Cewki zapłonowe z 2,0 Duratec

markzo, 15.05.2020, 14:03 « poprzedni - następny »

markzo

Cześć!
Problem nie związany z autem marki Ford ;) mam MG z motorem 2,0T, zmiana ECU wymusiła zmianę cewek zapłonowych. Wykorzystałem cewki z Focusa 2,0, o takie:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.fordsklep.eu/cewka-zaplonowa-18-20-duratec-5047437-p-36.html?gclid=Cj0KCQjw-_j1BRDkARIsAJcfmTGLsYEJCRpXfPEi9rknQDP7BdkzHJlx4STcLJGYEGIpOkluUhN17PgaAjKnEALw_wcB

Wszystko git, auto jeździ normalnie - do czasu kiedy boost minie ok 0,8 bara. Wtedy ewidentnie gubi zapłon, ECU zgłasza błąd "Random missfire". Próbowałem zwiększyć w sofcie czas ładowania cewki do 4,4ms, nie dało to rezultatu.

Pytanko: czy te cewki są słabe i nie poradzą sobie, czy może trafiłem felerny komplet? Dzięki za każdy odzew ;)

T

Trudno odpowiedzieć na takie pytanie, bo Twoja konfiguracja jest bardzo niestandardowa. Ogólnie oryginalne części Forda (Motorcraft) są bardzo dobrej jakości, niemniej zaprojektowano je do pracy w konkretnych warunkach. Doładowanie w okolicach 1 bara to bardzo dużo.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

markzo

Wiesz co, on na zwykłej kopułce i prostej cewce ogarniał 1.6b w peak'u, 1.2b ciągłego. Dlatego moj post tutaj ;) no nic, to moze inaczej. Sprobuje kupic nowe cewki, jakieś konkretne polecacie?