Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

heko

nie ma reguły, nawet przy 280KM potrafią pękać
nikt na blaszki się nie skarżył, wszystkie działają do dzisiaj, nawet st z 390KM

AdixST

Czyli ogólnie jest szansa, że przy mocy 300-310KM bez ingerencji w blok mogę jeździć i jeździć?
Czy to już przesądzone, że tuleja na bank pierdyknie nawet jak będzie dobrze podlane i jeżdżone z głową?

heko

loteria
i raczej pęknie

Monti

Sa przypadki ze pękają już przy 265km
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

heko

ogólnie jest to wada fabryczna tych silników i nie poradzi, trzeba blaszkować
a dodam że blaszki zabite na już pękające tuleje, pomagają :D

baldmm


boczek

przy instalacji gazowej w 2,5T warto wtryski benzyny zmieniać na większe np. 440? czy to coś daje tylko przy jeździe na samej benzynie?
Proszę się nie śmiać, jestem fanem motoryzacji, a nie znawcą:)

Monti

Cytat: boczek w 26.07.2018, 10:18
przy instalacji gazowej w 2,5T warto wtryski benzyny zmieniać na większe np. 440? czy to coś daje tylko przy jeździe na samej benzynie?
Proszę się nie śmiać, jestem fanem motoryzacji, a nie znawcą:)
wtryski się zmienia jak chcesz podnieść moc. Do 300km zwykłe starcza.
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

boczek

Cytat: Monti w 26.07.2018, 10:29
wtryski się zmienia jak chcesz podnieść moc. Do 300km zwykłe starcza.
Czyli to nie ma znaczenia, że samochód jeździ na gazie i jak się chce podnieść moc to wtryski też należy zmienić?

mateuszess

Cześć. Mam wstępny plan aby zrobić w swojej foce st mk2 przed lift ok 380 400 km. Podpowiedzcie czy zabaraszkowanie bloku z grubsza uszczelką głowicy 1,6 mm atheny, hybrydową turbiną, wtryskami 550 albo 650 jest osiągalne i w miarę bezpieczne? Dodam że mam już wydech 3 cala z decatem oraz układ dolotowy custom własnej produkcji alu 80 mm ze stożkiem w zderzaku. Proszę o dobre konkretne porady ;) dzięki

heko

hybrydą nie da rady żadna, tylko RS turbo
3500KM wtryski 440
400KM+ wtryski 550 i wydajniejsza pompa paliwa

mateuszess

30.10.2018, 15:02 #866 Ostatnia edycja: 30.10.2018, 15:14 by mateuszess
OK a ile da rady wycisnąć z hybrydy? A jeśli chodzi o ingerencje w blok i uszczelkę głowicy grubszą to co opisałem wystarczy by jeździć bezpiecznie?

Monti

12.11.2018, 17:00 #867 Ostatnia edycja: 12.11.2018, 17:04 by Monti
na hybrydzie zrobisz 330km, a w blok wbij blaszki.

« Dodane: 12.11.2018, 17:04 »

Cytat: boczek w 26.07.2018, 10:30
Czyli to nie ma znaczenia, że samochód jeździ na gazie i jak się chce podnieść moc to wtryski też należy zmienić?
Stroi się na benzynie wiec musisz mieć wtryski zmienione inaczej będziesz miał wystrojona na tyle ile dają radę zwykłe wtryski benzyny.
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

KrzysiekM


mluki

Koledzy, przy okazji regeneracji turbosprężarki zrobiłem jej mały upgrade (hybrydę). Do tego zaopatrzyłem się w większe wtryski (440cc) i intercooler, ale jeszcze ich nie montowałem. Umówiłem się na robienie customowego wydechu, ale termin dopiero za 1,5 miesiąca.
I teraz pytanie: czy do tego czasu mogę jeździć bez obaw na seryjnym sofcie? Myślałem zrobić program dopiero po skompletowaniu wszystkich modyfikacji.
I czy wstawić od razu większy intercooler i wtryski, czy poczkekać z nimi aż do nowego wydechu? Hybrydę K04 będę miał założoną już teraz (nie ma wyjścia), ale też póki co firma która to robiła (Profi Turbo z Wrocławia) ustawiła ciśnienie na zaworze takie same jak w serii.
Samochód to Volvo V50 T5 AWD, czyli szwedzki brat bliźniak Focusa ST MK2. 
Proszę o porady.