Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

vtec

barti widze ze idziesz w szczegóły, myśle ze kontakt z Pawłem z AutoPlazy (tzw. kierowcą testowym :) ) by sie przydał (to jest brat gościa z 4Turbo), ale nie mam kontaktu, jak trzeba to załatwie, on zna troszke szczegółów i może naprowadzic na różne ciekawe rzeczy

Lukasz-no1

Przy okazji pomyśl od razu nad Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://pumabuild.com/images/scoop4-150.jpg bo będzie gorąco, wiem bo parę osób z modowanymi ST-kami już to przerabiało jak na track day pojechali.
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

barti87

Cytat: Lukasz-no1 w 27.01.2012, 18:46
barti87 przejdź na chłodzenie powietrzem, daj sobie spokój z seryjnym chłodzeniem od ST albo RS-a.

Jeśli masz kogoś kto ogarnia dobrze frezarkę i spawarkę to zrobienie podstawki to pikuś :)

Chodzi o takie cuś, jedynie musiał byś mieć jakąś starą chłodnicę na wzór (np. allegro)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.co.uk/product-Focus-RS-Mk2-and-ST225-Focus-Remote-Oil-cooler-Adaptor-Plate_922.jsp
Już znalazłem info chłodniczka z RSa jest większa i wydajniejsza, JamSport na takiej smiga w 450 konnym RSie i poleca ja do STka. Wiesz co moze i by ktos ogarnał mi taki Adapter ale póki co wstawie tą z RSa jezeli nie będzie wydawała zmienie na inną. Ale dzięki za podpowiedz bo wezme pod uwagę :)

« Dodane: 28.01.2012, 10:28 »

Cytat: vtec w 27.01.2012, 20:41
barti widze ze idziesz w szczegóły, myśle ze kontakt z Pawłem z AutoPlazy (tzw. kierowcą testowym :)) by sie przydał (to jest brat gościa z 4Turbo), ale nie mam kontaktu, jak trzeba to załatwie, on zna troszke szczegółów i może naprowadzic na różne ciekawe rzeczy
Wiesz co musze zwracac uwage tez na szczegoły bo to sie tylko tak mówi że tylko turbina wtryski i jazda a po drodze jest jeszcze sporo małych czy troche wiekszych pierdół które można ale nie trzeba mieć, ale wszystko kosztem czegos. Jak sie nie zadba o szczegóły to moze byc później słabo, wole dmuchac na zimne i jeździć bezawaryjnie :) Co do Pawła z AutoPlazy poznałem człowieka na upalaniu w Ułęży :) Ale dziękuje Vtec jak bede potrzebował kontaktu do niego zgłosze się do Ciebie, zdecydowanie może wiedzieć sporo więc trafna uwaga. Pzdr

« Dodane: 28.01.2012, 10:33 »

Cytat: Lukasz-no1 w 27.01.2012, 22:53
Przy okazji pomyśl od razu nad Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://pumabuild.com/images/scoop4-150.jpg bo będzie gorąco, wiem bo parę osób z modowanymi ST-kami już to przerabiało jak na track day pojechali.
Wiem myślałem o tym ale szkoda mi maski ciąć, Trojan zrobił coś takiego ale on kupił maske chińczyka i w niej rzeźbił :) Ja na razie nie będe nic takiego robił :)Pzdr
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

barti87

Mała zmiana planów, w związku z tym że nie udało mi się dostać chłodnicy oleju z RS'a będzie cos takiego Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/sportowa-chlodnica-oleju-mocal-13-rzedowa-330x100-i2056873810.html tylko nie wiem jaki rozmiar i czy nie będzie trzeba dorabiać przyłącza takiego jak łukasz podał w linku. Wtryski też nie będą z RS'a będą większe 550cc ze względu na to że chcą mega kase za te z RS'a (seryjne z RSa to 440cc).
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

Cytat: barti87 w 06.02.2012, 18:26Wtryski też nie będą z RS'a będą większe 550cc ze względu na to że chcą mega kase za te z RS'a (seryjne z RSa to 440cc).
A upewniłeś się, że kształt chmury paliwa jak taki, jak masz w oryginalnych? Wtryski to nie tylko wydajność...

Tutaj trochę o tym pisałem odnośnie mojego silnika:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.cougarklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5096
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

barti87

Cytat: Tomasz w 07.02.2012, 01:34
A upewniłeś się, że kształt chmury paliwa jak taki, jak masz w oryginalnych? Wtryski to nie tylko wydajność...

Tutaj trochę o tym pisałem odnośnie mojego silnika:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.cougarklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5096

Myślę, że nie będzie z tym problemu skoro są one dedykowane do ST i RS przez pumaspeed j-w-racing i wiele innych firm które sie tym zajmuja. Są to wtryski BOSCH'a identyczne jak sprzedają te firmy. Poza tym doradza mi kolo z racingforum, który tym się zajmuje więc kolo zna się na rzeczy lepiej ode mnie :) Ale dziękuje za uwage i czekam na takie bo sa rzeczy o których nie wiem :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

Jak są dedykowane, to powinno być ok. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wilhelm

Cytat: barti87 w 03.12.2011, 11:40
Kiedyś myślałem wiem, że wyglądał by fajnie z czarnymi lampami ale moje są soczewkowe i gdybym takie chciał to troche $$$ więc dałem sobie spokój, są inne wydatki :D

Tu jest fajna instrukcja, tylko trzeba przetłumaczyć :D

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://focusclub.nl/forum/showpost.php?p=1819997094&postcount=93

barti87

Mały update, przyszły wtryski BOSCH 550cc. Czekam na reszte paczek :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Powoli do przodu, mam nadzieje że pod koniec marca wszystko dojdzie.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

barti87

Mam pytanie, gdzie dostane przewody do chłodnicy oleju np takie jak tu na zdjęciu http://www.spam/wp-content/uploads/2011/05/oil_cooler-300x198.jpg
Jakoś nie moge się z tym ogarnąć :)
I pytanie czy lepiej brać chłodniczke Mocala czy coś z Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FMIC.pl ? Różnica cenowa jest, tylko pytanie jak z jakością. I zastanawiam się nad rozmiarem. Prosiłbym o opinie.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

pawle

Trochę off
@Barti87: to Twoje Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://promotormocy.pl/mods/ford-focus-st225-1 ?
pawle

barti87

Cytat: pawle w 06.03.2012, 11:23
Trochę off
@Barti87: to Twoje Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://promotormocy.pl/mods/ford-focus-st225-1?

Tak, moje :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

pawle

Piękna kreseczka, szczególnie ta z Nm :)
pawle

barti87

A dziękuje bardzo, myśle że niedługo może się troche pozmieniać :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

pawle

Znowu off:)
A istnieje możliwość, jakiegoś pięknego wiosennego wieczoru, na poczucie ów Nm?:)
pawle