Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Nowy RS??

auchim, 07.02.2013, 19:01 « poprzedni - następny »

TowerST

ale RS ma ten sam problem, bo zasadniczo ten sam silnik i skrzynię - w sensie mega ciężki przód.
RS Mark III / było ST225 / ST150

ST

Racja. A na  tor to bardziej auta z tylnym napędem lub 4x4.

bmarcin

Cytat: TowerST w 12.02.2016, 19:37ale RS ma ten sam problem, bo zasadniczo ten sam silnik i skrzynię - w sensie mega ciężki przód.
Zgadza się, ale planując tor I mając ST I RS do wyboru, patrzyłbym na RS'a. Pomijając moc, ma troche więcej gratów przydatnych w warunkach wyścigowych.
Cytat: ST w 12.02.2016, 20:21A na  tor to bardziej auta z tylnym napędem lub 4x4.
A to już zależy ;-). Od masy auta I wielu innych czynników w tym kierownika. Idąc to drogą do rajdów też bedzie 4x4 wiec po co ośka ? :)
... I off top wyszedł....

TAM

Cytat: ST w 12.02.2016, 20:21A na  tor to bardziej auta z tylnym napędem lub 4x4.
Z tym się nie zgodzę. Sam widziałem, jak prawie 2 razy mocniejsze Evo 4x4 dostawały na krętym torze baty od standardowego RS-a MK1.

KrisSz

Kierownik musi być szybki ;-)
Pozdrawiam

K

TAM

Wszyscy kierownicy tacy byli :-) Dwóch z Evo (380 i 395 KM) i jeden z RS-a (215 KM).

TowerST

wcale nie szybki (((; bo "wolniej to płynniej, a płynniej to szybciej"
RS Mark III / było ST225 / ST150

vtec

tak, tak, tylko zapominacie dodac jedno info, tj. iż było S U C H O ;)

KrisSz

Jak rozwalisz wydmuszke żal mniejszy. Jak Daily drivera - trochę gorzej bo OC / AC nie działa. Zostaw RSa dokup wydmuszkę.
Pozdrawiam

K

lolomanolo

Kiedys na forum subaru bylo wesolo jak uzytkownik Carfit RS'em objechal w kielcach wiekszasc wypasionych subaryn, tylko zaklatkowane wydmuszki stricte pod sport daly rade. Fakt, bylo sucho, ale kielce sa mega sliskie, wiec daje to jakis obraz sytuacji.

TowerST

Na suchym asfalcie subaryna musi być mocno porobiona, żeby mogła z dobrym FWD się ciąć. Inaczej nie ma szans np z Megane RS. Druga kwestia to kierownik jeśli jest PRO to cuda zrobi dużo słabszym autem.
RS Mark III / było ST225 / ST150

vtec

dzisiaj jakiś STi, tzw BLOB (na pewno bez cata, to pewnie i dłubniety był) próbował sił, ale na marne. Start był lotny, zero szans ...

« Dodane: 14.02.2016, 21:56 »

Cytat: KrisSz w 13.02.2016, 20:48
Jak rozwalisz wydmuszke żal mniejszy. Jak Daily drivera - trochę gorzej bo OC / AC nie działa. Zostaw RSa dokup wydmuszkę.
nie o to chodzi. chce po prostu zmiany, zmiany na 4x4. trzecie auto nie wchodzi w gre ... a znow sama wydmuszka nie spelni wymagan daily drivera

TowerST

swoją drogą dodatkowe kuce w Subarynie to mnóstwo $$$, podejrzewam, że to samo będzie dotyczyć nowego RSa.
RS Mark III / było ST225 / ST150

weksla

VTEC widzisz jak Subarke pogoniłeś. Zostaw Rsa szkoda.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

Cytat: vtec w 13.02.2016, 16:32
tak, tak, tylko zapominacie dodac jedno info, tj. iż było S U C H O ;)
Hehe, to demagogiczny argument :-) Gdyby było mokro i wynik byłby inny, można by napisać:
tak, tak, tylko zapominacie dodac jedno info, tj. iż było M O K R O ;)