[Focus] ST'06 Electric Orange by Walec

walec, 17.07.2013, 19:15 « poprzedni - następny »

vtec

jak nie duży przebieg w aucie oraz cały zestaw nie był katowany, to wzmocnienie ori sprzęgła wystarczy, a koszt to 1200 PLN z robotą....
naprawdę nie narzekam, ponad 1,5 roku jezdze, zero uślizgu na sprzegle, pozostaje jedynie nieustanny uslizg na oponach  :), w szczególności lewej lub prawej, co mnie w ostatnim czasie mocno irytuje, nie wspominam o mokrej nawierzchni

walec

Przebieg w tej chwili 84kkm jak kupiłem miał 70kkm. Moja jazda jest dynamiczna ale raczej nie lubie katować auta na 1biegu raczej szybko ale 2-3-4-5 bieg. Oki tak czy inaczej dzieki za info.

Mam inny problem jak hamuje i bije biegi w dół to jak dochodze do prędkości ok 20km/h i wciskam sprzegło to obroty spadają do 500obr a nastepnie rosną do ok 1300 po czym pływają jeszcze minimalnie przez chwile i zatrzymują się na ok 900obr.
Stawiam na brudną przepustnice i chce ją wyczyścić tylko pytanie czy później muszę robić jakąś adaptację przepustnicy? Tak musiałem robić jak miałem VAGoskie 1.8T w golfie MKIV GTi.
A może macie jeszcze jakieś inne pomysły odnośnie tego falowania chwilowego obrotów?

PS. przy okazji wymienię świece, i chciałem wyczyścić przepływkę, i MAP sensor.
Swiece i przepływka - poradze sobie ale gdzie szukać MAPsensora??

Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

wilhelm

Cytat: walec w 17.01.2014, 15:16Mam inny problem jak hamuje i bije biegi w dół to jak dochodze do prędkości ok 20km/h i wciskam sprzegło to obroty spadają do 500obr a nastepnie rosną do ok 1300 po czym pływają jeszcze minimalnie przez chwile i zatrzymują się na ok 900obr.

Masz blow off?

walec

Nie.
Dolot seria z wkładką K&N,
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

Wukanio

Ja miałem falujące obroty po szybkiej jeździe i hamowaniu do zera jak ty, ale to nie było regułą miałem filtr stożkowy. Po zdjęciu przestał wariować.

walec

Ja stawiam na przepustnice ale musze wiedzieć czy potrzebna jest jej adaptacja/kalibracja po czyszczeniu ??
no i gdzie znajdę ten MAPsensor :D
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

Mustang

Jeśli dobrze pamiętam to przy chłodnicy od strony prawej lampy( będzie widać wtyczkę).

walec

oki dziękować :)
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

cliner

MAP jest przy intercooler na prawej stronie siedzac w aucie.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Tomek

walec

No to weekendowa porą pogrzebie sobie troszkę w garażu, wymienię solenoid, wyczyszczę przepływke, MAPa zajrzę ew wyczyszczę przepustnicę.

Tylko nie mogę nigdzie namierzyć informacji czy po wymontowaniu i wyczyszczeniu przepustnicy potrzebna jest jej adaptacja więc chyba nie potrzebna :P
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

steveno

Ja zmieniłem płyn na brembo i jest lepiej. Tracze od RS-a kupiłem ,ale do modelu 06 nie pasuja bo całą kolumnę trzeba wymieniać po za tym jest to tarcza ne wiele większa i też 1 tłoczkowa wiec ciężko coś znaleźć a hamulce jak brembo czy k-sport za 7000 tysi troche dużo moim zdaniem nawet jak do nowego ST-ka.
Do przodu!!!

Kris1976

k-sporty za jedyne 5 tys na pl-ny ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7746/2913/k_sport_8_piston_356mm_big_brake_kit___ford_focus_st
..ale do tego zestawu jeszcze felga musi być inna niż ori !
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

thomas198

Ja juz jestem po przeszczepie hamulcow z porsche panamera , i powiem ze foka wbija sie w asfalt ,teraz czekam na tyl , przod tarcza 350/34 a tyl bedzie 320/25 , a sama wymiana plynu nic nie daje , bo zanim plyn sie zagotuje to tarcza ori spuchnie 10 razy , takie jest moje zdanie i prawda po wielu probach.
Aha felgi mam ori plus dystanse 20mm przod i 25 tyl .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

steveno

Jaki koszt takiego cuda ilo tłoczkowe i skąd je wziąłeś;P)??

« Dodane: 20.02.2014, 21:15 »

ps.tarcze nawiercane EBC turbo grove warte wymiany ze standardu

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&string=focus+st+tarcze



« Dodane: 20.02.2014, 21:24 »

Co byście z tego wybrali?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.brakeparts.pl/category.php?id_category=30157 ??

Do przodu!!!

thomas198

jezdzilem na nacinanych, nawiercanych, wierconych, brembo, ebc, ate, poki sa nowe i grube to jakos jeszcze hamuja oczywiscie 3-5 razy z 200 do zera i koniec hamowania. a moje zaciski to 6 tloczkowy monoblok  kazdy po 36mm wiec bardzo duze tloczki, k-sport i inne cuda maja male tloczki i to sie przeklada na hamowanie, z tego co wyczytalem na roznych forach bardzo na nie narzekaja  
tu macie zestaw do panamery tylne zaciski sa nie dobre bo nie maja recznego
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/porsche-panamera-hamulce-zaciski-tarsze-trrbo-gts-i3964253504.html
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/