Ford Mondeo 2,0 TDCi

Cinkciarz, 17.05.2010, 13:10 « poprzedni - następny »

Cinkciarz

Cytat: weksla w 12.09.2010, 22:06
ale wy macie fajne miejscówki do jazdy


Najlepsze Sławek najlepsze :D:D:D:D nie wiem czy na filmiku to widac ale ten parking jest taki "wyjeżdżony" że ciężko w to uwierzyć tyle kółek ktoś palił gume na tym parkingu
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Cytat: wojoo w 12.09.2010, 22:28
zimno ?
Można sobie kulig strzelić. 8)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

A tu w wersji nowoczesnej:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

Witam. dzisiaj w nocy urwało mi pasek klinowy i teraz pytanie jak do wymienić? Urwał sie cały zaswieciła sie kontrolka od akumulatora wiec diagnoza była prosta ktoś doradzi?
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

Bajek

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://focus.korona-pl.com/TIS/wsmdata/pl_2002_50_Mondeo/G37547.html

Przy okazji warto przyjrzeć się napinaczowi i  kołu wału korbowego.
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.

Polarny

Ty to dobry jesteś - filtr paliwa nie wymieniasz, teraz pasek urywasz  :]

Ja w tą środę będę wymieniał właśnie pasek wieloklinowy + dwa koła pośrednie (gładkie i rowkowane) + napinacz + koło pasowe wału korbowego. Dodatkowo wymieniam sprzęgło alternatora z oryginalnego na jednokierunkowe, by tłumiło drgania   w układzie (dzięki temu całość nie zacznie wyć już po 2-3k km). Tobie polecam co samo - tym bardziej, że pewnie nic nie ruszałeś przy tym.

weksla

pięknie Marcin pięknie:) Ale tak na marginesie, mnie też to czeka, a cały czas odkładam i odkładam na później...
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Bajek

Cytat: weksla w 19.09.2010, 10:17
a cały czas odkładam i odkładam na później...
A wiekowo/przebiegowo już? Czy po prostu spękany?
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.

Cinkciarz

No co na filtr też przyjdzie czas:D a pasek piszczał piszczał no i stało sie:D przynajmniej juz nic nie piszczy  :evil:
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

weksla

spękany jest a przebiegowo to podejrzewam że nie wymieniany od nowości a przebieg w granicach 115.000
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Bajek

Mój 5 letni przy 170 poszedł do wymiany. W sumie zrobiłem oba. Od alternatora i od wspomagania kierownicy. U mnie też i koło było do wymiany bo zaraz byłby dwa. Ale teraz spokój na następne 170 :)
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.

eng

Ja też już wymieniałem pasek klinowy oraz pasek od pompy wody. W sumie wymieniałem je bez powodu. Po prostu po przekroczeniu 150 tyś uznałem, że już czas. Co do napinaczy nic nie wymieniałem gdyż mechanik stwierdził, że są ok.  No i PÓKI co nic się nie dzieje. Czy do wspomagania kierownicy jest jakiś osobny pasek?

weksla

Darku a ile Cię to kosztowało?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

eng

A nie pamiętam teraz ale nie były do duże koszty. Pasek od pompy kosztował może 20 zł. A klinowy też raczej drogi nie był.