Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


[Mondeo] ST220

wild_weasel, 15.03.2012, 23:13 « poprzedni - następny »

wild_weasel

Dziś instalacja została wymieniona na nową, na sensownych podzespołach. Wreszcie mogę jeździć ze spokojnym sumieniem. Odcinka jak na benzynie :)

T

Pokaż wykres. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Wilu117

A check naprawiony ?

wild_weasel

Wykres będzie jak trochę pojeżdżę :)
Checka nie naprawili, nie dali rady - odesłali mnie do elektryka :/ Natomiast podczas dzisiejszych jazd próbnych LPG zaczął się rozłączać przy mocnym ciśnięciu gazu ok 4,5-5,5k obr na II, III i IV biegu. Jutro z rana ponowna wizyta u magików. To objawy zbyt ubogiej mieszanki czy bebechów nienadążających za zapotrzebowaniem na paliwo?

Wilu117

Co Ty tam masz teraz wsadzone bo nie pamiętam ?
Stag informuje głośnym pikaniem jak ciśnienia braknie i na pb przełącza a twój objaw na to wskazuje (to nie mieszanka)

wild_weasel

Cytat: Wilu117 w 08.08.2012, 22:23Co Ty tam masz teraz wsadzone bo nie pamiętam?
- sterownik Stag 300 6 ISA2
- wtryski Hana H2000
- reduktor KME Gold
Cytat: Wilu117 w 08.08.2012, 22:23Stag informuje głośnym pikaniem jak ciśnienia braknie i na pb przełącza a twój objaw na to wskazuje (to nie mieszanka)
Dokładnie takie mam objawy. Co się da z tym zrobić? Grzebanie w bebechach czy poprawka komputerem?

Wilu117

Hany zielone czy czerwone?

Brak ciśnienia oznacza że reduktor nie wyrabia, problem w tym że on wyrabia, przy ostrym butowaniu ponoć można go zamrozić ale mnie się to jeszcze nie udało, generalnie ciśnieniowo powinien wyrabiać.
Może jakiś wadliwy filtr się trafił albo gdzieś zagięli jakąś rurkę i przez to jest problem.
U przy bucie w takich warunkach jak opisałeś ciśnienie w ogóle nie spada.

Jedź i niech szukają przyczyny

Tam gdzie zakładałeś raczej druta nie odstawili ale możesz się sam upewnić czy reduktor jest jak trzeba
KME gold ma złoty korpus i srebrne dekle.
Są jeszcze wersje silver (cały srebrny) i turbo (złoty z czarnymi deklami)

wild_weasel

Kurrrde, o wtryskach nic więcej nie wiem, jutro się przyjrzę.
Dzięki za wskazówki, wilu!

Wilu117

Generalne to wtryskiwacz czegoś takiego nie spowoduje.
Hany rozróżnisz po kolorze napisu na nich.

Ja przykładowo miałem taki problem jak zagiąłem kiedyś przy okazji jakiejś roboty wężyk od podciśnienia

wild_weasel

Nie wiem dokładnie co to było - regulator ciśnienia? Gość pokręcił chwilę grzechotką i śmiga aż miło.
Wtryski mam zielone. Aha, mam też kompensację między listwami.

Wilu117

Pewnie ciśnienie na reduktorze poprawiał :)

Czyli instalka założona ok :)

wild_weasel

eSTek odwiedził hamownię, ponownie (inną niż poprzednio). Z ilości przebadanych aut i wyników można wnioskować, że hamownia jest dość miarodajna. Najważniejsze, że jest poprawa po wywaleniu spod maski poprzedniej instalacji gazowej - druciarni.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


caqerr

Jeżeli hamowania jest ok i nie zawyża to można uznać ,że moc wróciła do serii :)

wild_weasel

Cytat: caqerr w 26.01.2013, 17:18Jeżeli hamowania jest ok i nie zawyża to można uznać,że moc wróciła do serii Smiley
Jednej Vałce wykazała 100% serii, innej 159KM na 170KM w katalogu. Diesle: od 115KM do 127KM - dla jednych in plus, dla innych in minus. Natomiast pewien 2.2 TDCI (w serii 155KM) dostał wynik 109KM... Więc co do zasady - nie zawyża, pomiary są różnorodne.
Też jestem skłonny uznać, że jestem bliższy serii niż poprzednio :D

caqerr

Grzesiek dostał taki wynik...?