[Mondeo] st 220 dławienie sie silnika

roki, 17.12.2012, 21:22 « poprzedni - następny »

roki

17.12.2012, 21:22 Ostatnia edycja: 18.12.2012, 08:46 by roki
Witam.Spotkal sie ktos z was takim malym problemem,ze np.jak jest sytuacjia gdzie trzeba ostro ruszyc z miejsca  to efekt jedt taki ze zamula auto na maxa jakby zalewalo swiece czy cos...wydaje mi sie ze niechodzi silnik na wszystkie gary...:/ a po tem jak popuszcze gaz wszystko jest ok...czasami tak mam...do tego czesto  wieszaja mi sie obroty na 1300 na zimnym silniku i trzymaja sie do rozgrzania a nawet dluzej...pomaga wylaczenie silnika i zalaczenie...czasami ze 2 razy...

« Dodane: 18.12.2012, 08:46 »

Czyzby kable lub swiece tak mialy na wilgoc?
roki

Falubaz 1

Cytat: roki w 17.12.2012, 21:22
Witam.Spotkal sie ktos z was takim malym problemem,ze np.jak jest sytuacjia gdzie trzeba ostro ruszyc z miejsca  to efekt jedt taki ze zamula auto na maxa jakby zalewalo swiece czy cos...wydaje mi sie ze niechodzi silnik na wszystkie gary...:/ a po tem jak popuszcze gaz wszystko jest ok...czasami tak mam...do tego czesto  wieszaja mi sie obroty na 1300 na zimnym silniku i trzymaja sie do rozgrzania a nawet dluzej...pomaga wylaczenie silnika i zalaczenie...czasami ze 2 razy...

« Dodane: 18.12.2012, 08:46 »

Czyzby kable lub swiece tak mialy na wilgoc?

Wiesz ja tak miałem ostatnio po myjce z programem (mycie podwozia) wyjechałem z myjki do świateł miałem jakieś 300 m na zielonym but a tu dupa... do domu 30 km więc się zastanawiam czy dojadę. Teraz objawy obroty do 3000U /min normalnie powyżej tak jak piszesz jakby chodził na 4 garnki redukcja do 3 biegu but i dalej nic jadę max 95km/h, jak tylko dojechałem (w żółwim tempie) w wstawiłem eSTefana do garażu poszukiwania ... podłączyłem kompa i nic! 0 Błędów szok, blady strach znaczy że coś pierdyknęło mechanicznie serce mi wali rozruch i wsłuchuje się w brzmienie ale gra jak Royal Concertgebouw Orchestra więc co... podłączyłem powietrze i dmucham wszystkie sondy, czujniki gdzie mogę i zostawiam eSTefana na 4 godzinki samego niech się wyluzuje, wyschnie. W domu przeglądam fora dzwonie do dr.Forda z ZG ten namawia mnie na przyprowadzenie autka do niego będziemy szukać, pogodzony z losem po ok 4 godz idę do garażu w którym stoi eSTefan piękny umyty mówię do niego że dostanie nowy olej byle tylko wróciła MOC!!! Odpalam , wsteczny i ruszam zamykam  garaż i jazda próba wyjazd z osiedla (Ciąg pieszo jezdny 10km/h) do obwodnicy mam 1 km jadę spokojnie pedału gazu prawie nie dotykam dojechałem, znak stop dzieli mnie od prawdy więc 1 bieg i ruszam , 2 bieg i but 3,4,5 220km/h jest dobrze ale nie ciesze się jeszcze zwalniam do 90km/h 4 bieg i but i jest tak jak trzeba . Mój wniosek woda kierowany pod ciśnieniem myjki dostała się gdzieś na sondy dlatego te zakłócenia, podczas deszczu nie ma takich objawów.

roki

tylko ze ja mam caly czas moc...tylko czasami w momentach gdzie trze dac pelny gaz i nayle puscic sprzeglo lub na 2 biegu przy 20 30km/h wbijam mu full gaz to tak jakby zalewa go i niechodzi na wszystkie gary a potem wrwca do normalnosci i nawet test po tym zdazeniu robie i startuje do odciecie do 3 biegu i malina...dziwne...sprawdze cewki przy okazji...chyba ze to ten ars i esr (antyposlizg i kontrola trakcji w jednym) tak powoduje...NIE WIEM...
roki

WojtasS

a masz esp wyłączone? :)
Niech Gra Muzyka i GAAAZ Do Dechy! ]:->
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z433/4337609/big/1.jpg

roki

raczej wlaczone...czesto wylanczam ;) ale.akurat Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.problem.na wlaczonym jest...sprobuje na wlaczonym nastepnym razem
roki

Falubaz 1

Cytat: roki w 18.12.2012, 16:18
tylko ze ja mam caly czas moc...tylko czasami w momentach gdzie trze dac pelny gaz i nayle puscic sprzeglo lub na 2 biegu przy 20 30km/h wbijam mu full gaz to tak jakby zalewa go i niechodzi na wszystkie gary a potem wrwca do normalnosci i nawet test po tym zdazeniu robie i startuje do odciecie do 3 biegu i malina...dziwne...sprawdze cewki przy okazji...chyba ze to ten ars i esr (antyposlizg i kontrola trakcji w jednym) tak powoduje...NIE WIEM...

Czyli wyglada na to ze brak reakcji na przyspieszenie na niskich biegach, moze jakis czujnik siedzi, zawor bocznikowy sprawdz, cewka tez moze byc, ars i ers raczej nie ale mozesz zawsze sprawdzic. Rozmawialem z moim mechanikiem on stawia na uklad zaplonowy gdzies jest przebicie i dlatego tak sie dzieje.

roki

zgsdzam sie kokego z toba i tym mechanikiem...uklad zaplonowy i te przebicie...moze cewki?ewenrualnie filtr paliwa??niewymieniany byl troche temu
roki

WojtasS

Cytat: roki w 18.12.2012, 15:18chyba ze to ten ars i esr (antyposlizg i kontrola trakcji w jednym) tak powoduje...NIE WIEM...


wyłącz esp i spróbuj wystartować ;) chyba że to się dzieje na wyłączonym esp
Niech Gra Muzyka i GAAAZ Do Dechy! ]:->
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z433/4337609/big/1.jpg

wilhelm

ESP w fordach jest bardzo agresywne i często zanim nastąpi lekki uślizg obcina moc i jest szarpnięcie/zmulenie, dopiero po sekundzie auto zaczyna jechać. Możliwe, że u Ciebie właśnie to jest przyczyną :)

Spróbuj z wyłączonym.

roki

chyba macie racje....Wilhelm jak jest tak jak opisujesz to masz racje :)
roki

Falubaz 1

Cytat: roki w 18.12.2012, 20:19
chyba macie racje...Wilhelm jak jest tak jak opisujesz to masz racje :)

Ja wczoraj demontowałem kolektor by go wypolerować i okazało się że rurka od odmy która jest pod kolektorem po prawej jest dziurawa więc teraz jest kolanko z audi (takie znalazłem) i tekalan i innej średnicy ale działa.  Czy ktoś sie orientuje czy można kupić tylko tą gumową końcówkę czy całość??