Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


V6 vs TDCI

weksla, 03.04.2011, 02:13 « poprzedni - następny »

wojoo

Cytat: Tomasz w 03.04.2011, 22:03
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=qu-WoHGgVxQ

co ty człowieniu dajesz jako przykład ... temat jest o V'ce w automacie a ty wyjeżdżasz jakimś parchem (w manualu) i to jeszcze po wiejskich modach :wojoo:

V'ka w automacie nie ma szans z seryjnym tdci 130km!Co do spalania to może i faktycznie przy dzisiejszej cenie ropy gaz może wyjść taniej, tylko trzeba jeszcze doliczyć koszt założenia dobrej instalacji do V która do najtańszych nie należy
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

eng

Ale ja nie mówię o swoim aucie tylko o SERI bo tylko o takich mamy prawo rozmawiać w odniesieniu do powyższych danych. Wkurza Cię bo wiesz, że nie do końca masz rację. Ja Sławek nie mam nic do diesli Ty masz natomiast coś do v-ek co podkreślasz na każdym kroku. Mnie się diesle bardzo podobają i chętnie sobie kiedyś kupię jednak do wyścigów na 1.4 mili się nie nadają. Po prostu taka jest prawda o czym tu dyskutować? Owszem być może od 60-100 diesel wygra, ale nie organizuje się tego typu zawodów - no chyba, że o nich nie wiem. Wszystkie zawody jakie ktoś organizuje to jest START - STOP i tutaj wygra benzyna. Mnie tylko o 1/4 chodzi o nic więcej. A jak zacznie mi ktoś wyjeżdżać o spalaniu o elastyczności to ja zacznę mówić o kulturze pracy i bezapelacyjnym dźwięku o którym diesel może tylko pomarzyć. Krótko na 1.4 mili lepiej wybrać benzynę. Taka konkluzja powinna zakończyć ten wątek.

T

Cytat: wojoo w 03.04.2011, 23:42
co ty człowieniu dajesz jako przykład ... temat jest o V'ce w automacie a ty wyjeżdżasz jakimś parchem (w manualu) i to jeszcze po wiejskich modach :wojoo:
Tam jest tylko program + dolot + short shifter, można to zrobić za ok. 2000 zł. Jakoś wątpię, żeby TDCI 130 nawet po chipie zrobił setkę w mniej niż 8 sekund. ;)

Cytat: wojoo w 03.04.2011, 23:42
V'ka w automacie nie ma szans z seryjnym tdci 130km!
Tylko jakoś Ford twierdzi co innego. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Cytat: wojoo w 03.04.2011, 23:42
co ty człowieniu dajesz jako przykład ... temat jest o V'ce w automacie a ty wyjeżdżasz jakimś parchem (w manualu) i to jeszcze po wiejskich modach :wojoo:


Dla mnie wiejskim modem jest mieszanie zderzaków z różnych wersji. Np jak ktoś zakłada przód RS reszta ST albo nie daj boże zderzaki ST progi RS. Ehh..sam tak miałem i powiem wam nie za bardzo to wygląda dlatego zmieniłem ten wiejski mod :wojoo:

wojoo

Cytat: Tomasz w 03.04.2011, 23:53

Tylko jakoś Ford twierdzi co innego. ;)

Niby co twierdzi ?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

T

Cytat: wojoo w 04.04.2011, 00:02
Niby co twierdzi ?
V-kę z automatem porównujesz do diesla z manualem? Dobrze się czujesz? :D

Aczkolwiek automat zmniejsza mocno przewagę V-ki. Zresztą z tego co pamiętam V6 z automatem trochę się różni (ma inne wałki, inną przepustnicę, coś tam jeszcze).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wojoo

Cytat: eng w 03.04.2011, 23:58
Dla mnie wiejskim modem jest mieszanie zderzaków z różnych wersji. Np jak ktoś zakłada przód RS reszta ST albo nie daj boże zderzaki ST progi RS. Ehh..sam tak miałem i powiem wam nie za bardzo to wygląda dlatego zmieniłem ten wiejski mod :wojoo:

a dla mnie największa wiochą jest posiadanie V'ki i wsadzanie do niej gazu a żeby jeszcze bardziej przyoszczędzić to kupić sobie cinkłaczento i wozić się nim do pracy ;)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Cinkciarz

Sądzac po tej tabelce to moja 115 jest o 0,4 sek wolniejsza niż 2,5 V6  :ghost:

2,5 V6    170km      10,4
2,0 TDCi 115km      10,8

Tomasz montuj szybko ten silnik z ST220 bo na chwilę obecną to mogę wziąć Cię na światłach jak niejeden malczak :D
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Cytat: Cinkciarz w 04.04.2011, 00:41
Sądzac po tej tabelce to moja 115 jest o 0,4 sek wolniejsza niż 2,5 V6  :ghost:

2,5 V6    170km      10,4
2,0 TDCi 115km      10,8
Raczej 8,6 vs. 10,8. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Cytat: Cinkciarz w 04.04.2011, 00:41
Sądzac po tej tabelce to moja 115 jest o 0,4 sek wolniejsza niż 2,5 V6  :ghost:

2,5 V6    170km      10,4
2,0 TDCi 115km      10,8

Tomasz montuj szybko ten silnik z ST220 bo na chwilę obecną to mogę wziąć Cię na światłach jak niejeden malczak :D

To są dane dla automatycznej skrzyni biegów.

RSSSS

Cytat: eng w 03.04.2011, 23:24
Panowie widzę, że muszę przerwać tą durną dyskusję. Powiem krótko. Niestety wielu ludzi wypowiadających się w tym temacie nie ma racji. Spójrzmy na FAKTY. I proszę dokładnie przeczytać i przeanalizować poniższe tabelę. Przedstawię dwie dla nadwozia SEDAN i KOMBI.

Ok ale ja np. odnosiłem się do automatu w V6 i z taką skrzynią o wynikach z tabeli można zapomnieć.
Focus RS mk2 370PS i 512NM
Focus RS mk1 330PS i 440NM

"Hamulce są dla tchórzy"

T

Cytat: RSSSS w 04.04.2011, 10:05
Ok ale ja np. odnosiłem się do automatu w V6 i z taką skrzynią o wynikach z tabeli można zapomnieć.
Ciekawe dlaczego ten automat tak przymula to auto, wiadomo, że musi być trochę gorzej przy takiej skrzyni, ale o prawie 2 sekundy do setki? Przecież to przepaść. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club