[Mondeo] ST200 - Podnoszenie mocy :) I nie są to tylko słowa!

jimmyST, 17.10.2015, 09:22 « poprzedni - następny »

T

Niezbyt drogi, niewielki stożek w miejscu narażonym na zanieczyszczenia -- to naprawdę nie jest dobre połączenie. :) Co ma dać ta rajstopa? :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

jimmyST

Jak masz jakies foto z montazem kompresora to bede wdzieczny bo aktualnie wszystko to moje fantazje, wymyslanie ale stojąc przy silniku, ciezko mi go zamontowac ;P

Myślę wlasnie o m45 zeby nie wysilac zabardzo silnika. Co bedzie z tego? Zobaczmy.

gizard

Zdjęcie samego kompresora bez orurowania mogę zrobić bez problemu :) ale to dopiero jak wyzdrowieję i pojadę na warsztat. Mieści się z przodu po przeniesieniu jednego z wentylatorów

jimmyST

Owszem tani , jak najbardziej wystarczający stozek przy tej mocy a narazony na zanieczyszczenia jest wszedzie.
Fakt , tutaj szybciej .. Rajstopa to dodatkowa osłona , myslalem jednak o worku anty wodnym na stozek jesli wiesz o czym mówie.

gizard
Bardzo prosze jesli jest mozliwosc. Ja zastanawialem sie czy nie przenieść akumulatora i tam posadzic kompressora.
Wtedy jednak ryzykowanie musialbym podłączyc sie pod walek i pompe wody.

gizard

nie ryzykowałbym obciążania wałka rozrządu zasilając kompresor. Pod maską jest wystarczająco dużo miejsca na podpięcie pod główny pasek.

jimmyST

W takim razie prosze o zdjecie , ewentualnie wskazówki na PW jesli to możliwe :)

TAM

Cytat: jimmyST w 21.10.2015, 21:09autko delikatnie mi przebiera na benzynie
Sorry za być może dziwne pytanie, ale co to znaczy ,,auto przebiera"? Już spotkalem się z takim określeniem, ale nie wiem o co chodzi...

jimmyST

Ja rowniez sie spotkalem , wlasnie w kontekscie nierownej pracy silnika i tak opisalem.
Obroty jalowe sztywno na liczniku obrotomierzu 700 Rpm , jednak czuc ze auto drźy, chodzi minimalnie nierowno.
Zdazaja sie szarpania przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu na biegu i gasniecie przydohamowaniu.

matosu

Jimmy gdzie ty miales te 299 koni w volovinie :)?

Kiedyś Focus ST MK2 5d - 260/450

jimmyST

Zielona Butelka - S70 T5 2.3Turbo + hybdryda 18T
Wystrojone na 280km przed remontem , ktory zapoczątkowala hamownia i upalony zawór..
Po remoncie autko nie mierzone. Niestety nie doczekało sie ponownego strojenia pod ~320 bo sprzedalem.

« Dodane: 22.10.2015, 17:06 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wrzucam , bo nie pokazywałem :)

Przeczyszciłęm przepływomierz.
Wyczysciłem przepustnicę.
Wyczyscilem krokowy.
Zrobie kasowanie autoadaptacji i zobaczymy jak efekty....

matosu

Eee tam... jak na 280 to ono nie jechalo :) Osuch z tej strony.
Kiedyś Focus ST MK2 5d - 260/450

jimmyST

Domyslilem sie po Twoich starych postach :P
Po remoncie z nikim sie nie scigalem , oprocz objechanego Mustanga 3.7 v6 13r. :)
Bocian tez sie podniecil ze objechal 280Km a do strojenia /remontu mialo 239Km i fakt , odszedles mi na dlugosc :P

matosu

Nom majac 230km i gotowca gownianego wgranego :) mam nadzieje, ze chodz tyle wyciagniesz z tego ST200.
Kiedyś Focus ST MK2 5d - 260/450

slavko

Jimmy, jak sprawy się mają? :P kompresor zmontowany?

gizard

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://zapodaj.net/8ef379bba8c41.jpg.html
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://zapodaj.net/b158a067d4a7c.jpg.html
miejsca mało, ale na kompresor wystarczająco :) mieści się m45 i m62