[Mondeo] ST200 tłumiki końcowe.

caqerr, 28.02.2012, 14:58 « poprzedni - następny »

caqerr

Siema,
Mam taki problem rozsypały mi się tłumiki końcowe w moim ST200 kombi. Teraz mam pytanko możecie polecić jakieś w sensownej cenie ;)?

« Dodane: 28.02.2012, 15:26 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://new.ulter.com.pl/offer/assembled/alu/25/nm-342 takie coś by się nadało czy nie ? Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy:)

T

Cytat: caqerr w 28.02.2012, 14:58Mam taki problem rozsypały mi się tłumiki końcowe w moim ST200 kombi. Teraz mam pytanko możecie polecić jakieś w sensownej cenie ;)?
Prawy z mk2 2,5 V6, lewy z mk2 2,0. :) Najprawdopodobniej są identyczne jak te co masz, a w każdym razie pasują. Używane w dobrym stanie kupisz za grosze (50-100 zł za sztukę).

A jak chcesz lepsze, to może Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.ProEx? Dwa tłumiki będą tam kosztowały jakieś 400-500 zł.

Cytat: caqerr w 28.02.2012, 14:58Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://new.ulter.com.pl/offer/assembled/alu/25/nm-342 takie coś by się nadało czy nie? Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o te sprawy:)
To jakaś dziwna konstrukcja, ja bym tego nie brał.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

caqerr

Hmmm niestety chwilowo lekki dołek finansowy posiadam ale myślę,że ok 400zł mógłbym na to przeznaczyć.
Muszę dokładnie zajrzeć pod autko bo nie wiem czy poprzedni właściciel zmienił cały wydech czy tylko tłumiki końcowe.
A ten proex jakiś fajny ? U siebie posiadasz takie? I powiedzmy za ok 350zł nowych nie da się kupić ? Bo mam hamownie za tydzień i chciałbym odhamować dziada ale z przytkanym wydechem nie ma sensu...:D

wilhelm

A Ty na pewno masz seryjny wydech? Bo wydawało mi się że tłumiki masz jakieś sportowe, więc może resztę układu też masz inaczej poprowadzoną? :)

caqerr