Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

T

Cytat: NeroN w 15.05.2012, 23:59Nie, byłem tylko dziś przypasować kolektor po przespawaniu, w pt bede składał do kupy to zmierzę.
Trzymam za słowo. ;) Innym też się przyda.

Cytat: NeroN w 15.05.2012, 23:59Dziwny ma dźwięk.
Sam jesteś dziwny. :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

fala

Tomasz masz jakieś fotki zoptymalizowanego lima? bo kurde niechce mi się całego tematu przewalać :D

T

Obecnie:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zamiast:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



No i do tego porting. Ale mam jeszcze pewien pomysł.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

fala

a możesz mi powiedzieć w jaki sposób poszerzałeś kanały? oddałeś do jakiegoś zakładu? ;)

NeroN

Klapke przepustniczki dorabiałeś większą ?
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

fala

co do klapki to podejrzewam, że nawet zamontowana mniejsza nie odgrywa większego wpływu bo i tak niżej ma połączone kanały

NeroN

Bo ja mam ostatnio niecny plan zamiast wsadzać przepustnice z mustanga 65, rozhonować seryjną 60 na 65 i przełożyć tylko klapkę i przerobić pod większą klapkę ośkę. Wtedy nie będzie problemu z mocowaniem linek etc.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

fala

jak to rozhonujesz będzie cienkie jak papier... :(

NeroN

Eee.. może nie. Jak się nie powiedzie to wtedy wsadze z Mustanga.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

fala

poza tym uważam, że przepustnica nie jest wąskim gardłem tego silnika i zmiana na 5mm większą może co najwyżej poprawić reakcję na gaz

NeroN

a co jest wąskim gardłem ?
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

fala

zawory

T

Cytat: fala w 16.05.2012, 13:20a możesz mi powiedzieć w jaki sposób poszerzałeś kanały?
Wcale tego nie robiłem. ;)

« Dodane: 16.05.2012, 21:17 »

Cytat: NeroN w 16.05.2012, 13:55
Bo ja mam ostatnio niecny plan zamiast wsadzać przepustnice z mustanga 65, rozhonować seryjną 60 na 65 i przełożyć tylko klapkę i przerobić pod większą klapkę ośkę. Wtedy nie będzie problemu z mocowaniem linek etc.
To jest zły pomysł, bo po pierwsze łatwiej przełożyć mechanizm z ST220, po drugie motylek musi być idealnie spasowany z korpusem żeby to działało (inaczej będziesz miał cuda na wolnych obrotach), a po trzecie przepustnica ma kształt "lejka", który w ten sposób zepsujesz.

« Dodane: 16.05.2012, 21:19 »

Cytat: fala w 16.05.2012, 18:33
poza tym uważam, że przepustnica nie jest wąskim gardłem tego silnika i zmiana na 5mm większą może co najwyżej poprawić reakcję na gaz
Mylisz się. :)

Oblicz sobie choćby tutaj:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://dairally.net/daihard/chas/MiscCalculators/DaiThrottle.htm
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Jak się nie uda, to mam przepustnicę z Mustanga  i powrócę do koncepcji przekładania mechanizmu linek :)
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

fala