[Focus] ST'06 Electric Orange by Walec

walec, 17.07.2013, 19:15 « poprzedni - następny »

steveno

Cytat: sseebbaa1 w 18.03.2014, 20:24
Kup tarcze Zimmermanna albo ATE. Nie powinny sie powyginać.

Tylko Zimmermanna weź standardowe (a nie Sport czyli nawiercane).



ate grove MIAŁEM W volvo i BYŁO OK ALE DO FOKI NIE ROBIA:(
Do przodu!!!

weksla

No nie do końca takjest ja Zimmermanna pokrzywiłem po przebiegu kilku tysięcy, Wilhelm też pokrzywił.
Swoje dałem do przetoczenia bo były praktycznie nowe i od tego czasu spokój.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sseebbaa1

Cytat: steveno w 18.03.2014, 20:34ate grove
A co to jest "ATE grove"?
Znam zwykłe ATE (gładkie), albo ATE PowerDisc (z nacięciami w kształcie zaokrąglonej gwiazdy).


Cytat: weksla w 18.03.2014, 21:09ja Zimmermanna pokrzywiłem po przebiegu kilku tysięcy, Wilhelm też pokrzywił.
Nie załamuj mnie! Ja teraz zamontowałem gładkie Zimmermany 320mm do Mondeo. Najbliższy sezon będę je ostro testował i mam nadzieję, że tak szybko nie padną...
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

custom

ja mam gładkie zimmermany i klocki ebc yellow i jest git a mam cięższy samochód

walec

Cytat: weksla w 18.03.2014, 21:09
No nie do końca takjest ja Zimmermanna pokrzywiłem po przebiegu kilku tysięcy, Wilhelm też pokrzywił.
Swoje dałem do przetoczenia bo były praktycznie nowe i od tego czasu spokój.
Właśnie taki mam plan na początek, bo tarcze 0 zużycia, klocka ponad połowę a biją jak głupie.
Brembo i nawet je "poukładałem" zanim zacząłem ostro hamować ale to nic nie dało.

Weksla ile już przejechałeś po toczeniu ??


Panowie z innej beczki musze wymienić uszczelke pod kolektorem wydechoym bo mam przedmuchy na zimnym silniku i gdzieś czytałem że należy przy wymianie dac nowe nakrętki i ew podkładki z kwasówki żeby ten problem nie powracał.
Ktoś podeśle mi linka albo jakies konkretne info co i jak żebym nie musiał za chwile znowu wymieniac tej uszczelki ??

aaa i potrzebowałbym pożyczyć na 1 dzień na 100% sprawną cewkę zapłonową do 2,5T.
Mam wrażenie wypadania zapłonów na wolnych obrotach (poszarpuje silnikiem, pod obciązeniem jest płynnie.
Ostatnio zmieniałem świece na serię od volvo R i stara świeca z czwartego cylindra jest dużo czystsza od pozostałych, mniej okopcona i zakładam że na tym 4cylindrze jest problem.
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

weksla

Sebbaaa nie przejmuj się, może mojebyły jakieś felerne?? Starałem się dobrze sotrzeć hamulce przez pierwsze kilkaset km i nie nadużywałem ich. Miałemn wtedy nowe zaciski ASBO z foki STII nowe Zimmermany gładkie 320mm i standardowe klocki FoMoCo (dodane gratis do zacisków). Jeżdzę na tym zestawie do dziś. Z tym że po kilku tyś km (około 5000km) zaczęło się szarpanie kieronicy przy hamowaniu z prędkości >100km/h. Tarcze praktycznie nie zuzyte wcale przetoczyłem w pobliskim warsztacie i załozyłem ponownie z tymi samymi klockami i od tej pory spokój. Aha oczywiście zestaw docierałem od początku.

Walec po przetoczeniu przejechałem około 40 tyś km. W tym momencie mam klocki hamulcowe do wymiany, ale tarcze są git.
Troche to dziwne bo teoretycznie rzecz biorąc toczone tarcze mają już niby osłabioną wytrzymałość?? Tak czy inaczej historia prawdziwa:D

Aha przypomniało mi się, że Wilhelm swoje tez pokrzywił ale ponoć wjechał w zaspe przy rozgrzanych hamulcach więc gwałtowna różnica temperatur dała w kosc - tak wnioskuje.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

walec

Weksla ja będę próbował toczyć w przyszłym tygodniu, jak pomoże to dobrze, jak nie to zmiana tarcz mi pozostanie.
Dam znać jak ogarnę.
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

steveno

ATE Grove to obecne power disc.

« Dodane: 19.03.2014, 08:26 »

Cytat: steveno w 19.03.2014, 08:26
ATE Grove to obecne power disc.

Ja swoje przetoczyłem i pomogło na miesiąc teraz od nowa biją.
Do przodu!!!

walec

Cytat: steveno w 19.03.2014, 07:26Ja swoje przetoczyłem i pomogło na miesiąc teraz od nowa biją.
Steveno ty jesteś z WWA?? Gdzie toczyłęś tarcze i jaki $$$ a taką operację ??
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

steveno

Cytat: walec w 19.03.2014, 12:22
Steveno ty jesteś z WWA? Gdzie toczyłęś tarcze i jaki $$$ a taką operację?


Na Ursusie mam 1 gościa i w Nadarzynie 2 . Cena 60 albo 80 zł dokładnie nie pamiętam.
Do przodu!!!

walec

Cytat: steveno w 19.03.2014, 12:34Na Ursusie mam 1 gościa i w Nadarzynie 2. Cena 60 albo 80 zł dokładnie nie pamiętam.
Super opcja ursusa mi pasuje, a czy on tylko toczy tarcze czy można podjechać do niego z samochodem i zdejmie, przetoczy i założy??
Tak czy inaczej poproszę o kontakt do tego gościa z ursusa.

A na Spocie pogadamy sobie :)

btw dzisiaj odebrałem felgi z renowacji i prostowania i wjechał na felgi kolor czarny połysk z odrobiną złotej perły - wygląda spoko :D
Nowe oponki Toyo T1Sport - pierwsze wrażenie spoko - idealnie się wyważyły proste, nie biją.
No i cena 1600pln za komplet nowych na fvat DOT 0313 więc mają rok :)

Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

walec

Panowie pamiętam rozmowę o zaworach upustowych t problemach z nim związanych u Was.
Szukając zamiennika seryjnego zaworu DV znalezłem najpierw za namową Tomka DV FORGE
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=070305DV&product=FMDVK04S

ale poszperałem i znalazłem hybrydowy DV który część powietrza daje do atmosferty a montuje się go
zamiast seryjnego zawodu DV w turbo więc nie ma rzeźby jaką trzeba robić  przydokładaniu blow off'a
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.co.uk/product-Forge-Heavy-Duty-Internal-Atmospheric-Dump-Valve-Focus-ST-RS_15738.jsp

Testował ten zaworek ktoś?
Pasuje zarówno do ST MK2 jaki RS MK2 jak i ST MK3 ecoboost :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.co.uk/product-Forge-Heavy-Duty-Internal-Atmospheric-Dump-Valve-Focus-ST-RS_15738.jsp

a tutaj filmik z YT jakie więki wydaje :D :D :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=7HzAUJWObjk

Forge jak już coś robi to z reguły działa i nie robi problemów :D
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)

steveno

Ja tez chce więc jak trafisz coś fajnego daj znać i też 1 poproszę najlepiej z montażem:)
Do przodu!!!

Kris1976

Wg Heko (tak przynajmniej pamiętam) seria DV  daje sobie rady po podkręceniu boostu. Pytanie czy auta nie trzeba stroić od nowa np z tym Forgem ?
Nie bardzo kojarzę kto z forum ma coś założonego innego jak seria. Chyba tylko Tomek.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

walec

Zapytałem właśnie Heko na mailu czy mam się pchać w ten zaworek bo jestem przed strojeniem więc czekam na info od niego :D
Bo prosto jest  zbyt prosto
Walec Wyrównalec Rally Team :)