Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Nowy RS??

auchim, 07.02.2013, 19:01 « poprzedni - następny »

caqerr

Cytat: ST w 10.02.2016, 11:27
Żeby ten nowy nie miał 4x4 to nie byłby na co się sadzić...
Obecny RS MK II jest naprawdę kozackim autkiem.
A ten ze śmiesznym przebiegiem to już jest gratka:Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-rs-jak-nowy-pierwszy-wlasciciel-salon-polska-bezwypadkowy-ID6yg5ER.html
Z ceny by coś pewnie ukręcił, zmienił wydech i parę drobiazgów i jazda...

Porównujesz serie do modzonego, seria RS też brzmi słabo. Nawet nie ma co jej porównywać do tej z filmiku.

robbert

Cytat: ST w 10.02.2016, 11:27
Żeby ten nowy nie miał 4x4 to nie byłby na co się sadzić...
Obecny RS MK II jest naprawdę kozackim autkiem.
A ten ze śmiesznym przebiegiem to już jest gratka:Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://otomoto.pl/oferta/ford-focus-rs-jak-nowy-pierwszy-wlasciciel-salon-polska-bezwypadkowy-ID6yg5ER.html
Z ceny by coś pewnie ukręcił, zmienił wydech i parę drobiazgów i jazda...

Ciekawi mnie ile jest realnie warte takie auto z linka który podajesz.

ST

10.02.2016, 20:43 #317 Ostatnia edycja: 10.02.2016, 21:01 by ST
Jak przez jakiś czas nie zejdzie, to pewnie ktoś je wyrwie o  dobre 10-15 koła mniej...
Co do brzmienia autka, to wiadomo, że pomodzony musi być jak ktoś chce fajniejszego dźwięku. W moim skromnym ST, na pierwszy ogień poszła wymiana wydechu na Millteka, pomimo śmiesznego przebiegu - poniżej 9 tys. km.

TAM

Ale nic nie zmienia faktu, że gdyby nie 4x4 to nie byłoby w nim jakichś szczególnych zalet w porównaniu z MK2... Pytanie jak to jest z jego rzeczywistą wagą, bo czytalem różne dane. Raz, że waży 1500 kg, co jeszcze można by z trudem przełknąć, a dwa że 1600, co byłoby już bardzo przykre.

Kris1976

10.02.2016, 22:55 #319 Ostatnia edycja: 10.02.2016, 23:05 by Kris1976
TAM chyba jednak jest trochę ciekawych rozwiązań jakie dostajemy w cenie...4 tryby jazdy, launch control, wydech cichy/głośny, amory twarde/betonowe.. a czy waży 1500kg czy 1599 jakie to ma znaczenie skoro nie wpływa negatywnie na prowadzenie?
Konkurencja dla porównania Audi RS3 1575kg, Golf R 1495kg...czyli waga RSa jest raczej normalna w klasie
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TAM

Cytat: Kris1976 w 10.02.2016, 22:554 tryby jazdy, launch control, wydech cichy/głośny, amory twarde/betonowe
To, że jest to fantastyczne auto nie podlega raczej dyskusji (na podstawie tego co dotychczas widziałem). Ale o ile z amorami się w pełni zgadzam, to wydech cichy/głośny jest już jak dla mnie mało istotną sprawą, reszta – mimo że też bardzo fajna – związana jest głównie z 4x4. Niestety każde dodatkowe 100 kg bardzo negatywnie wpływa na prowadzenie, spalanie, osiągi... Jeśli rzeczywiście jest już tak, że waga nowego RSa jest podobna do Golfa czy Audi, to nie jest to pocieszające, tylko bardzo smutne. Masa to największy wróg motoryzacji, potrafi zabić każdy nawet najfajniejszy samochód. Czas do zera setki dobrze wygląda na papierze, ale co z tego, jeśli ze startu lotnego (to co najważniejsze w praktycznej jeździe) nowy RS z powodu większej masy i 4x4 dostanie baty od starego? Łudzę się jednak, że waży bliżej 1500 niż 1600 kg...
Jest jeszcze rzecz jasna kwestia tuningu, który dzięki świetnemu 4x4 może nadać nowemu RS-owi kosmiczny wymiar, jednak to już zupełnie inna historia :-)

fabio210

Co prawda, że t5 brzmi fajnie na modzonym wydechu, to obawiam się że ten ecoboost z RSa, po założeniu lepszego wydechu, będzie wydawał dźwięk podobny do pierdnięcia hipopotama. Ekologia swoją drogą, ale vw obraca się ku 5 cylindrom,  gdzieś ta informacja się przewinela.

TowerST

waga nowego RSa z płynami na full, bakiem 90%, kierowcą 75kg to 1 599 kg. Bez płynów, benzyny i kierowcy poniżej 1 450 kg. Wersja z kutymi felgami i kubłami Recaro CS jest 20 kg lżejsza niż ze standardowymi stołkami i felgami.
RS Mark III / było ST225 / ST150

Kris1976

Czyli zrobili co mogli żeby nie miał nadwagi. Jak się ma 1450 do wagi RS mk2?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

robbert

Cytat: Kris1976 w 11.02.2016, 08:21
Czyli zrobili co mogli żeby nie miał nadwagi. Jak się ma 1450 do wagi RS mk2?

Jakieś 18 kg na korzyść Mk3. RS Mk2 waży 1468 kg.

KrisSz

W dowodzie rejestracyjnym RS mk2 mam wpisane G-Masa własna 1392 kg. Ważony w realu z płynami i niepełnym bakiem 1475kg.
Pozdrawiam

K

TowerST

ST i RS drugiej generacji mają bardzo zły rozkład mas przez mega ciężki zespół silnika i skrzyni biegów, co niestety czuć na każdym sportowo wziętym zakręcie.
RS Mark III / było ST225 / ST150

fabio210

Ale to akurat jest fajne, jak dla mnie, fajnie można rzucać tylkiem. Ale jeśli ktoś bije się o czas, to prawda, to przeszkadza.

TowerST

Frajdę z jazdy Focusem ST miałem od momentu nauczenia się hamowaniem lewą nogą, wtedy rzeczywiście fajnie dupą pracował. Jednak nie jest to auto do time attack. Na "torach" po których jeździłem Foką ST (290/460), fiestą ST150 urywałem 3 sekundy. Po odchudzeniu i zmodzeniu fiesty 5 sekund.
RS Mark III / było ST225 / ST150

bmarcin

Cytat: TowerST w 11.02.2016, 22:19Jednak nie jest to auto do time attack.
Bo ST mk2 to szybszy du...wóz jest, a nie auto na tor. Cos jak WRX w Subaru. Na tor RSy I STI sie kupuje.
Ciekaw jestem w ktorą strone nowy RS poszedł...