Mondeo mk3 3.0 V6 RS - najmocniejsze w Polsce - 240+ KM

T, 17.05.2010, 22:14 « poprzedni - następny »

Ry2y

A nie łatwiej pojechać po prostu na hamownie, i przeanalizować wykres? Nawet nie chodzi o wartości liczbowe ale sam wykres. Jestem w tym temacie laikiem, ale zapytam. A sama pompa paliwa bardzo różnie się od st220?
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Cytat: Ry2y w 22.06.2012, 22:05A nie łatwiej pojechać po prostu na hamownie, i przeanalizować wykres? Nawet nie chodzi o wartości liczbowe ale sam wykres.
Ale przecież ja mam wykres, po co mam płacić za taki sam? ;)

Cytat: Ry2y w 22.06.2012, 22:05A sama pompa paliwa bardzo różnie się od st220?
Układ paliwowy ogólnie się różni, co do pompy -- dobre pytanie. Ale tak czy owak amerykanie nie przerabiają układu paliwowego przy zwykłym swapie na 3,0, ale może u mnie ma on gorszą wydajność niż u nich?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Cytat: Tomasz w 22.06.2012, 22:09Ale przecież ja mam wykres, po co mam płacić za taki sam?
Czym to mierzysz? Sam bym chętnie spróbował i porównał.

Cytat: Tomasz w 22.06.2012, 22:09Układ paliwowy ogólnie się różni, co do pompy — dobre pytanie. Ale tak czy owak amerykanie nie przerabiają układu paliwowego przy zwykłym swapie na 3,0, ale może u mnie ma on gorszą wydajność niż u nich?
Myślisz że ci pompa niedomaga? Bo z tego co pamiętam wtryski masz jakieś większe. U mnie jest właśnie taki problem... Też mi szybko słabnie na wyższych obrotach. Powietrza jest dość, wręcz za dużo, ale kończy mi się wydajność pompy albo wtrysków...
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Cytat: Ry2y w 22.06.2012, 22:16Czym to mierzysz? Sam bym chętnie spróbował i porównał.
ScanXL, u Ciebie chyba nie działa...

Cytat: Ry2y w 22.06.2012, 22:16Myślisz że ci pompa niedomaga? Bo z tego co pamiętam wtryski masz jakieś większe. U mnie jest właśnie taki problem... Też mi szybko słabnie na wyższych obrotach. Powietrza jest dość, wręcz za dużo, ale kończy mi się wydajność pompy albo wtrysków...
Słabnie to mało powiedziane, to jest prawie jak odcięcie. Od 5500 do 6500 ubywa 70 KM! A ten silnik powinien mieć moc maksymalną przy 6500 jak nie wyżej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T

24.06.2012, 01:48 #859 Ostatnia edycja: 24.06.2012, 13:45 by badger
No i wiem już niemal na pewno, że to pompa paliwa... Właściwie należy to uznać za dobrą wiadomość. :)

« Dodane: 24.06.2012, 13:45 »

Prawdopodobnie wjedzie taka: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://nautilusperformance.com/performance-automotive-parts-store#ecwid:category=2181191&mode=product&product=9153792
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

fala

czyli jeśli w moim wypadku po regeneracji wtrysków i założeniu regulatora ciśnienia paliwa może może również zajść konieczność wymiany pompy <facepalm>

T

Nie, Twój wystarczy w zupełności. Po co chcesz zakładać inny regulator?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

fala

żeby poeksperymentować z ciśnieniami (w domyśle troszkę podnieść)

NeroN

Ale po co ?

STek ma 4,5bar ciśnienie.(normalnie jest koło 2,5-3)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=NjC9GYofmL4
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: fala w 24.06.2012, 22:43żeby poeksperymentować z ciśnieniami (w domyśle troszkę podnieść)
Tego się domyśliłem, tylko nie wiem po co. :)

PS. Przyszło sprzęgło:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

fala

może z 1-2konie mi doda :D

ST220 ma 4.5, ST200 nie wiem ile

Ry2y

Cytat: fala w 25.06.2012, 17:38
może z 1-2konie mi doda :D

ST220 ma 4.5, ST200 nie wiem ile

A twoje wtryski mają jakiś zapas? Bo to też może być wąskie gardło... Nic ci nie pomoże większe ciśnienie, jak wtryski nie dadzą rady tyle rozpylić...
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Cytat: Ry2y w 25.06.2012, 18:02A twoje wtryski mają jakiś zapas?
jakieś 70-80 KM. ;)

Cytat: Ry2y w 25.06.2012, 18:02Nic ci nie pomoże większe ciśnienie, jak wtryski nie dadzą rady tyle rozpylić...
Ale one wcale nie mają więcej rozpylać, w serii raczej jest za bogato niż za ubogo, a zwiększenie dawki paliwa tylko obniży moc. To nie diesel. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

Cytat: Tomasz w 25.06.2012, 18:08
jakieś 70-80 KM. ;)
Ale one wcale nie mają więcej rozpylać, w serii raczej jest za bogato niż za ubogo, a zwiększenie dawki paliwa tylko obniży moc. To nie diesel. ;)
No ja nie jestem jakoś obeznany w benzynie... To po co zwiększać ciśnienie jak powietrza braknie?
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

T

Cytat: Ry2y w 25.06.2012, 18:17To po co zwiększać ciśnienie jak powietrza braknie?
No właśnie nie wiem. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club