Rozwiązanie problemu z panewkami w Mondeo ST220?

sseebbaa1, 11.06.2016, 22:47 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

20.03.2018, 13:34 #90 Ostatnia edycja: 20.03.2018, 13:36 by sseebbaa1
Cytat: lukasqqq w 20.03.2018, 13:18
Otwory są przed obróbką więc na to nie patrz... Jeszcze muszę wyszlifować takie łezki jak kolega wyżej ma na foto.

A wał z jakiego jest auta i silnika?
Bo raczej nie z ST220...

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

lukasqqq

To wał z Chrysler'a 3,5l V6

piotrr1987

I co nadal uważacie że katy lepiej wyrzucić dla bezpieczeństwa silnika?

Tigerbart

Cytat: piotrr1987 w 11.04.2018, 20:34I co nadal uważacie że katy lepiej wyrzucić dla bezpieczeństwa silnika?

Nie wyrzucić a przenieść bliżej łączenia ze środkową sekcją wydechu.

sseebbaa1

Obszerniejsze podsumowanie ustaleń co do przyczyn problemów z panewkami w ST220 oraz proponowany sposób rozwiązania błędu konstrukcyjnego zawarłem w osobnym temacie:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,5980.0.html
("Seryjne katalizatory Mondeo ST220 a problemy z panewkami")

Zapraszam :)

ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy