[Focus] FOCUS ST 06'

Wukanio, 29.05.2012, 12:58 « poprzedni - następny »

DawPi

Ano ano - mi parę dni temu padł też aku i podobne objawy były. Podłączyłem pod prostownik na kilka h, potem podładowałem na trasie i problem z głowy. :)
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

Wukanio

11.08.2012, 19:20 #46 Ostatnia edycja: 12.08.2012, 17:58 by badger
Zdjęcie dolotu

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


wilhelm

Spoko, na przyszłośc między znacznikami [img] umieszczaj bezpośredni link obrazka.

Zauważyłeś jakieś zmiany po założeniu stożka? Lepiej/gorzej jedzie, czy tak samo? Nic nie szarpie, przerywa? Jak wrażenia słuchowe? No i co to za stożek? :)

Wukanio

Wydaje mi się że trochę lepiej się zbiera z dołu, nic nie szarpie na niskich i kiedy przyspieszam. Wrażenia słuchowe super cały czas śmigam na wyłączonym radiu bo efekt oddychania stożka jest zajebisty :D
Stożek jest amerykańskiej firmy TenzoR kosztował 140 zł + kolanko 23zł + chromowana rura 25zł i moja robocizna ok dnia roboty.
Sprzedawca powiedział że stożek jest bardzo wydajny bo zakładali go nawet do dłubanego subaru STI i do rajdówek. Fajny sklep koleś też potrafi doradzić.
Ps. zrobię kilka zdjęć jutro i podrzucę na forum.

AUTO-DESIGN POLSKA Sp.z o.o.
Warszawa-Anin
Mrówcza 216
godz. otwarcia
pon.-pt. 11-18
sob. 10-14

e-mail sebastian@autostyle.pl
tel.: 022 498 19 09
tel.kom. 790 394 597
GG: 2544062

Kris1976

Na tej osłonce kompa daj logo Forda ! :) ...a w wolnej chwili wyrzeźb jakąś osłonkę filtra jeszcze.
Czy przy wyłączaniu silnika słyszysz zgrzytnięcie ?
Tak przy okazji - na 100% u mnie ten zgrzyt to zamykająca się przepustnica, na standardowym dolocie z boxem tego nie słychać - tłumione jest.
Cytat: Wukanio w 12.08.2012, 21:17Wrażenia słuchowe super cały czas śmigam na wyłączonym radiu
...a ja śmigam tak już odkąd go kupiłem :) a muza z auta leci na imprezie przy grillu :)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Wukanio

Zgrzytnięcia nie słyszałem albo nie zanotowałem muszę następnym razem się wsłuchać, a tak przy okazji do osób które maja stożek:
1)czy wzrosła wam średnia spalania?
2)czy czasami falują wam obroty jak się zatrzymacie na światłach po buntowaniu?
3)ile kosztuje strojenie forda jak ma się już program ale nie zestrojony?

Osłonie stożka muszę ogarnąć w najbliższym czasie.  

Kris1976 a komputer po śmiganiu też masz ciepły czy nigdy nie sprawdzałeś, bo zastanawiam się czy jemu podprowadzić jakieś wymuszone chłodzenie. 

Kris1976

Cytat: Wukanio w 13.08.2012, 14:50Zgrzytnięcia nie słyszałem albo nie zanotowałem muszę następnym razem się wsłuchać, a tak przy okazji do osób które maja stożek:
1)czy wzrosła wam średnia spalania?
2)czy czasami falują wam obroty jak się zatrzymacie na światłach po buntowaniu?
3)ile kosztuje strojenie forda jak ma się już program ale nie zestrojony?
1)  u mnie pali cały czas tyle samo nawet po zaczipsowaniu. Średnia miasto, trasa 12,3 do 12,8
2)jeśli już to bardzo minimalnie, ale 5 cylinderków czasem tak chodzi jakby minimalnie nierówno
3) program masz cały czas tyle że wg fabrycznych założeń, stroiciel  dopasowuje Ci nowy program do nowych gratów lub wyciska Ci więcej z ori gratów jeśli nic nie zmianiałeś :) kosztuje równe 2 koła u promotora, u kreatora mocy chyba podobnie.

Cytat: Wukanio w 13.08.2012, 14:50Kris1976 a komputer po śmiganiu też masz ciepły czy nigdy nie sprawdzałeś, bo zastanawiam się czy jemu podprowadzić jakieś wymuszone chłodzenie.
nie dotykam dziada bo bym się poparzył :) czerwony co prawda nie jest ale na pewno ma za gorąco więc będę u siebie zmieniał jego położenie
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Wukanio

Jak miałem oryginalne pudło a nie stożek to nigdy mi nie falował nawet po konkretnym bucie i mocnym hamowaniu na światłach, a dzisiaj rano jak go gniotłem i na światłach chciałem być pierwszy to po zatrzymaniu pofalował trochę.
Pewnie jest spowodowane bogatą mieszankom za dużo pewnie powietrza dostaje i może czasami wariować.

ja swojego dziada macałem dzisiaj i jest ciepły, ale nie gorący muszę trochę w korkach polatać to zobaczę  :)

Kris1976

Cytat: Wukanio w 13.08.2012, 15:53Pewnie jest spowodowane bogatą mieszankom za dużo pewnie powietrza dostaje i może czasami wariować.
raczej nie,  to byś dużo bardziej odczuwał.
Wilhelm kiedyś pisał że są takie sytuacje że mogą być jakieś małe wariacje jak przepływomierz jest za blisko od filtra
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

vtec

Podobno jak barti wymienil turbo na rsowe,to pali mu 10-11.

Wukanio

Mi w trasie pali przy jeździe spokojnej 120 km/h ok 8, a po mieście robię na baku ok 420 km to wychodzi ok 10,8 i tak mi wskazuje. Po zdjęciu z klem to mam reset i pokazuje 17 jak na razie :)

Kris1976

Nie realne, jeden jedyny raz jechałem na emeryta dystans 100km, prędkość między 80-100 i wyszło jedyny raz poniżej 10 litrów. Zwyczajowo pali 12-13.
Cytat: vtec w 14.08.2012, 11:09Podobno jak barti wymienil turbo na rsowe,to pali mu 10-11.
hmm ciekawe bo RS na ogół spala jakies 1-2 literki wiecej od STka

Była pomarańcza ST...czas na RSa !

wilhelm

U mnie na kompie pokazuje 13-15, 2/3 normalnej jazdy, 1/3 szybko. trasa/miasto pół na pół...

vtec

mi pali 14, cały czas miasto. przed zmianami palił ok. 13

molo

Mi jak się zawziąłem i jechałem Katowice-Kraków cały czas 80km/h , zero wyprzedzania i gwałtownego przyspieszania spalił 6.3 (opony 205/65r16).
Po mieście pali 14.  W trasie przy ok 110 9l

« Dodane: 15.08.2012, 21:49 »

Aha to 6.3 było jeszcze na serii