[Mondeo] Kopciuch by Tomek

tomek_mhtn, 04.11.2012, 13:10 « poprzedni - następny »

tomek_mhtn

To jeszcze zostaje kwestia jaka jest różnica przy zaślepianiu a wywaleniu całkiem, co do kata to wiadomo że pustej puszki bym nie zostawił właśnie szukam decata na alledrogo ale mi coś nie idzie, za to przypadkiem trafiłem na blowoffa i mi się żaróweczka zapaliła :)
Latamy: Ford Mondeo 2001 TDDI 115HP i Mercedes-Benz Actros 2012 V6 440HP

auchim

Cytat: tomek_mhtn w 16.06.2013, 10:17za to przypadkiem trafiłem na blowoffa i mi się żaróweczka zapaliła Smiley

hehe chyba czerwona ostrzegawcza :P Z dectem i jakimś stożkiem delikatne pssss też jest.

Heko jakieś tam decaty dłubał

Jak już i tak egr jest zaślepiony to po co mają spaliny z kolektora iść do tej chłodnicy i dalej do egr tak samo w drugą stronę z ic do rurki prowadzącej do egr, jak dla mnie tak na zdrowy rozum bez tego całego dziadostwa lepszy przepływ powinien być. Jak będziesz wyciągać katalizator to chwila roboty żeby to wywalić, bo będzie wtedy elegancki dostęp.

tomek_mhtn

Cytat: auchim w 16.06.2013, 10:36Z dectem i jakimś stożkiem delikatne pssss też jest

Jak się wsłuchać to już teraz jest stary tłumik już miałem tak zawalony że aż się dziwię że te auto jeszcze chodziło. Jeśli chodzi o stożek to jak zrobiłeś przepływomierz? Odciąłeś kawałek od obudowy filtra czy jakieś inne patenty bo jak się wczoraj temu przyglądałem to końcówka przy obudowie jest bardzie jajkowata a dolotem myślałem się zająć niedługo.
Latamy: Ford Mondeo 2001 TDDI 115HP i Mercedes-Benz Actros 2012 V6 440HP

auchim

dokładnie tak, mocowanie pod przepływkę wycięte ze starego air boxa, jest trochę pod kątem i trzeba było pobawić się w zgrzewanie lutownicą