Mondeo ST220 by Petersan

Petersan, 19.06.2010, 16:49 « poprzedni - następny »

eng

Podczas pomiaru u Klebera wyszło, że jedna jest jak on to nazwał "leniwa" cokolwiek to znaczy. PÓKI co check się nie pojawił ani nie mam innych widocznych objawów.

Petersan

Cytat: eng w 26.07.2010, 22:37
Podczas pomiaru u Klebera wyszło, że jedna jest jak on to nazwał "leniwa" cokolwiek to znaczy. PÓKI co check się nie pojawił ani nie mam innych widocznych objawów.

Masz ten sam temat co u mnie.
Po prostu jedna sonda pracuje w mniejszej amplitudzie, wolniej reaguje na otwarcie przepustnicy itp.
Może podziała Ci jeszcze rok, a może zdechnie jutro... Totolotek.
Do momentu aż nie padnie, check nie będzie się świecił.

Mimo wszystko parametry pracy silnika są nieco mniejsze (u mnie chyba jednak nieodczuwalnie "organoleptycznie") i spalanie może być nieco podwyższone.
pzdr
Peter

eng

Czyli przez to kilka koni ubywa? Hmm...tylko teraz jak sprawdzić która to sonda? Kleber stwierdził, że na jego programie nie da się tego określić.

Petersan

i tutaj nie mam pewności, ale wydaje mi się, że na bardziej zaawansowanych interfejsach jest to do określenia.
pzdr
Peter

eng

To może wymienić obie lambdy? Ile mogą kosztować? Kiedyś ktoś coś przebąkiwał o kwocie 200 zł. Jeżeli z wymianą zamknęłoby się to w powiedzmy 500 zł to możnaby zaryzykować. W końcu jeżeli jedna padła to druga kiedyś też padnie.

T

Ja bym na pewno dwie od razu zmieniał. Zresztą zamierzam to zrobić przy okazji robienia wydechu. Te lamby przed katami są bardzo ważne.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Petersan

jak znajdziesz dobrą sondę lambdę za 200 pln to biorę,
poważnie.

mi wpadały w oczy egzemplarze po 500-600 pln za sztukę, ale bez bicia przyznam, że za bardzo nie wczuwałem się w porównywanie cen.  
muszę się w końcu nad tym pochylić.
pzdr
Peter

eng

Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że w 2.5 a 3.0 są inne lambdy?  A napewno ich ilość jest inna ;]

Petersan

no u mnie 4  :D
pzdr
Peter

T

W 2,5 i 3,0 204 KM są trzy. W 3,0 226 KM ST220 są cztery.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

eng

Hmm...byłem przekonany, że 2.5 są 2 no ale cóz. W takim razie jeżeli cena jednej rzeczywiście będzie wynosić mniędzy 300 a 500 będzie trzaba się skupić na odnalezieniu tej leniwej. One są wszystkie takie same czy się czmyś róznią?

T

Cytat: eng w 26.07.2010, 23:24
Hmm...byłem przekonany, że 2.5 są 2 no ale cóz.
W mk1, mk2 i przedliftowych Cougarach są dwie. Potem doszła trzecia za katem. W ST220 są dwa katy więc dwie dodatkowe lambdy. Te istotne, przed katem/katami są we wszystkich V-kach dwie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Petersan

STelka mi dziś bardzo podpadła...

Wracałem z Mazur (przedłużony weekendowy wypad).

Tragiczna trasa. Odkryłem, że kiedy pada mocniejszy deszcz, ludzie zaczynają jeździć 40 km/h.
Efektem tego był gigantyczny korek... 10 km = 1h

Do tego zapłaciłem 200 pln...
A niby miałem CB... ale w mieście nie krzyczeli...

I w tym korku okazało się, że mi temperatura rośnie.
I nagle zaczyna mi iść dym spod maski.
Pięknie... k***a pięknie...

Macha w górę.
Okazało się, że nie mam płynu chłodniczego, a dym prawdopodobnie pochodzi właśnie od jarającego się w komorze silnika borygo.

Na najbliższej stacji zalałem 5 litrów.
Po 50 kilometrach znów pusto...

Dolałem znów.
I tak dojechałem do domu.
Temperatura mi już nie skoczyła.

Nie mam już siły dziś sprawdzać co i jak...
Jutro zajrzę.

Mam nadzieję, że to zwykła nieszczelność, a nie coś poważniejszego...


pzdr
Peter

weksla

widzę że to nie pierwszy przypadek rosnącej temperatury silnika w te wakacje i to szczególnie w silnikach typu "V". Też mam nadzieję że to tylko zwykła nieszczelność, daj znać jak dojdziesz co to takiego.
A panów w niebieskich mundurkach środkowym palcem pozdrów:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Widzę Petersan że dołączyłeś do klubu właścicieli niesprawnych aut. ;) Mam nadzieję, że nie wydmuchało uszczelki pod głowicą, bo to w V-kach oznacza niestety spore koszty.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club