ShortShifter ST220 pod MMT6

NeroN, 29.05.2011, 11:13 « poprzedni - następny »

NeroN

Witam,

jako że mnie drażni ciut długi skok biegów ( i chyba źle cięgna wyregulowane bo czasem 2'jka nie chce zaskoczyć (wylatuje) i ciut tempo chodzą biegi) przydałby się ShortShifter, ale nigdzie takowego nie znalazłem (pod MTX75 są).

Gdzie szukać, pytać - co polecacie ?
Czy też jakiegoś Customa robić ?

FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

weksla

pytaj Tomasza, on u siebie ma chyba customowego. Apropo widzę że kolega mieszka nie daleko mnie, może kiedyś jakiś spocik??:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Nie da się raczej zrobić customowego dla MMT6. No chyba, że masz spawarkę. Czy są jakieś dostępne, niestety nie wiem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm


andro998

Cytat: NeroN w 29.05.2011, 11:13
Witam,

jako że mnie drażni ciut długi skok biegów ( i chyba źle cięgna wyregulowane bo czasem 2'jka nie chce zaskoczyć (wylatuje) i ciut tempo chodzą biegi) przydałby się ShortShifter, ale nigdzie takowego nie znalazłem (pod MTX75 są).

Gdzie szukać, pytać - co polecacie ?
Czy też jakiegoś Customa robić ?



Mi ciężko biegi wchodziły do póki nie wymieniłem sprzęgła, wysprzęglika i jakiegoś tam łożyska.
Po tym już jest miodzio. A z długim skokiem to ciężko będzie coś zrobić chyba.
Był ST220 jest S14A :)

NeroN

No to mnie pocieszyliscie...

Spawarka jest :)

No na spocik jak najbardziej bym sie pisal :)

Biegi wchodza lekko, ale dwojke wrzucasz i jakby nie zawsze weszla (czasem wyskakuje)
. Lukasz mowil ze to wina ciegien, trzeba mocno dociagnac 2gi bieg.

A poza tym drazni mnie duzy skok skrzyni :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

wilhelm

tylko ile kosztuje zrobienie takiego customowego shortshiftera i czy się w naszej skrzyni da?

eng

U mnie podobnie są małe problemy z drugim biegiem jednak tylko w przypadku nagłego ruszenia i wysokich obrotów silnika. Ponoć jest to wina  synchronizatora biegu. Oczywiście w normalnym użytkowaniu nie ma problemu jednak jeżeli startowałbym codziennie na 1/4 mili to by mnie to wkurzało.

NeroN

Kupić lewar z diesla i do dzieła :)

Pomyślę nad tym... :)



To nie jest na wysokich obrotach tylko, dojeżdżasz do skrzyżowania, omijasz rowerzyste itp.... toczysz się zapinasz dwa i 'jeb!' wyrzuciło dwójkę. Efekt jakbyś jej nie dociągnął do końca. Jak już zapnie się to nie wyskakuje :/
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

KLUSEK

A czym się lewar od diesla różni ?

NeroN

Niczym raczej - ale będzie do ew. zepsucia :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

wilhelm

jakieś postępy?

NeroN

NA RAZIE zamówione nowe linki bo te są już wyruchane i orginalna gałka bo mam z poliftowej wersjiz  czerwonycm obszyciem i jest trochę mała do mojej ręki.

Zobaczymy co będzie po tych modach :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

vtec

Cytat: NeroN w 05.07.2011, 17:49
NA RAZIE zamówione nowe linki bo te są już wyruchane i orginalna gałka bo mam z poliftowej wersjiz  czerwonycm obszyciem i jest trochę mała do mojej ręki.
to grabę masz niezłą  ;)
starą gałkę gdzieś ostatnio jeszcze widziałem, ale nie wiem czy podczas przeprowadzki nie została wyautowana. Napewno widziałem gdzies pokrywkę plastikową spod maski od przykrycia zbiornika chłodzącego i całej tej lewej czesci ...

NeroN

No kawałek łapy mam :) Albo kwestia przyzwyczajenia. Zobaczymy jak przyjdzie :)

Oo.. widzi - bo tego mi brakuje własnie :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]