Przy okazji pozbyłem sie folii z rantu maski i dałem ją całą do polakierowania w komplecie z pozostałymi elementami.

Minusy o których wiem:
1. Wyciek ze skrzyni biegów - będzie usunięty - Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.m.in. dlatego w lutym jadę do Gdańska :D
2. Panorama ma pęknięcie - póki co nie przeszkadza mi to aż tak bardzo - szyba i tak jest oklejona folia przyciemniającą, więc nie ma ryzyka, ze coś się z tym może stać...
3. Świecący się błąd IVDC - nic z tym nie zrobię - jedynym sposobem byłby powrót do aktywnych amorów, na co nie mam w tej chwili ochoty ;)
4. Sama tapicerka w dobrym stanie, ale plastiki na progach i w bagażniku,  porysowane. Zaginiona w akcji okrągła zaślepka z boku w tylnym lewym fotelu.



Cena auta na alufelgach Dezent F 17-cali z zimówkami to 28tys zł


Eeeeewentualnie możliwa sprzedaż na widocznych na zdjęciach 19-tkach EtaBeta, lub dla maniaków mojego typu, na 20-tkach ATS (świeżo po regeneracji) z oponami Bridgestone w super stanie - dopłata 3.000zł)

Proszę pamiętać, że do ceny trzeba doliczyć akcyzę – auto jest cały czas zarejetrowane i ubezpieczone w Szwecji.


Samochód pewny, technicznie bardzo zadbany, doinwestowany zdecydowanie powyżej średniej.
Cała historia plus bardzo dużo zdjęć z prawie 6-letniej historii w moich rękach dostepne są w wątku o Smokusie - Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=203066



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A tutaj wygląd na 20-tkach ...

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0